گروه وکلای آریامهر وکیل در مشهد شماره وکیل در مشهد ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱


داشتن یک وکیل که شما را در این فرآیند راهنمایی می کند و از شما در جلسه دادگاه حمایت می کند، مطمئناً می تواند روند پرداخت بدهی ها را تسهیل کند. وکیل خود را در یک پرونده حقوقی انتخاب کنید، تا هر گونه مشکلاتی که ممکن است در صورت نداشتن وکیل رخ دهد از بین برود. یک وکیل در مشهد انتخاب کنید و از مزایای واقعی تخصص و منابع آن برای کمک به پرونده حقوقی در رسیدن به نتیجه دلخواه برخوردار شوید. وکیل کسی است که در زمینه های مختلف مانند حقوق جزا، قانون تجارت، خانواده، حقوق مالکیت، حمایت حقوقی، مشاوره و وکالت فعالیت میکند. آنها از صحت همه رویه‌ها اطمینان می‌دهند و توصیه‌های حقوقی را ارائه می‌کنند، همچنین در صورت لزوم، اسناد را برای دادگاه آماده می‌کنند.

  • اگر شما یا یکی از عزیزانتان به جرمی متهم شده اید، وکیل کیفری در مشهد همان وکیلی است که باید به آن مراجعه کنید.
  • اگر نیاز به مشاوره با یک وکیل دارید همین حالا درخواست خودتان را برای ما ارسال کنید.
  • وکیل در مشهد به موکلان در مورد استراتژی های مختلف حقوقی و دعاوی جاری مشاوره می دهد، جنبه های مختلف پرونده را برای حمایت از ادعای موکلان تحقیق می کنند، به بهترین نحو اهداف موکل را برآورده می کند و در دادگاه در برابر هیئت منصفه یا قاضی برای دفاع از منافع و حقوق موکل حاضر می شوند.
  • در ابتدای مقاله گفتیم که مهم ترین ویژگی های یک وکیل در مشهد چیست و توضیح دادیم که مشاوره و سپردن پرونده ها به بهترین وکلا چه مزایایی دارد.

یکی از پربحث ترین پرونده‌ها در پروسه دادرسی پرونده‌های مربوط به مطالبه طلب است، اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید بهتر است مسائل مربوطه به این موضوع را بدانید. طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد. شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود. ارائه مدارک دیگر نظیر دست خط شخص بدهکار به عنوان رسید یا هر نوع نوشته دال بر قرض گرفتن کالا یا وجه می‌تواند در دادگاه به احقاق حق شخص طلبکار کمک کند. درغیر این صورت بدون وجود هیچ گونه مدرک و شاهدی طلب وصول از شخص بدهکار توسط دادگاه امری غیر ممکن است مگر این که مدرک شفاهی ، کتبی و یا حضور شاهدی برای قاضی محرز شود. گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد با داشتن وکلای متخصص برای دعاوی شما به شما کمک میکند تا حقوق خود را پس بگیرید و در تمام مسیر گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد در کنار شما خواهد بود.

ادامه ملکی

وکیل علیزاده مقدم انواع پرونده‌های مربوط به دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده و ملکی را قبول می‌کند و از زمان شروع فعالیت تا کنون، بیش از 500 پرونده موفق داشته است. ما در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه سعی کردیم در محیطی آرام پاسخ گوی تمام سوالات و مشکلات حقوقی شما باشیم. خدمات ما در این مجموعه شامل پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در تمامی موارد حقوقی و قضایی می‌باشد که ممکن است برای شما همشهریان و مراجعین محترم ایجاد شود.

تلفن دفتر 46224091  –   تلفن همراه 09155446429

ببرسی کامل یک پرونده رابطه نامشروع و وکالت آن توسط وکیل رابطه نامشروع در مشهد ادامه مطلب …. افرا وکیل در کلیه دعاوی ملکی مانند خلع ید و تخلیه ید ، تفکیک، افراز و تقسیم اراضی و املاک و اخذ سند مالکیت برای املاک فاقد سند رسمی، سرقفلی ، دعاوی موجر و مستاجر و… آماده انجام مشاوره و وکالت برای شما می باشد . در صورت تمایل به تماس با گروه وکلای دادورزان صلح و سازش می توانید از شماره زیر استفاده کنید. ضمنا هزینه دادرسی در مورد طلب مهریه بر عهده خواهان که همان زوجه است خواهد بود، مگر این که زن به دلیل عدم توانایی مالی پرداخت هزینه دادرسی اعلام اعسار کند که در این صورت دادگاه زوج را موظف به پرداخت هزینه دادرسی خواهد کرد. یافتن وکیلی که بتواند به طور مؤثر با شما ارتباط برقرار کند دارای اهمیت است.

در مورد سرقفلی باید گفت که این مورد فقط یک حق است که در ازای پولی که در ابتدای عقد قرارداد اجاره توسط صاحب ملک و تحت هر عنوانی از مستاجر گرفته می‌شود به او داده می‌شود. به این معنا که اگر در پایان عقد قرارداد اجاره قرار بر اجاره دادن ملک باشد مستاجر دارای حق کسب اولویت خواهد داشت و صاحب ملک نمی‌تواند از نتیجه تلاش او و ارزشی که وی با استفاده از کار و تلاش برای ملک تجاری فراهم کرده است استفاده کند مگر این که حق کسب و پیشه او را بپردازد. از سال ۱۳۷۶ واژه سرقفلی و حق کسب و پیشه توسط قانون گذار از یکدیگر تفکیک شد، بنابر تعریف قانون گذار، دریافت مبلغ سرقفلی بین مستاجر و موجر توافق می‌شود، اما در مورد حق کسب و پیشه این مبلغ اصولا توسط دادگاه و کارشناس مشخص می‌گردد. در صورت نیاز برای اثبات نسبیت یک شخص با پدر مراحل پیچیده‌ای پیش روی طرفین است، از نظر قانونی نسب به معنای همخونی است و حتی اگر از یک رابطه نامشروع فرزندی متولد شود، رابطه نسبیت مورد قبول دادگاه خواهد بود. در صورتی که شخص به سن قانونی رسیده باشد، اما بعد از سن بلوغ به هر دلیلی اهلیت او ثابت نشود می‌توان لغو حکم رشد او را از دادگاه خواستار شد.