کانون وکلای دادگستری اصفهان


وکیل ومشاور حقوقی شركت‌ها و موسسات بزرگ اصفهان، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از سوابق کاری و تحصیلی این وکیل نمونه و کار بلد است. آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و بیشتر از 10 سال سابقه در زمینه وکالت دارند. آقای امیری مدیریت موسسه حقوقی در اصفهان را بر عهده دارند و مشاوره به روش حضوری، غیر حضوری و آنلاین را به متقاضیان ارائه می دهند. پرونده هایی که توسط آقای امیری پذیرفته می شود شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، حقوقی، ثبتی، مالی، مطالبات، مواد مخدر و … است. هستید ، با اطمینان به حسن سابقه و عملکرد خانم مریم پارسا می توانید با ایشان تماس بگیرید.

  • اگر به دنبال یک سایت تخصصی جهت پیدا نمودن وکیل های اصفهان یا ثبت آگهی وکیل یا ثبت تبلیغ وکیل یا ثبت آگهی موسسات حقوقی و یا ثبت تبلیغ موسسات حقوقی هستید این سایت یا همان سایت هزار وکیل به نشانی hezarvakil.ir یکی از سایت های عالی جهت درج تبلیغات موسسات حقوقی و وکیل های اصفهان می باشد.
  • دعاوی کیفری ( از جمله ضرب و جرح عمدی، تخریب عمدی ، کلاهبرداری و انتقال مال غیر، قصور پزشکی، توهین و تهدید، جرایم رایانه ای).
  • پس آینده فرد متهم به دست قانون سپرده شده و وکیل متهم وظیفه دارد که به بهترین نحو، احقاق حق موکل خود را عملی کند.
  • بدون شک همراهی یک وکیل متبحر و متخصص، میتواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری رساند و گذشتن از مسائل حقوقی را برای شما هموارتر کند.
  • هزینه مشاوره حقوقی حضوری و غیرحضوری 100 هزارتومان است و مدت زمان مشاوره 20 تا 30 دقیقه می باشد .

خیر معمولا این هزینه بابت وقت و هزینه ای است که بهترین وکیل اصفهان برای حل پرونده صرف می کند پس باید پرداخت گردد. به عنوان مثال بهترین وکیل ملکی در اصفهان باید اطلاعات کاملی در مورد قوانین املاک داشته باشد. پرونده های ملکی از دعاوی است که کم کاری وکیل ضرر مالی سنگینی به موکل وارد می کند. برای موفقیت در چنین پرونده های حساسی به وکلای معرفی شده در این مقاله مراجعه فرمایید. وکیل برای حل پرونده های کیفری، حقوقی، خانواده، ثبتی و … باید اطلاعات کاملی داشته باشد و به تمامی قوانین جدید آگاه باشد تا از این طریق بتواند از حق موکل خود دفاع کند.

شرایط ماهوی اختراعات(جدید بودن، ابتکاری بودن، کاربرد صنعتی)

از خدمات وکالتی آقای خسروی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری که مشاوره با پرداخت هزینه می‌باشد، اشاره کرد. برخورد و رفتار شایسته، رازدار بودن، راه حل دهنده بودن، پایبندی به زمان، فن بیان و گفتاری شیوا و رسا از خصوصیات این وکیل نمونه است که باعث شده اقای کلانتر در زمره بهترین وکیل اصفهان قرار گیرد. دارای شماره پروانه 162 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1377 صادر شده است. خانم جوادی نژاد دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری و غیرحضوری است که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است. از خصوصیات اخلاقی این وکیل نمونه می‌توان به رازدار بودن، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده، صادق بودن، دارای قدرت تجزیه و تحلیل نسبت به پرونده است، اشاره کرد.

ادامه وکیل تصادف

کد اصفهان یا پیش شماره تلفن اصفهان ۰۳۱ میباشد جهت تماس با وکیل ها و شماره تلفن ثابت آنها می‌توانید کد ۰۳۱ را بگیرید. در لیست بالا میتوانید شماره تلفن ثابت وکیل های اصفهان را مشاهده نمایید. هر روزه در شهر اصفهان پرونده های حقوقی زیادی وجود دارد که نیاز به وکیل های خوب و موسسات حقوقی جهت انجام آنها دارند هر روز وکیل ها و موسسات حقوقی زیادی در اصفهان مشغول به انجام و ارائه خدمات حقوقی در شهر اصفهان می باشند. ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .

ادامه وکیل مهاجرت

وکیل پایه یک دادگستری تجربیات زیادی دارد و می تواند پرونده شما را به موفقیت برساند. او کارشناس دادگاه محسوب می شود و در حل مشکلات حقوقی و کیفری دارای ارزش و اعتبار قضایی است. وکیل پایه یک دادگستری در رسیدگی سریع به پرونده ها سرآمد تر از دیگر افراد است و در اجرای آیین دادرسی کیفری و آیین دادرسی حقوقی توانایی های زیادی دارد. انتخاب بهترین وکیل در اصفهان، مهمترین دغدغه کسانی است که در اصفهان با یک مشکل حقوقی مواجه شده‌اند. شرایط ویژه فرهنگی و اقتصادی اصفهان ایجاب می‌کند که برای حل یک پرونده قضایی در این کلان شهر، به دنبال یک وکیل با سابقه کار زیاد و مهارت بالا در وکالت باشید.