وکیل سایا مرجع بهترین وکیل های ایران و تهران در همه حوزه ها


در وکالت‌نامه‌ای که تنظیم می‌کنید می‌توانید حدود اختیارات وکیل خود را مشخص کنید. امور سجلی و ثبت احوال را می‌توانید به صورت مستقیم از طریق سفارت پیگیری کنید. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند.

  • اما در خصوص وکیل پایه دو دادگستری قانونگذار محدودیتهایی را اعمال کرده مثلاً وکلای پایه دو دادگستری از حضور در دادگاه کیفری یک ممنون هستند و اجازه پذیرش پرونده هایی که در صلاحیت دادگاه کیفری یک هستند را ندارند.
  • عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده.
  • در حال حاضر دغدغه ای برای پیدا کردن وکیل خوب در ایران وجود ندارد.
  • در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

از طرف دیگر به مدت 20 سال عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. برای پیدا کردن وکیل در ایران می‌توانید با موسسات حقوقی مختلف صحبت کرده و مشاوره دریافت کنید. موسسه حقوقی دادسو به صورت تخصصی در حوزه امور خانواده و انحصار وراثت فعالیت می‌کند. می‌توانید از طریق واتس‌آپ که در صفحات مختلف وجود دارد با کارشناسان حقوقی دادسو ارتباط گرفته و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. بر اساس تجربه‌ای که از فعالیت در امور حقوقی ایرانیان خارج از کشور کسب کردیم، متوجه شدیم که یکی از دغدغه‌های اصلی ایرانیان خارج از کشور رسیدگی به امور ملکی است. برای مثال فردی که خارج از کشور زندگی می‌کند و قصد دارد خرید، فروش، رهن، اجاره ملک در ایران را انجام دهد.

وکیل:

وکیل سایا در هر شهری که باشید بهترین وکیل را به شما معرفی می کند. اگر به دنبال وکیل در ایران می گرید که امور حقوقی شما را به بهترین نحو پیگیری و حل و فصل کند در جای درستی قرار دارید. توجه داشته باشید که برخی از افراد نیز تشخیص میدهند که به طور کلی تمام اعمال حقوقی خود را به یک وکیل در ایران که خوب و قابل اعتماد است بسپارند و از بایت مدیریت شرایط حقوقی شغلی و شخصی، خیالشان راحت باشد. حضور وکیل در ایران در تمامی پرونده های کیفری و جزایی به حدی اهمیت دارد که متهم در صورت عدم دسترسی به وکیل و نداشتن هزینه ی کافی نیز میتواند از قاضی پرونده خواهش کند که وکیلی را برای دفاع از او اختصاص دهد.

تا از بهترین وکیل خانواده در تهران【سال1401】⚖️

اولین قدم در هر پرونده قضایی انتخاب بهترین وکیل بخصوص در تهران است. به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید. داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی میتواند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نماید. وکیل کسی است که از سوی شخص دیگری، اعم از حقیقی یا حقوقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌ شود. طبق قانون در همه ی دادگاه‌ ها، طرفین دعوا یعنی خواهان و خوانده حق دارند برای دفاع از خود وکیل انتخاب کنند و بهترین وکیل ایران می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری وکالت موکلین را قبول نماید و از حقوق آنها دفاع کرده و به آنها برای دستیابی به حقوقشان کمک بسزایی نماید. اما کارآموز وکالت یا وکیل پایه دو فردی است که در حال گذراندن دوره کارآموزی نزد وکیل سرپرست است و در صورتی که صلاحیت علمی و عملی کافی را داشته باشد و در آزمون اختبار قبول شود موفق به دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری می شود.

همین موضوع باعث میشود که علاوه بر تسریع مراحل دادرسی و جلوگیری از به هدر رفتن زمان طرفین دعوا، پرونده با نتیجه ی مطلوب تری همراه خواهد شد. قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. از دیگر سوابق درخشان آقای آبادی می توانیم به سه دوره عضویت ایشان در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اشاره کنیم.