وکیل در مشهد شماره وکیل 09159799087 مشاوره حقوقی رایگان گروه وکلای افرا وکیل


اما همواره توصیه می شود افرادی که با قوانین آشنا نیستند و دچار مشکلات حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، ثبتی و … می شوند، از وکیلی مجرب و متخصص کمک بگیرند تا درصد موفقیت آن ها در دادگاه بالا رود و هم این وکیل یاعث می شود روند بررسی پرونده سریع تر پیش برود. سرکار خانم الناز سادات مدنیان از وکلای پایه یک دادگستری در مشهد می باشند. حوزه فعالیت ایشان بر روی پرونده های خانواده، طلاق، استرداد جهیزیه، اعسار، ارث و وصیت و … است.

  • اشتباه کردن برای یک مهاجر در هنگام رسیدگی به مدارک مورد نیاز برای حل مسائل قانونی مهاجرت بسیار آسان است، اما وکیل مهاجرت با تجربه اطمینان حاصل می کند که از این اشتباهات اجتناب شود و مشاور حقوقی قابل اعتماد ارائه میدهد.
  • سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است.
  • سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است.
  • تهیه مدارک ورشکستگی یا حتی دانستن نحوه تشکیل پرونده بدون مشاوره حقوقی یک وکیل ورشکستگی دشوار یا کاملاً غیرممکن است.
  • تقریبا در تمامی پرونده ها وکیل به جای موکل در دادگاه حاضر می شود، مگر در مواقعی که قاضی درخواست می دهد که فرد شخصا در دادگاه حضور داشته باشد.

هر وکیلی، صرف نظر از معروفیت حرفه ای یا حجم کاری، باید زمانی را برای حمایت از ارائه خدمات حقوقی به افراد محروم اختصاص دهد. ارائه خدمات حقوقی رایگان به کسانی که قادر به پرداخت هزینه های وکالت نیستند، یک تعهد اخلاقی برای هر وکیل در مشهد و همچنین به طور کلی حرفه وکالت است. وکیل می تواند این مسئولیت را با ارائه خدمات حقوقی بدون دستمزد یا با هزینه ای اندک انجام دهد. یک وکیل به عنوان مشاور، با درک آگاهانه ای از حقوق و تعهدات قانونی به موکل مشاوره ارائه می دهد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل در اهواز [ آپدیت 1401 ]

یک وکیل خوب در مشهد این پتانسیل را دارد که تأثیر چشمگیر و مثبتی بر زندگی موکل خود داشته باشد. خواه از طریق کمک به آنها در حل یک موضوع دشوار قانون، محافظت از آنها در برابر اتهامات نادرست، وکلا از افراد در برخی از چالش‌برانگیزترین زمان‌های زندگیشان دفاع می‌کنند. وکلای متخصص در امور کیفری در مجموعه حقوقی دادیاران معمولا بیش از ۱۰ سال به صورت تخصصی بر روی پرونده های کیفری فعالیت کرده اند. با توجه به حساسیت پرونده های کیفری و درک تاثیر زندگی شخصی افراد در پی نتایج پرونده، وکلای دادیاران در چند جلسه به جمع اوری اطلاعات و بررسی پرونده میپردازند. اهمیت داشتن وکیل دادگستری در پرونده های قضایی بر کسی پوشیده نیست و مهم تر انتخاب وکیل پایه یک خوب و متخصص برای موضوع پرونده می باشد که به حل بهتر مشکل حقوقی کمک می نماید.

شکایت از پزشک در شورای حل اختلاف پزشکی

برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند. دعاوی که وقوع تعداد بسیار زیادی از آن ها به دلیل عدم آگاهی و توجه خود فرد رخ می دهد و در بیشتر موارد نیز به زیان وی پایان می یابد. دعاوی حقوقی پیچیدگی های زیادی دارند و برای حل و فصل آن ها باید مراحل و تشریفات خاصی را پشت سر گذاشت.

مشاوره امورخانواده

دادیاران اعتقاد دارد، وکیلی که تخصصی در یک زمینه خاص فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های مرتبط با ان خواهد داشت. چه بسا که آشنایی با شعبات مراجع قضائی، قضات پرونده و رویه های قانونی، شانس موفقیت وکیل را بیشتر می کند. وکلایی که تخصصی در زمینه خانواده فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های طلاق و مهریه دارند تا وکلای کیفری که بیشتر در امور کیفری نظیر جرایم و دیات فعالیت میکنند. بنده دنبال وکیل مشهد بودم که این مقاله رو دیدم و به وکیل آقای ابراهیمی مهر زنگ زدم و وکالت بهشون دادم و مشکل حقوقی ما رو حل کردند. خواستم اینجا هم ازشون تشکر کنم و هم به کسایی که به دنبال وکیل خوب مشهد هستند، معرفی کنم.