وکیل در شیراز وکیل تلفنی و آنلاین 24 ساعته 09225192408-وکیل کاظم زاده


اگر به دنبال شماره تلفن وکیل در شهر شیراز هستید در لیست بالا می توانید اسامی بسیاری از وکیل های شهر شیراز به همراه شماره تلفنهای آنها را مشاهده نمایید در پایین نام هر یک از وکیل ها شماره تلفن آن درج شده است. کد شیراز یا پیش شماره تلفن شیراز ۰۷۱ می باشد اگر به دنبال تماس با یک وکیل در شهر شیراز هستید و می خواهید با تلفن ثابت آن تماس بگیرید حتما باید کد ۰۷۱ را قبل از تلفن آن وارد کنید تا بتوانید با یک وکیل در شهر شیراز تماس بگیرید. شهر شیراز یکی از کلان‌شهرهای کشور ایران است و از طرفی شهر شیراز مرکز استان فارس می باشد. استان فارس در سال ۱۳۱۶ هجری شمسی به عنوان مرکز استان فارس انتخاب شد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که وکلای متخصص در زمینه های مختلف توسط هیچ نهاد یا ارگانی تعیین و مشخص نمی شوند.

  • شما عزیزان می توانید از مشاوره حقوقی در شیراز توسط بسیاری از وکلای معرفی شده در وبسایت وکیل شیراز برخوردار شده و پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت نمایید.
  • سوابق و میزان تجربیات یک وکیل بسیار مهم می باشد زیرا با همین تجربیات است که می تواند به بررسی پرونده های مختلف در شرایط های مختلف بپردازد، بنابراین قبل از انتخاب وکیل، حتما باید در مورد سوابق و میزان کارایی او تحقیق و پرس و جو انجام داد و آمار میزان موفقیت پرونده های پیشین او را مورد بررسی قرار داد.
  • به طور کلی تخصص وکلای متخصص در شیراز با تعداد پرونده هایی که در یک زمینه خاص قبول نموده و پرونده را به پیروزی رسانده است شناخته می شود.
  • سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند.
  • محمدعلی قزلباش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس، به شماره پروانه 4078 و با 9سال سابقه وکالت موفق در تمام دعاوی حقوقی کیفری خانواده و … می‌باشد.
  • دارای دکترای حرفه‌ای حقوق عمومی بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 5882 است.

۰۹۱۷۳۱۰۹۴۰۲در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا وکیل محترم پاسخ گوی شما باشد. ۰۹۱۷۳۲۹۸۴۴۱ در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا وکیل محترم پاسخگوی شما باشد. لطفا اطلاعات خود را در سایت فناپ کامل نمایید، داشتن شماره همراه الزامی می باشد.

لیست قنادی های شیراز

برخی از وکلا زمینه فعالیت خود را املاک قرار داده و با کسب تجربه و دانش اندوزی مربوطه و با تسلط به قوانین ثبت و سایر قوانین مربوطه سعی می‌کنند خود را به عنوان یک وکیل متخصص املاک به مخاطبین معرفی کنند وکیل املاک باید به قوانین ثبتی نیز آشنا باشد چون احتمالاً بسیاری از پرونده های املاک مرتبط با ثبت است . گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در شهر شیراز و در پرونده های ملکی پنج سال سابقه فعالیت دارد. داپکده سامانه هوشمندی است که توسط شرکت خدمتیار آذرخش پاسارگاد و موسسه حقوقی و داوری بین المللی یوسف تقی پور در سال 1397 به بهره برداری رسیده است و هم اکنون مفتخریم که راه گشای بیش از هزاران پرونده و مشکلات حقوقی شما عزیزان میباشیم. از خدماتی که این مجموعه به شما میدهد میتوان به معرفی وکیل در سراسر کشور، انواع مشاوره های حقوقی، انجام امور وکالتی، تنظیم لوایح و دادخواست های حقوقی و داوری و ده ها خدمات دیگر حقوقی میتوان نام برد. گسترده بودن موضوعات حقوقی باعث شده‌است که تسلط یک فرد به تمامی‌ حوزه‌های تخصصی غیرممکن باشد.

در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. یک وکیل دانا و با خبرت افزون بر استفاده از بینش و مهارت خود از تجربیات دیگران اینگونه استفاده می کند. اینگونه برای رسیدن به نتیجه نهایت همکاری را با قاضی داشته و هیچگاه از این شروط سو استفاده نمی کند. به زوجه و زوج بودن و یا پیر و جوان بودن وکیلی توجه معین نداشته باشید. همواره توجه داشته باشید که سالخوردگی و سن بالا سبب بر خبرت کافی و جوانی سبب بی تجربگی او نیست. باید وکیلی را انتخاب کنید که در موضوعی که شما می خواهید تخصص داشته باشد .

سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و … رقم می زنند. از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند. ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند.

تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری

متاسفانه هنگام نهایی کردن رزرو با هتل، خطایی رخ داده است، لطفا با پشتیبان خود درارتباط باشید. زمان پرداخت به اتمام رسیده است، لطفا منتظر تایید مجدد از سمت هتل باشید. شما قبلا ثبت نام کرده اید، در صورت فراموشی رمز عبور میتوانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. مدت زمان اعتبار کد ورود شما به پایان رسیده است لطفا مجدد تلاش کنید. همچنین هماهنگی ترانسفر منوط به اعلام اطلاعات پرواز قبل از پرداخت می باشد.

هتل ارگ شیراز

کسی که موفق به قبولی در آزمون وکالت کانون وکلای ایران شود به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده و کسی که موفق به گرفتن پذیرش از سوی قوه قضائیه شود، وکیل پایه دو دادگستری خواهد شد. اگر به دنبال بهترین وکیل شیراز یا وکیل خوب در شیراز هستید در لیست بالا می‌توانید خیلی از وکیل های خوب و عالی را در شهر شیراز مشاهده نمایید . برای مشاهده رزومه و جزئیات هر یک از وکلا می‌توانید روی نام آن وکیل کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی آن و بشوید.

ضمنا به خاطر داشته باشید که برای انتخاب یک وکیل خوب در شیراز می توانید از موکلینی که مشکل شما را داشته و به واسطه وکیل به موفقیت رسیده اند نیز کمک بگیرید. همچنین هرگز به تبلیغات و بزرگ نمایی هایی که برای برخی وکلا انجام می شود توجه نکنید و همیشه به دنبال مستندات و واقعیت های موجود در رزومه وکیل مورد نظرتان باشید. زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، قدیمی یا جدید بودن وکیل دلیلی بر متبحر بودن آن نمی شود و هر کدام از این مشخصات می تواند هم دلیل بر خوب بودن یا بی تجربه بودن آن ها باشد. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است.

همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند. یکی از دغدغه های افراد، پیدا کردن یک وکیل متخصص در حوزه مربوط به پرونده می باشد. وکیل های مجرب و متخصص بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام در هر شهری مشغول به فعالیت هستند و دارای سوابق درخشان هم می باشند. برای جستجوی این وکلا و تحقیق و بررسی میتوان به سایت وکیل از ما مراجعه کنید و یا از افراد قابل اعتماد شروع کرد مانند دوستان، آشنایان و افرادی که قبلا پرونده هایی مشابه پرونده شما داشته اند. به صورت کلی، وکیل پایه یک دادگستری می تواند در تمامی پرونده ها و دعاوی به عنوان وکیل حاضر شده و بررسی های لازم را انجام دهد تا از حقوق موکل خود دفاع نموده و رای دادگاه را به نفع موکل تغییر دهد. معمولا وکلا در دوران کارآموزی که نزد وکیل سرپرست می گذرانند، نسبت به تمامی دعاوی تجربه کافی را به دست می آورند و می توانند وکالت آن را بر عهده بگیرند.

در چنین شرایطی است که یک موکل می تواند اعتماد مردم را جلب کند و به عنوان بهترین وکیل از نگاه مردم شناخته شود. خدماتی که ایشان ارائه می دهند مشاوره و قبول وکالت در پرونده های همچون طلاق، نفقه، استرداد جهیزیه، تنظیم لایحه و دادخواست، دعاوی ملکی و مالکیت، دعاوی موجر و مستاجر، سرقفلی، تخلیه، قتل، دیه، فوت در تصادفات رانندگی، سرقت، تهدید، مزاحمت تلفنی و … است. در مواردی که اشخاص برای دفاع از حق خود و پیشبرد پرونده نیاز به یک فرد حقوقی داشته باشند اما پول و شرایط کافی برای پیدا کرد وکیل نداشته باشند با تشخیص از طرف دادگاه یا تشخیص کمسیون معاضدت کانون وکلا وکیلی به صورت رایگان برای دفاع از حقوق فرد در نظر گرفته می شود. اگر که دعوایی کیفری وجود داشته باشد و حتی ضرورتی برای وجود وکیل نباشد، در دادرسی و محاکمات، می توان از وکیل تسخیری استفاده کرد که خود دادگاه برای پیشبرد پرونده آن را به متهم خواهد داد.