وکیل در ایران ، صفر تا صد امور حقوقی و کیفری، تقسیم ترکه ، انحصار وراثت


البته باید به این نکته نیز توجه داشت، که اگر عزل وکیل به موجب سند رسمی یا عادی و یا اعلام کتبی ضمن لایحه‌ ی تقدیمی به دادگاه، صورت پذیرد، این امر مانع از جریان دادرسی و رسیدگی به پرونده نخواهد بود. امروزه به لطف تکنولوژی برقراری ارتباط از هر نقطه ای از جهان به کاری ساده و کم هزینه تبدیل شده است. در حال حاضر دغدغه ای برای پیدا کردن وکیل خوب در ایران وجود ندارد.

  • جویندگان وکیل در ایران به راحتی می توانند با شماره واتساپ وکیل در ایران تماس بگیرند و با وکیل مدنظر از جمله وکیل ملکی در ایران ، وکیل خانواده و وکیل کیفری مشورت کنند.
  • اما اگر قصد دارید که از یک وکیل در پرونده قضایی کمک بگیرید یا با او عنوان مشاور حقوقی کسب‌وکار خود همکاری کنید، ماجرا کاملا متفاوت است.
  • ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود.
  • ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است.

تیم دادسو، مجموعه‌ای متشکل از وکلای پایه یک و کارشناسان حقوقی است که به ایرانیان داخل و خارج از کشور خدمات وکالتی و‌ حقوقی ارائه می‌کند. در صورتی که دادسو وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور پرونده باشد، نیازی به حضور ورثه در هیچ مرحله ای نخواهد بود و وکیل در ایران کلیه امور را پیگیری خواهد کرد. اگر قصد دارید برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران وکالت دهید، باید از طریق سامانه ثنا یا میخک اقدام کنید. سامانه میخک یا مدیریت یک‌پارچه خدمات کنسولگری برای امور حقوقی و کنسولی، توسط وزارت امور خارجه راه اندازی شده است. برای استفاده از سامانه میخک باید ابتدا اطلاعات هویتی خود را در سامانه وارد کنید.

وکیل در توکیل

دستیابی به موفقیت در پرونده های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن وکیل مجرب می کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد. با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است. صرفا اشراف به قوانین کافی نیست و برای حصول نتیجه، باید بهترین وکیل را انتخاب نمود. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی های خاصی را نیز دارا باشد. آقای دکتر علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بوده اند.

همین موضوع نیز باعث شده است تا نقش وکیل در ایران بسیار پر رنگ باشد . افراد بسیار زیادی ترجیح lمی دهند تا با کمک یک وکیل در ایران که خبره و متبحر می باشد، امورات قانونی زندگی خود را مدیریت کنند. ایشان استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند. آثار تعلیفی ایشان شامل حقوق تجارت بین المللی، حقوق تجارت به زبان ساده، طلاق در فرانسه و ایتالیا، حقوق تطبیقی در نظام های حقوقی معاصر و … بوده است.

فهرست وکلای سراسر کشور (45512 مورد)

باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید. در صورتی که قرار باشد پرونده شما توسط تیم دادنیک انجام شود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام می‌رسد.

شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. همانطور که توضیح دادیم ابتدا باید با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید تا با توجه به نوع پرونده شما را به وکیل متخصص ارجاع دهند. جلسه شما با وکلای دادنیک به صورت آنلاین در بستر واتساپ و اسکایپ برگزار می‌شود. رسیدگی به پرونده‌های کیفری باید توسط وکیل متخصص این‌کار انجام شود. توجه داشته باشید که وکیلی که در امور خانواده تبحر دارد، نمی‌تواند همزمان پرونده کیفری را هم با همان تبحر انجام دهد.