وکیل در ایران ، صفر تا صد امور حقوقی و کیفری، تقسیم ترکه ، انحصار وراثت


کلیه وکلای پایه یک دادگستری قادر به پذیرش این گونه پرونده‌ها به شرط تخصص در آن‌ها هستند. پس از آن رعایت نکات امانتداری در پرونده، صداقت در انجام کار،‌ شهرت و حسن خلق در جامعه حقوقی و در نهایت تخصص حرفه‌ای، همدلی و تجربه فوق‌العاده در پیشبرد روند حقوقی دادگاه می‌تواند تضمین‌کننده بسیار خوبی بر عملکرد وکیل و گرفتن نتیجه مورد نظر داشته باشد. مؤسسه حقوقی بین‌المللی سفیران مجموعه‌ای فوق‌العاده و متشکل از برترین وکلا و زبده‌ترین متخصصان و کارشناسان حقوق در کلیه زمینه‌های حقوق اسلامی و حقوق بین‌الملل است.

  • انواع وکیل در ایرانهمانطور که جهان رو به رشد و تعالی است، حوزه وکالت هم در این مسیر در حال پیشرفت است تا جایی که برای هر یک از دعاوی یک وکیل پایه یک دادگستری انتخاب میشود.
  • یکی از وظایف اصلی وکیل در ایران مربوط به زمانی میباشد که جرمی کشف می شود و مجرم شناسایی میشود.
  • موسسه حقوقی دادسو به صورت تخصصی در حوزه امور خانواده و انحصار وراثت فعالیت می‌کند.
  • (در صورتی که متوفی تابعیت ایرانی داشته و یا اموال در ایران دارد).
  • 4- در جرائم علیه امنیت کشور یا در مواردی که پرونده مشتمل بر اسناد و اطلاعات سری است و رسیدگی به آنها در صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح است، طرفین دعوی، باید وکیل خود را از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تایید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح است، انتخاب کنند.

نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد. وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد.

در چه مواردی متهم حق انتخاب بهترین وکیل ایران را ندارد؟

می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست. حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد. موید این حقیقت قانونی، سیاستهای کلی نظام در امور قضایی است که وکالت را در زیرمجموعه امور قضایی آورده است و در قانون اساسی نیز در فصل سوم یعنی فصل حقوق ملت ذکر شده‌است و از اصل چهل و چهار مستثنی است. وکیل و موکل پس از توافق با یکدیگر، یک قرارداد مالی نیز تنظیم می کنند که مبلغ، زمان و نحوه ی پرداخت حق الوکاله را در آن مشخص می کنند و ابتدا موکل مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به وکیل می دهد و در خصوص پرداخت مابقی حق الوکاله طبق قرارداد مالی که توافق شده است، عمل می کنند.

بهترین وکیل ایران در امور کیفری

ایشان وکالت پرونده سید محمد خاتمی پنجمین رئیس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکالت دعاوی تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی را بر عهده داشته اند. اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و به دنبال وکیل در ایران هستید، می‌توانید از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید. وکلای دادنیک به صورت تخصصی در حوزه انواع امور حقوقی، ایرانیان خارج از کشور فعالیت می‌کنند. پس برای اینکه شخصی بهترین وکیل تهران در موضوع باشد بهتر این است که در مورد موضوع خاصی به صورت تخصصی کار کرده و به مهارت و استادی در آن مورد برسد و عمده فعالیت خود را متمرکز بر پذیرش دعاوی در ارتباط با موضوع تخصص خود بنماید. هر چند که پذیرش دعاوی عمومی و مختلفی نیز برای وکلای دادگستری بدون اشکال است و وکیل با استفاده از مهارت و تخصص خود می‌تواند در تمام دعاوی که در دادگستری را به مراجع مطرح می شود حضور پیدا کند.

فهرست وکلای سراسر کشور (45512 مورد)

وکلایی که به موکلان خود برای رسیدن به نتیجه تضمین می‌دهند در این گروه می‌گنجند.در واقع تضمیت یک وکیل تضمین به وسیله و تلاش در دعواست نه تضمین نتیجه دعوا. پزشکی و وکالت هر دو از مشاغلی هستند که از شان اجتماعی بالایی برقرار میباشند.به هر حال مردم زمانیکه بیمار میشوند به احتمال خیلی زیاد به پزشک مراجعه میکنند ولی متاسفانه ترجیح میدهند امور حقوقی را به تنهایی انجام دهند که همین امر موجب بروز مشکلات و گاها خسارت های جبران ناپذیری خواهد بود. بله طبق ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی، طرفین دعوا می توانند حداکثر 2 وکیل داشته باشند. مهم این ویژگی یک وکیل خوب امانت است در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین پی است بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غیر ممکن اجتناب نماید . اگر وکیل پرونده ما متخصص و باتجربه باشد، مسلما با انجام امور خود باعث میشود که ما با کم ترین هزینه و در سریعترین زمان به حق خود برسیم. شخص حقوقی است که اوراق بهادار را برای دیگران و به‌حساب آن‌ها معامله می‌کند و به‌عبارت‌دیگر واسطة بین خریدار و فروشنده اوراق بهادار است که به‌عنوان نماینده مشتری و به‌حساب مشتری، در مقابل دریافت کارمزد، به خریدوفروش اوراق بهادار می‌پردازد.

این دوره با دوره‌های عملی و کارآموزی‌های علمی همراه است و می‌توانند از محضر اساتید خود استفاده کنند. در واقع، نقش وکلای اداری را هر فردی می‌تواند ایفا کند و ربطی به رشته و سطح تحصیلات او ندارد. این افراد طبق یک سند محضری دقیق، وکالت طرف مربوطه را به عهده می‌گیرند. این اشخاص می‌توانند افرادی خبره در زمینه انجام قراردادهای اداری و وکالت‌های شرکتی باشند. چنانچه وکیل از این قانون تخلف نماید، به مجازات انتظامی درجه ی 3 در نوبت اول و درجه ی 4 در نوبت دوم و درجه ی 5‌ در نوبت سوم محکوم خواهد شد و به این تخلف وکیل در دادسرا و دادگاه انتظامی کانونی رسیدگی می شود که تخلف در حوزه ی آن واقع شده است.