وکیل دادگستری در مشهد گروه وکلای همیار عدالت خراسان-وکیل کاظم زاده


اما همواره توصیه می شود افرادی که با قوانین آشنا نیستند و دچار مشکلات حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، ثبتی و … می شوند، از وکیلی مجرب و متخصص کمک بگیرند تا درصد موفقیت آن ها در دادگاه بالا رود و هم این وکیل یاعث می شود روند بررسی پرونده سریع تر پیش برود. اینجانب سیدفرهاد حسینی مقدم وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید. معمولا قبول دعاوی حقوقی توسط وکلا نیاز به یک مرحله مشاوره و سپس در صورت لزوم مطالعه پرونده دارد. لذا پس از تماس با اپراتور حقوقی با وکیل مربوطه جلسه مشاوره حقوقی تنظیم می گردد. سپس قرارداد خصوصی تنظیم و پرونده شما در کارتابل اجرایی مجموعه قرار میگیرد. دادیاران شرایطی را فراهم کرده است تا بدون حضور فیزیکی با وکیل حقوقی در مشهد ارتباط برقرار کنید.

به محض ثبت پرونده مدیر دفتر دادگاه پرونده را به جهت تعیین وقت رسیدگی به نظر دادگاه می فرستد. بسیار پیش آمده است که افرادی به دلایل مختلفی از جمله خصومت، دفاع از خود در دعوا و… به صورت عمدی یا غیرعمدی مرتکب جرم بزرگی به نام قتل شده اند. موارد حقوقی قتل بسیار پیچیده بوده و از آنجا که مجازات های مربوط به قتل در بدترین شرایط اعدام می باشد، فردی که مرتکب جرم شده است به دلیل ترس و وحشت نمی تواند به خوبی از خود در دادگاه دفاع کند. در چنین مواردی کمک گرفتن از وکیل متخصص در پرونده های قتل بسیار ضروری می باشد .وکیل قتل در مشهد در صورت لزوم با جمع آوری اطلاعات کافی بی گناهی فرد مضنون به جرم قتل را ثابت کرده و یا در صورت مقصر بودن شخصی که مرتکب جرم شده ، در صورت امکان مجازاتش را به حداقل ممکن می رساند.

  • مجازات مرتکب جرم کلاهبرداری مطابق با ماده یک از قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری یک تا هفت سال حبس بعلاوه جزای نقدی (در حق دولت) معادل مالی که مرتکب اخذ کرده است می باشد.
  • قابل پیش‌بینی در الزامات قانونی وکالت و لایحه‌ی قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری تحت عنوان قوانین و شرایط خاص شغلی می‌باشند.
  • از سوابق آقای قاسمی می توان به عنوان های مدیر عامل و عضو هیات مدیره موسسه حقوقی و داوری، عضو فعال سازمان بسیج حقوق دانان و کارشناس اسبق دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران اشاره کرد.

این تخصص بر اساس سابقه وکالت، حضور در مراجع قضایی، فعالیت کافی در زمینه تخصصی و ارتباط با موسسات حقوقی و نهادهای زیر نظر قوه قضائیه رده بندی میشود. سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است. اکثر وکیل های معرفی شده در سایت وکیل پایتخت؛ پرونده های حقوقی، کیفری، و خانواده در شهر مشهد را انجام می‌دهند. مگر اینکه خود وکیل محترم مشهد تمایل به حضور در دادگاه های دیگر شهرهای استان خراسان رضوی را نیز داشته باشد که شما می‌توانید برای اطلاع از اینموارد با شماره تلفن هر یک از وکلا تماس گرفته و در مورد جزییات به صورت خصوصی صحبت نمایید. برای تعیین وکیل خوب در مشهد، برای اینکه دچار تردید نشوید حتما باید ویژگی‌های یک وکیل خوب را بدانید یعنی زمانی در انتخاب یک وکیل موفق خواهید بود که با ویژگی‌های بهترین وکیل آشنایی داشته باشید.

تا از بهترین وکیل مشهد【سال1401】⚖️

وکیلی که قدرت ارتباطی خوبی با افراد داشته باشد می‌تواند مشکل موکلش را سریعتر درک نماید و با همکارانش که شبکه‌سازی نموده است مشورت کند. همچنین این قدرت ارتباطی در جلسات دادگاه و دفاع از موکل کارساز خواهد بود. اینکه وکیلی باتجربه هست یا تازه کار را شاید بتوان با بررسی نظرات موکلین گذشته و پرونده‌هایی که در آنها حضور داشته است متوجه شد. به طور مثال اگر در زمینه قرارداد هم‌بنیان‌‌گذاران استارتاپ نیاز به مشاوره یا نگارش قرارداد داشته باشید، وکیلی که صلاحیت مشاوره و تنظیم قرارداد را دارد باید با اصطلاحات این فضا و شرایط آن آشنا باشد.

بهترین وکیل یاسوج را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

چنانچه نمی دانید با کدامیک از وکلای ذیل در شهر مشهد متناسب با پرونده خود قرارداد ببندید با شماره۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷–۰۵۱۳۶۱۴۰۰۰۰تماس بگیرید علاوه بر مشاوره حقوقی به وکیل متخصص در مشهد ارجاع داده می شوید . مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. سرکار خانم الناز سادات مدنیان از وکلای پایه یک دادگستری در مشهد می باشند.

جهت مراجعه به وکلای دعاوی خانواده از جمله طلاق، نفقه، مهریه، حضانت و ملاقات فرزند و … با شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید. آقای نظری نیا با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، خانواده، کیفری، ملکی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی است و با تخصص فوق العاده عالی که به بهترین شکل ممکن مشکلات موکلان خود را حل می‌کند. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ حل شده موفق داشته و همین ابراز رضایت موکلین موجب شده به عنوان بهترین وکیل مشهد شهرت پیدا کند. این وکیل متخصص در زمینه‌های حقوقی، ملکی، خانواده، کیفری پروندهای مختلف را قبول می‌کند و شما نیز می‌توانید با خیالی آسوده پرونده‌تان را به دست او بسپارید.