وکـیـل تـهــران وکیل در تهران-وکیل کاظم زاده


خوشبختانه وکلای خوب بسیاری در همه جای تهران وجود دارند که به راحتی میتوانید به انها دسترسی پیدا کنید. دادگاه حقوقی، محاکم و مراجعی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کند. صلاحیت ذاتی، به این معنا می باشد که دادگاه، از نظر صنف، نوع و درجه، صلاحیت رسیدگی به دعوا را داشته باشد. همچنین صلاحیت محلی دادگاه حقوقی به این معنی است که دادگاه ها صلاحیت رسیدگی به مواردی را دارند که در حوزه قضایی و قلمرو مکانی آن ها واقع شده باشد. به عبارتی یک وکیل پایه یک دادگستری در اموری که به او وکالت داده می شود نماینده موکل خود محسوب می شود و باید در اقداماتی که انجام می دهد صداقت و حسن نیت داشته باشد.

  • بنابراین به راحتی می توان به چنین وکیلی اعتماد کرد و پرونده های قانونی مختلفی را به دست او سپرد.
  • با زندگی های مدرن و پیشرفته که به نوعی با پیشرفت های تکنولوژی عجین شده است بسیاری از امور را می توان از خانه نیز پیگیری کرد و نیازی به سردرگمی در شلوغی های شهر نیست.
  • باید دقت داشت که هر وکیلی توانایی ورود به کلیه پرونده‌های حقوقی را دارد اما بهترین وکیل، وکیلی متخصص در یک حوزه خاص حقوقی است.
  • برای پیدا کردن یک وکیل باتجربه باید میزان موفقیت‌های در پرونده‌های حقوقی وی را جست و جو کرد.
  • در این شرایط با توجه به تشخیص دادگاه از میان وکلای دادگستری، یک وکیل رایگان برای او در نظر گرفته می شود که وارد پرونده می شود.

کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید. در کل کشور ایران ۱۲ کانون وکلای دادگستری شکل گرفته که کانون مرکزی آن در پایتخت کشور شهر تهران قرار گرفته است. خانم دکتر نسرین طافی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلای قوه ی قضائیه هستند. ایشان دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی می باشند و سوابق شان تدریس در دانشگاه شوشتر، دزفول و شوش بوده است.

وکالت نامه و وکالت چیست ؟

فارغ‌التحصیلان و دانش آموختگان حقوق و معادل آن، برای شرکت در آزمون وکالت لازم است تا شرایطی را دارا باشند و در واقع آن را رعایت نمایند. صرفا افرادی حق شرکت در آزمون وکالت کانون وکلا را دارند که حائز این شرایط باشند. صرفا اشخاصی که دارای مدرک کارشناسی در رشته حقوق، فقه و مبانی حقوقی، فقه و حقوق و یا معادل هر یک در دروس دانشگاهی و حوزه‌ای هستند، می‌توانند در آزمون وکالت شرکت کنند. بعد از گذراندن این دوره پذیرفته شدگان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده و به صورت حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به فعالیت‌های حقوقی و قضایی خود ادامه می‌دهند. برای آشنایی بهتر با واژه وکیل پایه یک دادگستری لازم است تا مفاهیم مشابه دیگری را در ادامه خدمتتان توضیح دهیم. پس کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری نیاز به گذراندن مراحلی به نسبت سخت دارد که البته بسیاری از وکلا با گذراندن دوره‌ای چند ساله موفق به اخذ پروانه شده و برخی دیگر نیز به دلیل مشقت فراوان این دوره‎ها عطای آن را به لقایش می‌بخشند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل کیفری در اصفهان [ آپدیت 1401 ]

به طور کلی نمی توان به صورت قطعی از ایجاد دعاوی حقوقی جلوگیری کرد اما می توان با استفاده از روش های خاصی خطرات و پیامد های احتمالی آن را کاهش داد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تمامی دعاوی در شهر تهران پنج سال سابقه فعالیت دارد. برای هر شخصی که در تهران زندگی می‌کند امکان دارد مسائل حقوقی پیش بیاید، همان طور که می‌دانید انجام دادن کاری بدون اطلاعات کافی می تواند مشکلاتی به وجود آورد، اکثر مردم سواد حقوقی ندارند و نمی توانند خودشان در مراجع قضایی از حق خود دفاع کنند. شروع دعاوی حقوقی بدون داشتن اطلاعات کافی می تواند پیامد های نامطلوب زیادی به همراه داشته باشد.

شماره تلفن بهترین وکیل در تهران

اما در مورد وکیل پایه دو دادگستری چنین نیست و محدودیت‌های چند ساله برای وکلای پایه دو در نظر گرفته شده است. وکیل پایه یک دادگستری به دلیل دانش حقوقی بالا و پشت سر گذاشتن آزمون‌ها و مراحل متعدد، مطمئنا تخصصی تر و حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به تکالیف و وظایف محول شده در چارچوب قرارداد وکالت عمل خواهند کرد. چه خدمات مشاوره‌ای و چه عقد قرارداد وکالت، فرقی در اصل قضیه نداشته و وکیل پایه یک دادگستری در هر موضوعی به درستی به وظایف خود عمل خواهد کرد. مهمترین وظیفه و تکلیف اصلی وکلای پایه یک دادگستری این است که بهترین راه را برای موکلین خود در انجام امورات محول شده در نظر بگیرند. آقای حمیدرضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشند که در زمینه وکالت بیشتر از 18 سال سابقه و در زمینه انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات دارای 10 سال سابقه هستند.