نهال آلو خرمایی زرد خانه نهال | nahalfa


نهال آلو خرمایی زرد خانه نهال | nahalfa

طعم میوه شیرین میخوش است و در اواسط تیر ماه می رسد. نهالستان غرب نهال به مدیریت مهندس رضا داداشی در میاندواب با سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش انواع نهال میوه در کشور فعالیت میکند. این نهالستان با دارا بودن تمامی مجوزهای لازم در زمینه تولید و فروش انواع نهال با کیفیت در کشور زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی فعالیت میکند.

  • تحمل چنین نهال هایی نسبت به سرمای زمستان بیش از منفی 10 درجه است.
  • این گیاه می تواند زمستان های سرد تا 30- تا 35- درجه را تحمل کند.
  • آلو زرد با کاهش قند خون به بیماران دیابتی کمک فراوانی می‌کند.
  • قبل از کاشت نهال آلو، شخم زدن صحیح خاک اهمیت ویژه ای دارد.

آریا نهال با تکیه به دانش اصولی و برگرفته از تجربه ی سالیان سال تحربه و با جدید ترین متد و امکانات علمی، ماکاتبات با اساتید دانشگاه و مشارکت با تولید کنندگان برتر داخل کشور عزیزمان ایران سعی دارد تا بخشی بزرگ و مفید در بخش کشاورزی و بهبودی صنعت کشاورزی در کشورمان را داشته باشد. آریا نهال تولید کننده ی بزرگ نهال در کشور می باشد. شما میتوانید با خیالی اسوده خرید نهال خود را از ما انجام دهید. یا همانند سایت آریا نهال؛ مشخصات هر نهال را به صورت آنلاین مشاهده نهالستان نهال فا کنید. تطبیق شرایط نگهداری از نهال با شرایط جغرافیایی زمین کشاورزی شما بهترین روش برای شناسایی بهترین درخت آلو مناسب برای منطقه جغرافیایی شماست. میوه های این نوعنهال الوبه رنگ زرد و در گاهی مواقع متمایل به رنگ سبز می باشد .

نحوه تولید نهال آلو

نیاز آبی درخت آلو در گروه آلو و گوجه های اروپایی قرار می گیرد که اهمیت تجاری دارند. میوه تخم مرغی با اندازه درشت، هسته جدا ، رنگ پوست آبی و رنگ گوشت زرد است. ارقام آلو پر بار و پر طرفدار که سطح کیفی بسیار بالایی دارند نیز و همچنین خیلی سریع به بار می‌نشینند ( اولین سال‌های کاشت، سال اول و دوم) سود آوری زیادی خواهند داشت و باغدار با فروش آن‌ها و حتی صادرات به کشور‌های دیگر به سود خوبی برسد. نهال آلو شابلون، آلو شرابی و آلو سانتریزا از جمله ارقام تجاری، پر سود و پر بازده آلو سازگار در ایران هستند. جالب است بدانید که برخی باغداران قبل از فرارسیدن موعد کاشت نهال آلو، ارقام مختلف آن را متناسب با اقلیم خود خریداری می‌کنند و همکاران ما در بخش فروش سعی دارند که نهال‌ها را تا قبل از بیدار شدن نهال از خواب زمستانه آماده ارسال کنند تا باغداران فرصت کافی برای کاشت نهال داشته باشند.

دامنه جغرافیائى آلو و گوجه سبز:

در خاک های سنگین و مرطوب از پایه های بذری استفاده به عمل می آید. پایه های آلوی میروبالان نیز در در خاک های مرطوب مقاوم می باشند. در خاک های آهکی از پایه های GF557 (بادام×شلیل) و GF677 (بادام×هلو) استفاده می شود. در خاک های زهکشی شده از پایه های بذری هلو بویژه از نماگارد استفاده می شود.

این نهال بومی جنوب شرقی اروپا بخصوص کشور فرانسه و از خانواده گلسرخیان میباشد.نهال آلو زرد قطره ‌طلادارای برگ های تخم مرغی شکل یا بیضی با انتهای نوک تیز است. دامنه جغرافیائى پراکندگى آلو و گوجه از سایر میوه‌هاى خزان‌دار گسترده‌تر است و گونه‌هاى مختلف آنها در سراسر نیم‌کره شمالی، به‌صورت بومی، وجود دارند. در حال حاضر، سه گونه از این میوه در تمام دنیا کشت مى‌شود. اغلب ارقام تجارتى متعلق به گروه آلوى اروپائى – .P. این گروه، بومى جنوب شرقى اروپا بوده بیش از ۲۰۰۰ سال است که زیر کشت در آمده است و پوست صاف تنه‌اش آن را از سایر گروه‌ها مشخص مى‌سازد. P. salicina Lindl معروف است و در حقیقت بومى چین مى‌باشد.