معرفی پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران


معرفی پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران

این کتاب‌ها نه تنها در زمان انتشار خود پرفروش بوده‌اند، بلکه همچنان هرساله تجدید چاپ دانلود کتاب از فرا کتاب می‌شوند. دنبال کردن هدف، ناامید نشدن بعد از هر شکست و ثبات همگی عناصری هستند که قهرمان داستان کیمیاگر را از یک چوپان ساده روستایی به یک شخصیت ماندگار در تاریخ ادبیات تبدیل می‌کند. رمان کیمیاگر بدون شک از آن دست کتاب هایی است که همه باید بخوانند. پائولو کوئیلو با چنان مهارتی داستان سفر چوپان قصه ما از آندلس به سمت اهرام مصر را روایت می‌کند، که تقریبا نیمه‌تمام باقی گذاشتن کتاب را برای خواننده غیر ممکن می‌سازد. کیمیاگر به لطف همین چیزها تبدیل به یکی از کتاب‌هایی شده که به زبان‌های بسیاری ترجمه شده‌اند.

  • بسیاری از صاحب‌نظران عرصه ادبیات سبک نویسندگی رولینگ را با جین آستن، رولد دال و هومر مقایسه کرده‌اند.
  • کریستین هانا، نویسنده کتاب‌های پرواز و تنهای بزرگ، در این کتاب روایتی از قحطی و خشک‌سالی در آمریکا را بیان می‌کند که السا نقش اصلی این داستان است.
  • اولین کتاب از سه گانه‌ای که ما آن را با نام نارنیا می‌شناسیم یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان است.
  • تا جایی که به گفته بسیاری افراد اصلی‌ترین دلیل او برای رمان نویسی هم کسب درآمد و گذراندن زندگی بوده است.

بنابراین در گام بعدی باید خودتان دست به کار شوید تا اثر دلخواه و مناسب را پیدا کنید. بسیاری از وب سایت‌ها تالارهای تخصصی برای نقد و بررسی کتاب دارند. صفحات اجتماعی رویکردهای تازه‌ای برای معرفی کتاب اتخاذ کرده‌اند و تنها یک کلیک کافی است تا شما را به خرید کتاب ایده آلتان نزدیک‌تر سازد.

ازسرگیری مذاکرات بعد از سفر بورل

بله درست فهمیدید حیوانات مزرعه تصمیم میگیرن که انقلاب کنند و قدرت رو از دست انسان ها در بیارن و برای خودشون در برابری و صلح حیوانی زندگی کنند. وقتی حیوانات این موضوع رو متوجه میشن با هم جلساتی میزارن و یواش یواش زمزمه های انقلاب شنیده میشه. دورانی که دیکنز از همسرش جدا شده بود و قضاوت افکار عمومی برای این کار غیرمعمول، روی او تاثیر زیادی داشت. این داستان فضایی غم‌انگیز و تاریک دارد که نشان دهنده‌ی دگرگونی‌های احوال روحی نویسنده در زمان نگارش داستان است.

کتاب چنین گفت زرتشت

والا حق دارن که این کتابا را با تعدا بالا میخرن، چون واقعا داستان خیلی خوب و جذابی دارن و حق دارن بین پر فروش ترین کتاب های 1400 باشن. پرفروش ترین کتاب های سال 2021 جزو بهترین کتاب ها هستن، اما توجه کن که همیشه بهترین کتاب ها نمیتونن پرفروش باشن. بعضی از کتابای عالی و ناشناخته هستن که فروش چندانی ندارن، اما خیلی جذاب و بی‌نقص هستند. اصلا تجربه ثابت کرده همه پرفروش ترین کتاب های سال عالی هستن و هیچ نقصی ندارن، وگرنه چن میلیون نفر اونارو نمیخریدن. کتاب مارکسیسم آمریکا، در صدر کتاب‌های پرفروش بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین جهان (آمازون) و دیگر فروشگاه‌ها قرار دارد.

کوئیلو در مصاحبه‌ای گفته بود که کیمیاگر را تنها در دو هفته نوشته است. البته با وجود اینکه کیمیاگر از پرفروش ترین آثار تاریخ است، موفقیت آن به اندازه فرآِیند نوشتنش سریع نبود. اتفاقی که حتی باعث شد خود کوئیلو هم به این نتیجه برسد که این اثر برای او یک شکست خواهد بود. اتفاقی که در نهایت خلافش ثابت شد و کیمیاگر را به یکی از پرفروش ترین کتاب های دنیا تبدیل کرد. ماجراهای هری پاتر ، اگر به دنبال رمان های سبک خیال پردازی هستید این نوع کتاب برای آن دسته از افرادی که دوست دارند با این موضوع بخوانند مناسب است.

از آغاز سفر بیلبو بگینز تا تورین سپر بلوطی، اژدهای کوهستان اسماگ، نبرد پنج ارتش و پیدا شدن حلقه قدرت همگی شما را تا آخرین لحظه میخکوب خواهند کرد . نه تنها کتاب این مجموعه توانسته موفقیت چشم‌گیری را به دست آورد، بلکه سه‌گانه هابیت در زمینه فیلم نیز توانست فروشی بی‌سابقه‌ای را به ارمغان آورد. چهارمین کتاب از سری هری پاتر علاوه بر فروش بالایی که به دست آورد موفقیت‌های دیگری نیز برای رولینگ به همراه داشت. همچنین یک فیلم و یک بازی ویدئویی هم بر اساس داستان این کتاب ساخته شدند. هری پاتر و جام آتش یکی از طولانی‌ترین کتاب‌های این مجموعه نیز هست. این کتاب که پنجمین داستان این مجموعه به حساب می‌آید هم یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان است.

مطالعه این کتاب علاوه بر داستان جذابی که دارد ما را با تفاوت‌های موجود بین این دو فضا بیشتر آشنا می‌کند. بسیاری از افراد دلیل موفقیت این کتاب را پیروی از سبک تاریخی-داستانی می‌دانند. این رمان چینی به داستان رونق و افول یک خاندان چینی در زمان سلطنت خاندان «چینگ» می‌پردازد. این اثر یکی از برترین‌های ادبیات کلاسیک چین به شمار می‌رود و برای بررسی و مطالعه‌ی آن یک زمینه‌ی مطالعاتی ادبی تعریف شده است. «رؤیای تالار سرخ» هنوز هم پرمخاطب است و می‌توان از آن ایده‌ها و فرضیه‌های مختلفی استخراج کرد.