لیست بهترین وکیل در ایران ️ 【وکالت تخصصی️】


 آنان دارای حداقل مدرک لیسانس یا کارشناسی رشته حقوق مورد تأیید وزارت علوم و فناوری هستند. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاك مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به كانون وكلای دادگستری مراجعه كنید و در مورد سابقه وكیلی كه قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید. این کنشگران به ایران اینترنشنال گفتند که از مقامات آمریکا می‌خواهند جمهوری اسلامی را به رسمیت نشناسند و با مقامات جمهوری اسلامی هیچ مذاکره‌ای نداشته باشند.

بعد از ثبت نامه می‌توانید بسته به پرونده، نوع وکالت‌نامه را انتخاب کنید. بعد از تنظیم و ثبت وکالت‌نامه یک کد رهگیری دریافت می‌کنید که بر آن اساس می‌توانید از سفارت ایران وقت احراز هویت و تائید مدارک رزرو کنید. بعد از مراحل گفته شده وکیل شما می‌تواند وکالت‌نامه شما را از وزارت امور خارجه در ایران دریافت کند. از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد.

  • در چنین شرایط حتما لازم است که تمام ارتباط کاری فی مابین بر اساس قرارداد رسمی صورت بگیرد.
  • تنها دو راه برای وکالت دادن ایرانیان خارج از کشور، به وکیل در ایران وجود دارد.
  • همانطور که رشته های مختلف در ایران دارای متخصصان زیادی می باشند .
  • به همین علت است که برترین وکیل ایران هم که باشید، مسلماً باید این دوره نه چندان آسان را بگذرانید.

در صورت وکالت دادن به وکلای مجموعه دادنیک، به هیچ وجه نیاز به حضور شما در ایران نیست. قطعا در چنین مواردی بهترین راه حل در اختیار گرفتن یک وکیل خوب و کاربلد در دعاوی ملکی است. از آنجایی که بر اساس قانون حق طلاق با مرد است اگر دادخواست طلاق از طرف مرد باشد مراحل طلاق راحت تر خواهد بود اما برای جاری شدن طلاق مرد باید تمامی حق و حقوق قانونی زن را از قبل مهریه، نفقه، اجرت المثل و در شرایطی حق التنصیف را پرداخت کند. دعاوی خانواده یکی از گسترده ترین مسائل حقوقی است که مواردی همچون طلاق، ازدواج، فسخ نکاح، حضانت، مهریه، نفقه، اجرت المثل و … در آن مطرح می شود.

وب سایت ما چگونه کار میکند

سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید. بهترین وکیل باید همیشه با مطالعه قوانین و مقررات حقوقی اطلاعات خود را به روز نماید و از آخرین مقررات و قوانین کشور اطلاع داشته باشد. کشاورز در دو دوره ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران را بر عهده داشت. وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی. وکلای مجموعه دادنیک توانایی انجام انواع پرونده‌های حقوقی، ملکی، کیفری را به صورت تخصصی دارند. چرا که بسیاری از مردم در دادگستری برای تسریع و پیشرفت نیازمند پیگیری مستمر و دلسوزانه وکیل دادگستری می باشد و اگر فعالیت وکیل موجود نباشد ممکن است حتی با وجود دانش و تجربه نیست موکل به نتیجه دلخواه خود نرسد.

دریافت نوبت مشاوره حضوری

آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند. ایشان عضو اسبق هیئت علمی مرکز، عضو اسبق انجمن حقوق قضا، عضو اسبق انجمن بین الملل، عضو سابق کانون وکلای دادگستری مرکز، مدیر گروه رشته حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و 32 سال متوالی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. این ها فقط جزء کوچکی از سوابق درخشان آقای گودرز افتخار جهرمی بود که برای شما توضیح دادیم. آشنایی با بهترین وکیل ایران باعث می شود تا انتخاب درستی داشته باشیم. اگر شناخت کاملی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری داشته باشیم، فرد مناسبی را برای رسیدگی به پرونده های ملکی، کیفری، خانواده،ثبتی و … انتخاب می کنیم تا به این ترتیب میزان موفقیت ما در دادگاه بالاتر رود. این مجموعه بیش از هر چیز با الویت کمک به موکلین و مراجعه کنندگان در جهت احقاق تضییع شده آنها و دوری جستن از قبول پرونده های موهوم و بی نتیجه توانسته کسب اعتبار کند و صاحب اعتبار شود.

از آثار آقای شمس می توان به قانون آیین دادرسی مدنی، قانون اجرای احکام مدنی و مقررات مرتبط با آن، ادله اثبات دعوا حقوق ماهوی و شکلی، قانون شوراهای حل اختلاف، قانون مدنی و قانون مسئولیت مدنی، قانون اساسی از فرمان مشروطیت تا امروز و … اشاره نمود. وکلا انواع مختلفی دارند یعنی از لحاظ درجه اعتبار و صلاحیت رسیدگی، از لحاظ اختیار موکل، مجوز وکالت، درجه اعتبار و رسمیت، مراجع پیگیری، درجه اعتبار و صلاحیت و … تفاوت هایی دارند، ما در این بخش به توضیح دو مورد از آن می پردازیم. در انتخاب وکیل خوب باید دقت نمود زیرا انتخاب وکیل مجرب در انجام پرونده بسیار موثر است و این وکیل است که می تواند نقش به سزایی در امور حقوقی شما داشته باشد . وکالت نامه قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را تعیین می کند تا از طرف او اقدام کند با انعقاد قرارداد وکالت وکیل و مشتری در برابر یکدیگر حقوق و تعهداتی دارند از روابط حقوقی وظایف و مسولیت های متقابل برخوردارند . کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد. بی شک یک وکیل متخصص می تواند به خوبی شما را در امور قضایی و هرجایی که نیازمند به درک صحیح قوانین داشته باشید کمک شایانی کند.

در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست. اگر نگوییم که تجربه در خصوص امور حقوقی از دانش بالاتر است اما میتوان تجربه یک وکیل در انجام امور حقوقی را هم تراز با دانش حقوقی او دانست چرا که بسیاری از رویه ها و مسائلی که در دادگاه اتفاق می‌افتد در کتب حقوقی موجود نمی باشد و وکیل به تجربه آنها را یاد گرفته و در دعاوی بعدی استفاده می کند. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان می باشد. قدم اول در هر انتخاب درستی، توجه به تخصص وکیل در حوزه کاری مورد نظر خود است. در مقابل، کارشناسان قضایی پس از اتمام دوره کوتاه کارآموزی خود، اقدام به دریافت پروانه وکالت پایه دو می‌کنند.