قیمت روز آهن آلات در ایران | fooladiha


قیمت روز آهن آلات در ایران | fooladiha

اما این بارگیری آهن آلات از کجا و چگونه صورت میگیرد؟ پاسخ این سوال را در ادامه خواهیم گفت. قیمت آهن به عنوان یکی از مواد اولیه اساسی در تولید و ساخت محصولات مختلف دارای تاثیر مستقیم بر هزینه تولید و قیمت نهایی محصولات است. این عوامل شامل تقاضا و عرضه در بازار، تغییرات در نرخ ارز، وضعیت اقتصادی کشور و منطقه، تغییرات قوانین و مقررات صادرات و واردات، و حتی شرایط جوی و اقلیمی می‌شوند. میزان آهن آلات مصرفی در یک پروژه ی ساختمانی نقش موثری را در برآورد هزینه ی ساخت دارد. آهن‌آنلاین به عنوان نخستین سایت ارائه‌دهنده لیست قیمت به‌روز آهن‌آلات و مقاطع فولادی، همچنان پیشرو در انتشار اموزش خرید و فروش اهن قیمت آهن است.

  • کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت آهن جهان ( آهن آلات کاهدی ) محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری شامل پیگرد قانونی می باشد.
  • رسالت این شرکت علاوه بر به‌روزرسانی قیمت‌ها، خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مشتریان در بازار آهن است.
  • اما همانطور که گفتیم بازار آهن در ۲ مدل سنتی و مدرن که به آن بازار اهن انلاین نیز گفته میشود، بایکدیگر تفاوت‌هایی دارند که میخواهیم ابتدا در مورد آن به توضیح بپردازیم.
  • لازم بذکر است تمام محصولاتی که برای خرید انتخاب می کنید، باید از کارخانه و انبارهای یک استان باشند و در حال حاضر امکان خرید کالاهای استان های مختلف در یک سفارش فراهم نیست.
  • هر چند شفافیت قیمت اهن انلاین در هر کیلو ارائه شده در سایت‌های انلاین اهن کاری پسندیده و لازم است.
  • آهن را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مواد مصالح در صنایع مختلف خصوصاً صنعت ساختمان‌سازی دانسته و امروزه به اشکال مختلفی همچون تیرآهن، میلگرد، پروفیل، نبشی و … در دسترس قرار دارد.

از طرفی شما میتوانید پس از توافق اولیه با فروشنده، با اون به انباری که احتمالا در همان نزدیکی است بروید و بارهای نگهداری شده در انبار را بررسی کنید و از صحت آنها اطمینان خاطر پیدا کنید. در این راستا، ابتدا تمام عوامل و فاکتورهای بنیادی موثر بر قیمت فولاد در ایران در نظر گرفته می‌شود. سپس با بررسی نمودار قیمت ها و تحلیل تکنیکالِ آنها، با استفاده از دانش کارشناسان متخصص و زبده، تحلیل هایی تخصصی صورت می‌گیرد. اما به محض رونق گرفتن این دو بازار از آذرماه ۹۸ و با توجه به وجود بستر انلاین اهن که سرعت اثر گذاری بازارها بر یکدیگر را بیشتر کرده است، مجددا جو روانی آن بر قیمت روز آهن آلات موثر واقع گشت.

میلگرد آجدار

جهت مشاهده جدول وزنی آهن آلات و مقایسه وزن محصولات کارخانجات فایل پی دی اف را دانلود کنید. توجه داشته باشید که به علت موازی بودن قیمت بازار آهن ایران با بازار های بورس و ارز از هیجانات ناشی از نوسات قیمت دوری کنید و یک خرید اصولی داشته باشید. هنوز هم عده ای از افراد پیش بینی قیمت اهن امروز در بازار را امکان پذیر نمی‌دانند.

همه چیز در رابطه با پروفیل آبرو دوطرفه

لذا پیش‌بینی قیمت آهن امری مهم و پرتقاضا برای فعالان حوزه فولاد و کسب‌وکارهایی است که به طور مستقیم با خرید آهن‌آلات در ارتباط هستند. پس زمانی که به هر علتی، از جمله رکود جهانی، تحریم های ظالمانه آمریکا و یا بلایای طبیعی شاهد تغییر در قیمت های جهانی فولاد باشیم. همین موضوع قیمت آهن کیلویی و شاخه ای در ایران را نیز بی نصیب نمی‌گذارد. اما فراموش نکنید که نرخ تورم در طی ۱۰ سال اخیر از ۱۲ درصد به ۵۰ درصد رسیده است و اگر قرار بود که قیمتاهن هم به همان میزان رشد کند، هم اکنون قیمت‌آهن میبایست در سطح قیمتی ۱۰۰۰ الی ۲۰۰۰ تومان میبود.

متاسفانه در برخی مواقع، پس از ابلاغ چنین قوانینی از سوی بورس کالا، شاهد عرضه های قطره چکانی از سوی فولادسازان در بازار بوده ایم. در واقع فولادسازان با اینکار به نحوی بدنیال جبران سود از دست رفته خود می‌باشند. از طرفی قیمت در محصول پرتقاضای دیگر یعنی تیرآهن نیز در آبان ۸۹ در هر شاخه از سایز ۱۴ ذوب آهن، تنها ۱۲۸ هزار تومان بوده است( دقت شود که قیمت آهن کیلو با شاخه متفاوت است). جهت مشاهده تولیدکنندگان هریک از مقاطع فولادی روی عنوان آن کلیک کنید. قیمت روز آهن آلات به دلایلی که در زیر به بیان آن‌ها می‌پردازیم، تحت تاثیر نیروهای اقتصادی و سیاسی است. کارشناسان فروش عصرآهن در ساعات کاری پاسخ‌گوی شما هستند.برای مشاوره رایگان، با ما در تماس باشید…