قیمت خرید پی ال سی زیمنسSIEMENS PLC تعرفه 1401 آزندکنترل


قیمت خرید پی ال سی زیمنسSIEMENS PLC تعرفه 1401 آزندکنترل

در این حالت می توانیم فرآیند روشن یا خاموش کردن و کنترل موتور را با استفاده از کلیدها انجام دهیم. اجازه دهید مجموعه ورودی، پردازنده و خروجی را در این مثال یک پی ال سی بنامیم. در چنین سیستمی با فشاردادن کلید، یک سیگنال برای واحد ورودی PLC ارسال می شود. واحد ورودی این سیگنال را به واحد پردازنده یا همان CPU ارسال می کند. دستگاه های پی ال سی به طور کلی دو نوع ورودی یا خروجی دارند؛ ترانزیستوری و رله ای.

  • قیمت پی ال سی لوگو زیمنس بنا به مدل نمایشگر دار و بدون نمایشگر آن تعیین می شود.
  • بنابراین اگر قادر به درک نحوه عملکرد مدارهای الکتریکی اولیه هستید حتمأ می‌توانید منطق نردبان را هم متوجه بشوید.
  • پی ال سی های سری DVP دلتا برنامه‌ها و توابع کاربردی سرعت بالا و قابل اعتمادی را جهت انواع ماشین آلات صنعتی فراهم کرده است.
  • پی ال سی plc نوعی کنترل کننده نرم افزاری است که در بسیاری از صنایع به عنوان یک کامپیوتر دیجیتال صنعتی شناخته می شود.
  • این روزها کالاهای وارداتی از نوسان قیمت برخوردار هستند چرا که قیمت دلار به صورت لحظه‌ای دستخوش تغییرات می‌شود و این مسئله در تعیین قیمت نهایی پی‌ ال سی‌‎ها هم موثر واقع می‌شود.

معمولا در صنایع غذایی هم از انواع پی ال سی‌ها به منظور عصاره گیری، بسته بندی و … برندها و شرکت‌های متعددی در زمینه ساخت انواع پی ال سی‌ فعالیت می‌کنند، و هر شرکت از تکنولوژی و فرآیند ساخت متفاوتی استفاده می‌کند و در نتیجه قیمت متفاوتی هم در برندهای مختلف مشاهده می‌شود. این روزها کالاهای وارداتی از نوسان قیمت برخوردار هستند چرا که قیمت دلار به صورت لحظه‌ای دستخوش تغییرات می‌شود و این مسئله در تعیین قیمت نهایی پی‌ ال سی‌‎ها هم موثر واقع می‌شود.

فروشگاه پارتینه بزرگ‌ترین مرجع فروش اینترنتی صنعتی

امروزه در صنایع بزرگ و کوچک برای تولید محصولات و مواد مختلف از دستگاه های مختلفی استفاده می شود. تمام دستگاه های صنعتی در کارخانه برای عملکرد درست و دقیق باید کنترل شوند. کنترل کردن دستگاه های مختلف توسط نیروهای انسانی ممکن است کمی زمان بر و دشوار باشد. به همین دلیل از پی ال سی برای کنترل تجهیزات مختلف استفاده می شود. در این مطلب به بررسی نحوه عملکرد پی ال سی و انواع آن می پردازیم.

پی ال سی رک Rack PLC

کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی و مشاوره به خریداران و همکاران محترم هستند. خوشبختانهکمپانی زیمنسبا ایران رابطه خوبی داشته و دارد به همین دلیل از همان ابتدای حضور PLC در صنایع، محصولات شرکت زیمنس نیز در دهه‌های گذشته وارد ایران شدند و به‌عنوان تنها برند تاپ کشور تاکنون فعالیت می‌کند. در این نوع PLC عناصر اصلی مانند خروجی ها، قسمت ورودی، CPU و قسمت منبع تغذیه به صورت فشرده داخل جعبه هستند. علاوه بر این وجود ورودی و خروجی بیشتر (حدود 300 خروجی) از دیگر ویژگی های این مدل است. بنابراین اگر می‌خواهید در پروژه‌ای که در دست دارید، تعداد ورودی و خروجی‌ها را بیشتر کنید، پیشنهاد می‌کنیم که Modular plc را خریداری کنید تا این امکان برای شما فراهم شود.

یکی از دلایل آن قیمت مناسب محصولات این شرکت نسبت به رقبای گردن کلفت خود است. از طرفی تنوع محصولات این کمپانی بالاست و این خود به انتخاب بهینه کاربران در پروژه های مختلف کمک بزرگی میکند. سخت افزار این سری از لحاظ ابعاد بسیار مناسب و بهینه بوده و به خاطر ساختار ماژولار و تنوعی که از ماژولهای جانبی دارد، بسیار پرکاربرد و کارآمد است. زیمنس در یکی از بروزرسانی مهم محصولات plc خود، سری 1500 از خانواده S7 را ارائه داد. این سری در حقیقت به عنوان تکمیل کننده نقش plcهای سری 300 و 400 پا به عرصه گذاشت که از کارایی بسیار بالا و همچنین قابلیت اطمینان عالی برخوردار است. این مجموعه با سابقه 15 ساله خود در انجام و اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی آماده خدمت رسانی به مهندسین برق و کارفرمایان صنعت برق می باشد.

پی ال سی S7-400 زیمنس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماهیت پی ال سی ها ، می‌ توانید در اینترنت جستجو کنید. از جمله کاربردهایی که برای این نوع پی ال سی‌ها می‌توان به آن‌ها اشاره کرد پروژه‌های اتوماسیون کارخانه‌ها و هوشمند سازی خواهند بود. شرکت‌های مختلف، پی ال سی‌های کمپکت را در سری‌های مختلف روانه بازار می‌کنند و معمولا امکانات و قابلیت‌های خاصی برای آن‌ها در نظر نگرفته‌اند؛ بسیاری از آن‌ها دارای امکانات سخت افزاری بیشتر و امکانات نرم افزاری قوی‌تری هستند. به‌لطف سازگاری محیطی گسترده‌، سری پی ال سی زمینس SIMATIC S را می‌توان تقریبا در هر مکانی استفاده plc زیمنس کرد.

می توانید ورودی و خروجی ها را از همین طریق فعال و غیر فعال کنید. تمامی زبان های برنامه نویسی به صورت اعداد و حروف هستند و از یک استاندارد تبعیت می کنند. برای نوشتن برنامه پی ال سی ها باید سیستم های کامپیوتری یا Programmer Console تهیه کنید. زیمنس در هنگام تولید پی ال سی ها نسخه های نرم افزاری مختص PLC های خود را ارائه می دهد. Plc s7-400 زیمنس یک کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی بسیار پرقدرت است. با انتخاب و خرید این CPU تقریبا هر پروژه اتوماسیون صنعتی قابل اجرا خواهد بود.

علاوه بر این باید بگوییم که سیستم وجود دارد که نام آن روم می باشد. این سیستم دیتا را به صورت همیشگی برای عملکرد سیستم ذخیره می کند و سیستم رام اطلاعاتی مانند شمارنده ها و تایمر ها و دیگر تجهیزات داخلی را ذخیره می کند. بخش دیگری وجود دارد که به آن l/o می گویند این بخش ورودی و خروجی ها تجهیزات فیلد و غیره را دریافت و ارسال می کند. پی ال سی plc نوعی کنترل کننده نرم افزاری است که در بسیاری از صنایع به عنوان یک کامپیوتر دیجیتال صنعتی شناخته می شود.