شماره وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09159159150 موسسه حقوقی آسایش گستران با بهترین وکلا


رفتار وکیل در مشهد باید مطابق با الزامات قانون باشد، هم در خدمات حرفه ای به موکلان و هم در امور تجاری و شخصی وکیل. وکیل باید از رویه های قانون فقط برای اهداف قانونی و نه برای آزار و اذیت یا ارعاب دیگران استفاده کند. یک وکیل باید به نظام حقوقی و کسانی که به آن خدمت می کنند، از جمله قضات، سایر وکلا و مقامات دولتی احترام بگذارد.

  • مجله حقوقی وکیلم باش با هدف ایجاد منبعی برای دانشجویان و علاقمندان به حقوق، در زمینه تولید محتوای حقوقی، مقالات حقوقی، تحلیل آرای محاکم قضایی، بررسی دادخواست فعالیت می‌کند.
  • دعاوی حقوقی پیچیدگی های زیادی دارند و برای حل و فصل آن ها باید مراحل و تشریفات خاصی را پشت سر گذاشت.
  • گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تجربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد.
  • چنانچه درگیر پرونده سرقت هستید و راهی برای برگشت مال خود ندارید،گروه حقوقی حقوقی یک وکیل مدافع با بهترین وکیل مشهد آماده پیگیری پرونده شماست.

سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است. بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید. اینجانب عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید.

جناب آقای دکترحسین خزاعی وکیل پایه یک دادگستری

ببرسی کامل یک پرونده رابطه نامشروع و وکالت آن توسط وکیل رابطه نامشروع در مشهد ادامه مطلب …. افرا وکیل در کلیه دعاوی ملکی مانند خلع ید و تخلیه ید ، تفکیک، افراز و تقسیم اراضی و املاک و اخذ سند مالکیت برای املاک فاقد سند رسمی، سرقفلی ، دعاوی موجر و مستاجر و… آماده انجام مشاوره و وکالت برای شما می باشد . در صورت تمایل به تماس با گروه وکلای دادورزان صلح و سازش می توانید از شماره زیر استفاده کنید. ضمنا هزینه دادرسی در مورد طلب مهریه بر عهده خواهان که همان زوجه است خواهد بود، مگر این که زن به دلیل عدم توانایی مالی پرداخت هزینه دادرسی اعلام اعسار کند که در این صورت دادگاه زوج را موظف به پرداخت هزینه دادرسی خواهد کرد. یافتن وکیلی که بتواند به طور مؤثر با شما ارتباط برقرار کند دارای اهمیت است.

وکیل مالیاتی یک وکیل مهم در زمان پرداخت مالیات است، این امر به ویژه برای مشاغل و افرادی که با اختلاف مالیاتی روبرو هستند صادق است. دانش حقوقی یک وکیل مالیاتی به شما کمک می کند تا از اختلافات و موقعیت های مالیاتی پیچیده جلوگیری کرد. به طور خلاصه، اگر مشکلات مالیاتی قانونی دارید، اولین تماس شما باید با یک وکیل مالیاتی باشد. اشتباه کردن برای یک مهاجر در هنگام رسیدگی به مدارک مورد نیاز برای حل مسائل قانونی مهاجرت بسیار آسان است، اما وکیل مهاجرت با تجربه اطمینان حاصل می کند که از این اشتباهات اجتناب شود و مشاور حقوقی قابل اعتماد ارائه میدهد. وکیل ورشکستگی به افراد یا شرکت ها کمک می کند تا از پیچیدگی های تشکیل پرونده ورشکستگی عبور کنند. تهیه مدارک ورشکستگی یا حتی دانستن نحوه تشکیل پرونده بدون مشاوره حقوقی یک وکیل ورشکستگی دشوار یا کاملاً غیرممکن است.

اعتراض به رای کمیسیون مشاغل مزاحم شهرداری (بند 20 ماده 55 قانون شهرداری)

در مورد سرقفلی باید گفت که این مورد فقط یک حق است که در ازای پولی که در ابتدای عقد قرارداد اجاره توسط صاحب ملک و تحت هر عنوانی از مستاجر گرفته می‌شود به او داده می‌شود. به این معنا که اگر در پایان عقد قرارداد اجاره قرار بر اجاره دادن ملک باشد مستاجر دارای حق کسب اولویت خواهد داشت و صاحب ملک نمی‌تواند از نتیجه تلاش او و ارزشی که وی با استفاده از کار و تلاش برای ملک تجاری فراهم کرده است استفاده کند مگر این که حق کسب و پیشه او را بپردازد. از سال ۱۳۷۶ واژه سرقفلی و حق کسب و پیشه توسط قانون گذار از یکدیگر تفکیک شد، بنابر تعریف قانون گذار، دریافت مبلغ سرقفلی بین مستاجر و موجر توافق می‌شود، اما در مورد حق کسب و پیشه این مبلغ اصولا توسط دادگاه و کارشناس مشخص می‌گردد. در صورت نیاز برای اثبات نسبیت یک شخص با پدر مراحل پیچیده‌ای پیش روی طرفین است، از نظر قانونی نسب به معنای همخونی است و حتی اگر از یک رابطه نامشروع فرزندی متولد شود، رابطه نسبیت مورد قبول دادگاه خواهد بود. در صورتی که شخص به سن قانونی رسیده باشد، اما بعد از سن بلوغ به هر دلیلی اهلیت او ثابت نشود می‌توان لغو حکم رشد او را از دادگاه خواستار شد.

وکیل مهاجرت در مشهد

یا استفاده از عکس‌های کودک به صورت برهنه و در حال انجام اعمال منافی با عفت با زور، انتشار این تصاویر و بی آبرویی طفل. نوع دیگر کودک آزاری جسمی‌است و در این مورد آثار کتک و ضرب و جرح روی بدن کودک قابل مشاهده است و یا توسط پزشکی قانونی آسیب دیدن کودک قابل اثبات است. در مورد حکم کودک آزاری باید گفت در صورتی که کودک را در خرید و فروش مواد مخدر یا انجام کارهای خلاف به کار گمارده باشند شخص مجرم بین ۶ ماه تا یکسال حبس و پرداخت یک تا دو میلیون تومان جزای نقدی محکوم خواهد شد.

پس از انعقاد قرارداد شما اطلاعات و دانسته های خود را جهت تسریع در انجام پرونده به ما میدهید. از ویژگی های بارزه ایشان که تمامی موکلان هم به آن اذعان داشته اند، مبسوط و به طور کامل توضیح دادن ایشان است که موکلان بار ها به ما گفته اند. دعاوی مربوط به پیمانهای خاص نظیر فهرست بهایی، زیربنایی، سرجمع، فهرست خاص و … مهناز دلاویز، بسیار رازدار بوده و برخوردی بسیار دوستانه با موکلین خود دارد. از این جهت نیز می‌توانید بدون نگرانی با وی مشورت کنید و مشکلات‌تان را به طور کامل با ایشان در میان بگذارید. راه سوم استفاده از شهود است، این در صورتی است که خود شخص اقرار به این موضوع کرده باشد و یا در زمان وقوع این موضوع شاهدانی حضور داشته باشند که حاضر به شهادت در دادگاه باشند.

با یک لیست مکتوب از سوالات آماده باشید و در طول مشاوره یادداشت برداری کنید تا بتوانید بعداً وکلای لیست خود را با هم مقایسه کنید. مطمئن نیستید که آیا نیاز به استخدام وکیل در مشهد دارید؟ در اینجا مهمترین دلایلی که ممکن است نیاز به استخدام وکیل در مشهد داشته باشید آورده شده است. به موکل در دعاوی قضایی، وصیت نامه، امانت، قراردادها، رهن و اجاره نامه کمک می کند. اهمیت نظام پولی در توسعه اقتصادی کشورها امری بدیهی است.اما گاه در رابطه های حقوقی بین مردم و بانک ها و از سوی دیگر میان بانک ها و سایر سازمان ها دعاوی مطرح میشود.

یکی از پربحث ترین پرونده‌ها در پروسه دادرسی پرونده‌های مربوط به مطالبه طلب است، اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید بهتر است مسائل مربوطه به این موضوع را بدانید. طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد. شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود. ارائه مدارک دیگر نظیر دست خط شخص بدهکار به عنوان رسید یا هر نوع نوشته دال بر قرض گرفتن کالا یا وجه می‌تواند در دادگاه به احقاق حق شخص طلبکار کمک کند. درغیر این صورت بدون وجود هیچ گونه مدرک و شاهدی طلب وصول از شخص بدهکار توسط دادگاه امری غیر ممکن است مگر این که مدرک شفاهی ، کتبی و یا حضور شاهدی برای قاضی محرز شود. گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد با داشتن وکلای متخصص برای دعاوی شما به شما کمک میکند تا حقوق خود را پس بگیرید و در تمام مسیر گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد در کنار شما خواهد بود.

بر این اساس طبق ماده 294 قانون آیین دادرسی کیفری این مراجع قضایی به چند دسته تقسیم می گردند که عبارتند از دادگاه کیفری یک، دادگاه کیفری دو، دادگاه انقلاب، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی که هریک صلاحیت رسیدگی به برخی پرونده ها را دارند. اگر برای مسائل حقوقی وقضایی خودبه دنبال وکیل در مشهد هستید با ما تماس بگیرید. در باور عموم سرقفلی و حق کسب و پیشه یکی است، اما از منظر قانون این دو مسئله با هم فرق دارند.