شرکت عمود گستر قم تولید کننده برتر کلیه تجهیزات قالب فلزی بتن


شرکت عمود گستر قم تولید کننده برتر کلیه تجهیزات قالب فلزی بتن

صلبیت قالب یکی از ویژگی‌های موثر است که باید کارکنان به آن دقت کنند. وزن این قالب ها به نسبتتخته های چند لایهکمتر است و این موضوع سبب اجرای آسانتر و جابجایی بهتر آن می شود. عایق است و از نفوذ سرما به سازه‌های بتنی و یخ‌زدگی بتن‌ها جلوگیری می‌کند. این نوع قالب که برای ساختن محل‌های عبور آب کنار خیابان و بلوک‌های جدول‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، قابل جمع شدن است و می‌تواند در اندازه‌های مختلف، تنظیم شود. این تسمه‌های تقویتی، به غیر از این که ورقه رویه قالب مدولار را تقویت می‌کنند، امکانی را فراهم می‌کنند که قطعات قالب به یکدیگر و هم‌چنین به پشت‌بندها متصل شوند. علاوه بر این، قالب‌های چوبی بتن، عمر مفید زیادی ندارند و زود غیر قابل استفاده می‌شوند.

تولید و فروش توری حصاری (فنس) با استفاده از سیم مفتول گالوانیزه گرم و مقاوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی و عمر بالا . با ضخامت سیم مفتول ، ابعاد چشمه و ارتفاع توری متنوع و طبق سفارش و نیاز مشتری . به منظور بررسی اختلاف مقاومت بین قالب‌های مدولار با تسمه ۵۰×۵ و ۶۰×۵ یک قالب مدولا… از این رو، در صورتی که دمای اسکلت فلزی به 600 درجه سانتی گراد برسد، تعادل ساختمان به هم می ‌خورد و ایجاد خطر جدی می نماید. عموما قطعات فلزی ضریب نیروی لرزه ‌ای مناسبی دارند، ولی در قطعات بتنی به علت وزن بیشتر، این ضریب بزرگتر است. در عین حال، بتن به علت ترد و شکننده بودن، در برابر این نیروها بسیار ضعیف می باشد.

  • برای اطلاع از قیمت این قالب ها می‌توانید با شرکت عمودگستر تماس بگیرید و از قیمت روز قالب فلزی بتن مطلع شوید.
  • در حقیقت یک عامل بسیار مهم در طراحی ساختمان ها، خصوصا برای ساختمان های بزرگ، بار های بادی می باشد.
  • قالب های چوبی باید به صورت ایمن و موثر بسته و مهار شوند که برای پروژه های بزرگ می تواند مشکل ساز شوند .

برای این که میزان فشار بتن را به خوبی درک کنید، توجه کنید که وزن استاندارد یک فوت مربع بتن، معادل 150 پوند است. پس از طی نمودن مراحل ساخت و اتمام ، جلساتی در راستای تایید و تحویل نهایی به کار فرمایان ارائه میگردد که پس از انجام این مرحله نیز کار ارسال و بارگیری انجام میگیرد . در مرحله بعد ، پس از به اتفاق نظر رسیدن در این موارد ، نسبت به طراحی نهایی و ساخت آن ، به طور هماهنگ با کار فرما اقدام میکند. سالن های تولید شرکت ام پیکو شامل کارگاه های برش کاری ، پرس کاری ، جوشکاری ، تراشکاری ، ریخته گری ، رنگ ، آبکاری و در نهایت کنترل کیفی می باشد . مرحله بعدی است؛ به همین منظور، ورق فلزی که شامل تسمه و ورق کف است، به وسیله جوش قوسی به یکدیگر متصل می شوند. انواع سولجر، انواع پین و گوه، گیره، بلت، انواع واشر دو لوله، واشرکاس و …

فروش

برای ساخت قالب فلزی بتن، بعد از برش ورقه‌ها و خم شدن لبه‌های آن‌ها در دستگاه، تسمه‌های آن جوشکاری و پلیسه‌گیری می‌شود و بعد با کوره رنگ‌امیزی می‌شود. استفاده از قالب بتن فلزی، در اصل جهت قالب بندی دیوارها، پروژه هایی با عمق پی زیاد، اتوبان سازی و غیره صورت می گیرد. چرا که مقرون به صرفه بودن را نیز در کنار ویژگی هایی همچون مقاومت و استحکام بالا داراست.

انواع قالب بتن

قالب‌های بتن معمولا به دو روش خرید و اجاره در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. بهتر است قالب‌هایی را انتخاب کنید که از نظر اقتصادی به صرفه باشند. این نوع قالب در ساخت سازه‌های بتنی بلند مرتبه نظیر سیلوها، مخازن هوایی و هسته برشی برج‌ها و… اجرا و استفاده از این نوع قالب هزینه‌های اجرا را به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد. اساس استفاده از این نوع قالب به صورت حرکت پیوسته و آرام از پایین به بالا می‌باشد. قالب بتن ریزی یا قالب آرماتوربندی در ابعاد و اندازه های مختلفی در این مجموعه تولید می گردد.

برای دریافت این قالب‌های بتنی، باید نوع قالب مورد نظر خود و مشخصات لازم آن را به شرکت تولیدکننده قالب بتن سفارش دهید و قالب سفارشی خود را دریافت کنید. استفاده از قالب‌های چوبی بتن برای سازه‌هایی که ارتفاع کوتاه‌تری دارند، مناسب‌تر است. اما سازه‌های بلند که بیشتر از 6 متر ارتفاع دارند، بهره‌گیری از قالب‌های فولادی بتن، انتخاب مناسبی است. اگر می‌خواهید سازه‌های بتنی زیبایی داشته باشید، می‌توانید با استفاده از قالب‌های فلزی نتایج بهتری بگیرید. جنس این نوع قالب فلزی از فولاد کربن ضخیم است و جزء قالب‌هایی است که مشتریان خاصی دارد.

قالب مدور را می‌توان در 3 دسته سازه مورد استفاده قرار داد؛ سازه‌های با قطر کوچک، سازه‌های با قطر متوسط و سازه‌های با قطر بزرگ. قالب‌های بتن مدور بر اساس قطر این سازه‌ها به 3 دسته تقسیم می‌شوند. رویه نئوپان‌هایی که در این قالب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، معمولا دوام زیادی ندارند. اما به دلیل انعطاف پذیری بالای قالب‌های چوبی بتن، می‌توان از این قالب‌ها برای محل‌های خاص که دشواری‌های مخصوص به خود را دارد، استفاده کرد.

در اين نوع قالب بندی , کارخانه قالب بتن قالب بتن بر روی زمين مونتاژ می شود و بتن به صورت يکباره و در يک مرحله در هر طبقه ريخته می شود و بعد از اتمام بتن ريزی … برای قالب بندی و بتن ریزی در ارتفاع از براکت و سکوی بتن ریزی استفاده می شود، اگر بتن ریزی در دو مرحله یا بیشتر صورت گیرد، باید در مرحله اول بتن ریزی پیچ درونی و مخروطی براکت را درون بتن جاسازی کرد، … سابقۀ کار در پروژه‌های بزرگی همچون پل بتنی، تونل، سد و ساختمان‌های بلندمرتبه در کنار مشاورۀ حرفه‌ای کارشناسان فنی توانسته است تسکو را در رقابت با دیگران در جایگاه بالاتری قرار دهد.

با برنامه ریزی دقیق و تلاش در جهت تولید به موقع و با کیفیت ، سعی در تحویل به موقع و سریع سفارشات را دارد . همچنین دارا بودن تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته موجب تسریع در روند تولید شده است . بخش طراحی به پشتوانه تجربه و دانش و مهارت خود ، بهترین طرح ها را با توجه به نیاز های مشتریان ارائه میدهند .