سبوس برنج دکتر بیز گانودرما بیز


سبوس برنج دکتر بیز گانودرما بیز

پروتئین سبوس برنج در محصولات پوست و مو هم استفاده های زیادی دارد فروشگاه کالایاب . برای شوره سر و ریزش مو نیز می توانید 2 قاشق غذاخوری سبوس برنج را در 2 لیتر آب جوشیده ریخته و پس از گذشت 15 دقیقه و ته نشین شدن سبوس، آب را روی سر خود ریخته و موهایتان را با صابون یا شامپوی بچه شستشو دهید. از طرفی ریزش مو که معضل اغلب افراد چاق و دارای رژیم است، با مصرف این محصول نه تنها کاملا بر طرف شده بلکه باعث تقویت ویژه موهایشان می شود. سبوس برنج برای رشد موها استفاده می شود که تاثیر مثبتی برای رشد موها دارد. سبوس برنج سر شار از فیبر و مواد مغذی مورد نیاز بدن است و افرادی که دارای رژیم هستند برای جبران کمبود های بدن خود می توانند از سبوس برنج بخورند. برنج قهوه ای سرشار از فیبر و مواد معدنیه و مصرفش برای افراد دیابتی توصیه میشه.

  • برنج قهوه ای خاصیت بی شماری دارد ولی متاسفانه این نوع از برنج به خوبی در کشور ما جا نیفتاده است.
  • به همین علت، سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز در بین سایر محصولات موجود در بازار متمایز است.
  • راجب مضراتمصرف سبوس برنج دکتر بیز در شیردهییا بارداری هنوز اطلاعات مفیدی در دست نیست اما بهتر است ازسبوس برنج دکتر بیز در باردارییا شیردهی استفاده نشود تا خدای ناکردهسبوس برنج فرآوری شده دکتر بیزمشکلاتی برای جنین یا مادر پیش نیاورد.
  • برنج قهوه ای همان برنج سفید با پوسته بوده که بسیاری از خواص موجود در آن حفظ شده است.

یکی از محصولاتی که در بازار هست سبوس برنج دکتر بیز هست که برای لاغری و خواص دیگر میتوانید تهیه کنید. ترکیب سبوس برنج قهوه ای با آب خالی خیلی خوش خور نیست چون شبیه مخلوط کردن ماسه و آب میشه . بهترین روش مخلوط کردن سبوس برنج قهوه ای یا سبوس چند غله با ماست، دوغ، شیر گرم و یا غذاهایی مثل انواع خورشت و سوپ و آش هست . نکته مهم این هست که اگر هدف از خوردن سبوس برنج قهوه ای یا سبوس چند غله، کاهش اشتها هست، باید نیم ساعت قبل از غذا میل بشه . چون فیبر بالایی داره و باعث میشه احساس سیری کنید و غذای کمتری در وعده مورد نظر میل کنید.

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

البته با وجود طبع معتدل این ماده غذایی، بازهم لازم است در مصرف آن اعتدال را رعایت کنید. از آنجایی که سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز مقادیر بالای فیبر را دارا می باشد به کنترل اشتها و از بین بردن اشتهای کاذب افرادی که برای لاغری اقدام نموده اند کمک کرده و مانع از ریزه خواری های عصبی میشود. از طرفی این محصول به فرایند هضم غذا در گوارش کمک کرده و از جذب قند و چربی در معده جلوگیری می کند. با مصرف سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز بدن شما سم زدایی می شود و با توجه به میزان بالای آنتی اکسیدان سطح سوخت و ساز بدن افزایش یافته و این امر باعث چربی سوزی و کاهش وزن شما می گردد.

آخرین تخفیفات و اخبار سلامتی

لازم به ذکر است که سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز هم از لایه ی دوم برنج قهوه ای تهیه شده است و نه لایه ی اول آن که همین موضوع باعص شده تا ارزش غذایی محصول بالا بوده و مطابق با استاندارد های جهانی باشد. این ترکیب فوق العاده را می توان به همراه مواد غذایی مانند برنج، خورشت ها، سوپ و نوشیدنی های پرطرفدار مانند شیر، قهوه و یا نسکافه میل نمود. به منظور اضافه کردن سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما، در هنگام جوشیدن و تبخیر شدن آب برنج و یا هنگام جوشیدن خورشت این ترکیب را اضافه نموده و اجازه دهید کاملا لعاب در خورشت و سوپ ایجاد شده و یک غذای لذیذ و مقوی برای شما باشد. این ترکیب بسیار عالی را می توان به سس سالاد و یا ماست اضافه نموده و به عنوان پیش غذا از آن استفاده نمود.

فروشگاه‌های اینترنتی

با مصرف این محصول عالی می توانید همه کمبود های ویتامینی برنج سفید را جبران کرده و همچنین از خواص شگفت انگیز این محصول ایرانی بهره مند شوید. این مسئله باعث می شود که در حین مصرف سبوس شما در مجاورت هوا قرار نگیرد و از اکسید شدن آن جلوگیری می شود. بالطبع به دلیل بسته بنده اصولی و درست، مزه این سبوس بسیار مطبوع و دلپذیر است و همینطور باقی می ماند. سلام و درود خدمت شما، این محصول بیشتر برای کاهش وزن استفاده میشه اما بسته به نحوه مصرف میتونه برای چاقی هم استفاده بشه، بهتره برای چاق شدن از پودر جوانه گندم استفاده کنید که فوق العاده هست. یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را ده دقیقه قبل از صبحانه درون لیوان بریزید و با شیر مخلوط کرده و میل کنید، این کار سبب افزایش شور و نشاط شما در صبح و آغاز روز خواهد شد.