راه‌های شناسایی و انتخاب بهترین وکیل ایران سفیران ایرانیان موسسه حقوقی بین المللی


اما اگر قصد دارید که از یک وکیل در پرونده قضایی کمک بگیرید یا با او عنوان مشاور حقوقی کسب‌وکار خود همکاری کنید، ماجرا کاملا متفاوت است. قرارداد شما با وکیل در ایران از طریق سامانه میخک و یا سامانه ثنا تنظیم می شود و با توجه به اینکه این سامانه ها زیر نظر قوه قضاییه و یا وزارت امور خارجه است، قرارداد رسمی محسوب می شود. کلیه امور مربوط به انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور در موسسه دادسو قابل پیگیری و انجام می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد وکیل در ایران با همکاران ما در واتساپ در ارتباط باشید. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید. سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید.

  • برای کسب راهنمایی بیش‌تر لطفا با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.
  • آنان قادر هستند، در تمامی محافل و محاکم کیفری و حقوقی اعم از دادگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون‌های حقوقی اقدام به انجام دفاعیه از موکلان خود کنند و در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده‌های حقوقی طبق نظر قضات دادگاه حضور داشته باشند.
  • فردی که هزاران کیلومتر از کشور دور است قطعا این دغدغه را خواهد داشت که بهترین وکیل طلاق در ایران را چگونه پیدا کند.
  • وکلا و مشاوران حقوقی علاوه بر اخذ مدرک کارشناسی یا بالاتر مراحل بسیار سخت كانون وكلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.
  • نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد.

اگر منظورتان سامانه ثنا است، احراز هویت چند دقیقه بعد از ثبت نام تکمیل می شود. در صورت که دادسو وکیل شما باشد، صفر تا صد امور طلاق شما انجام خواهد شد. شرایط صدور قرار ترک تعقیب 1_جرم از جرایم قابل گذشت باشد.2_پرونده در مرحله دادسرا باشد و کیفرخواست صادر نشده باشد.3_اعلام رضایت شاکی پرونده.

انتخابی[ویرایش]

حقیقتا بدون کمک یک وکیل کارآزموده، افرادی که دارای دغدغه های مالی و غیرمالی بسیار زیادی می باشد و دچار تنگنا در وقت هستند، نمیتوانند وقت و زمان معینی را نیز مختص رسیدگی به پرونده های حقوقی کنند. موکل باید تمام تعهداتی را که وکیل در حدود وکالت خود کرده است انجام دهد. درمورد آنچه که در خارج از حدود وکالت انجام داده‌شده است موکل هیچگونه تعهد نخواهد داشت مگر اینکه اعمال فضولی وکیل را صراحتاً یا ضمناً اجازه کند. اگر وکیل که وکالت در توکیل نداشته انجام امری را که در آن وکالت دارد به شخص ثالثی واگذار کند هر یک از وکیل و شخص ثالث در‌مقابل موکل نسبت به خساراتی که مسبب محسوب می شود مسئول خواهد بود.

یک وکیل در ایران طبق قوانین مدنی جمهوری اسلامی این اختیار را دارد تا زیر وکالت نامه را تایید کند و از موکل نیز بخواهد آن را امضا کند یا انگشت بزند تا عقد وکالت، رسمیت یابد. بله بهترین وکیل ایران می تواند در جلسات دادگاه به جای موکل خود حضور داشته باشد، مگر در مواقعی که دادگاه متهم را شخصا به دادگاه احضار نماید. همانطور که از نام این وکلا مشخص است، این عزیزان به دلیل قبولی در امتحانات حقوقی و به دلیل عدم تجربه کافی نزد یک وکیل پایه یک دادگستری امور وکالت را انجام میدهند. بسیاری از افراد زمانی که وارد دادگاه ها میشوند، تازه متوجه میشوند که کار وکالت دارای مجموعه و شاخه هایی است! از این رو در این مقاله”انواع وکیل در ایران” قصد داریم هر یک از انواع وکالت را تعریف نمائیم، و با مطالعه نکته پایانی درج شده در انتهای مقاله متوجه این موضوع میشویم که تا چه حد این اطلاعات لازم و ضروری است.

امور ملکی ایرانیان خارج از کشور

موکلان در برخی شرایط بنا به نیاز خویش قصد دارند وکلایی اخذ کنند تا به آن ها در روند پرونده شان کمک کنند، به این وکلا، وکلای انتخابی میگویند. فراموش نکنید که در حالت عادی برای بررسی رزومه این تعداد از وکلا باید ساعت‌ها و روزها وقت صرف کنید؛ ولی همه چیز در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای به سادگی آب خوردن و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود. با بررسی رزومه و سابقه کاری یک وکیل می‌توان به ارزیابی خوبی از کیفیت کاری او دست پیدا کرد. طبیعی است که اگر تعداد زیادی از موکلان از یک وکیل اظهار رضایت کنند، می‌توان به او اعتماد کرد.

عضویت در کمیسیون آموزش و داوری کانون وکلای دادگستری مرکز، عضویت در انجمن ایرانی حقوق بین الملل کیفری از دیگر سوابق کاری آقای قنبرپور است. همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند. در صورتی که صرفا قصد دریافت مشاوره حقوقی از وکیل را دارید، نیازی به عقد قرارداد نیست. بلکه می‌توانید یک یا چند جلسه ملاقات حضوری، تلفنی یا آنلاین با او برگزار کنید و در نهایت با پرداخت حق‌الوکاله به رابطه کاری خود با او پایان دهید.