ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست | allescape


ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست | allescape

البته نقاط مشترکی هم بین این اتاق‌ها وجود دارد؛ مثلا همه موارد به سبک ایرانی طراحی شده و برای اولین بار در ایران ارائه شده است. تیم‌ها برای شرکت در این بازی باید حداقل ۲ و حداکثر ۴ نفر باشند. محدودیت زمانی در این مجموعه مانند سایر اتاق فرارهای تهران ۶۰ دقیقه بوده و حداقل سن برای ورود به محیط بازی ۱۲ سال است. اگر بخواهید سری بهترسناک ترین اتاق فرار تهرانبزنید، کافی است کمی با دقت لیست بهترین اتاق فرار در تهران که در این مقاله ارائه شده است را، مطالعه کنید. شما به راحتی می‌توانید به نزدیک‌ترین اتاق فرار در تهران، که در محدوده شرق، غرب، شمال و جنوب تهران واقع شده‌اند مراجعه کنید. یادتان باشد که پیش از مراجعه به اتاق فرار، وقت مناسب را رزرو کنید.

  • مثل فرار از زندان، رزیدنت اویل، ارباب حلقه ها، 3 گانه آنابل و.
  • حتما باید از میکروفون در محیط بازی استفاده شده و امکان شنیدن صدای بازیکنان فراهم باشد.
  • مشکلات را با کسی عوض کنید یا از یک هم تیمی بخواهید که به شما کمک کند.

اعضای مجموعه با هدف طراحی بازی‌های فکری فعالیت خود را آغاز کردند. لوگو مجموعه تهران اسکیپ هم از همین سیاست الگو می‌گیرد و بیانگر مسائلی مربوط به تلاش برای فرار است. این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد.

نکاتی که بهتر است قبل از رفتن به بهترین اتاق فرار بدانید!

شعبه‌های مختلف اسکیپ کیوب موجب شده است، تا درمعرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهراننیز، اسمی از این اتاق فرار هیجان انگیز باشد. اتاق فرار کابوس از جمله بهترین انواع اتاق فرار در ایران است. سبک اصلی این اتاق فرار، همان طور که انتظار دارید، ترسناک و سسورئال است. این یعنی باید خودتان را برای مواجه با انواع اتفاقات فانتزی و ترسناک آماده کنید. به همین خاطر معمولاً کسانی که از قبل تجربه بازی در اتاق فرار را داشته‌اند در این سناریو شرکت می‌کنند. این بازی در دی ماه سال ۱۳۹۸ به دست تیم اسکیپ روم دات آی آی طراحی و اجرا شد.

لیست کامل بهترین اتاق فرارهای شیراز + (آدرس و تلفن و وبسایت)

فضای این اتاق فرار خانه‌ای 200 ساله است که طراحی آن باعث شده است فضایی کاملا متفاوت را نسبت به سایر اتاق‌های فرار تجربه کنید. به یاد داشته باشید که تنها راه موفقیت این اتاق فرار همکاری گروهی و تبادل اطلاعات با بهترین کیفیت و کم نقص ترین حالت ممکن بازی اتاق فرار است. اگر این اصل را فراموش کنید و یا به خوبی آن را رعایت نکنید، مطمئن باشید که محال است که بتوانید معمای داستان را حل کنید و با موفقیت خروج و فرار از اتاق را انجام دهید. نکته جالب این بازی این است که هیچ گونه تم، سناریو و یا حتی دکور خاصی در آن وجود ندارد. البته از نظر ریتم معمایی می‌تواند بسیار خاطره انگیز باشد و هر دوست دار معمایی را به چالش بکشد.

اسکیپ لند در منطقه‌ خوبی قرار دارد و به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. دکتر هنری هاوارد هولمز از هر روشی استفاده می‌کند تا ساکنان هتل خودش را بکشد. برخی از اتاق‌های این هتل گاز سمی وجود دارد که افراد را می‌کشد. برخی دیگر از اقامت‌کنندگان نیز توسط مالک هتل تا حد مرگ شکنجه خواهند شد. یکی از کارکشته‌ترین کارآگاه‌های انگلستان پس از تحقیق ۴ نفر مضمون اصلی را می‌یابد، اما این کارآگاه در دفتر خود کشته می‌شود.