بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند


وکلا معمولا با توجه به سختی ، پیچدگی و ارزش و اهمیت پرونده حق الوکاله را تعیین می کنند. شما از طریق سایت عدل و حق می توانید با مناسب ترین هزینه به حل مشکلات حقوقی بپردازید. با استفاده از وکیل در ایران میتوان از پرداخت بسیاری از هزینه ها که در روند دادرسی پرونده ها هیچ تاثیری ندارند، جلوگیری کرد. طبیعت اعطای نمایندگی اقتضا می کند که وکیل واسطه انجام عمل حقوقی و ایجاد تعهد برای موکل باشد و خودعهده دار امری نگردد به همین دلیل قراردادهایی را که شخص به حساب دیگری اما به نام خود معامله می کند و بدین سبب عهده دار تعهدات ناشی از آن می شود . مشاوره داشتن با یک وکیل در امر حقوقی و کیفری کمک بسیار شایانی می تواند به موکل بنماید . طبق بند تصویب شده در قوانین جمهوری اسلامی، ایثارگران و حتی افرادی بسیجی به دلیل عدم توان مالی میتوانند وکیل حمایتی اخذ کنند، این وکلا به اصطلاح رایگان هستند.

  • ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند.
  • چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید.
  • آقای دکتر امیرحسین آبادی وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق قضایی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تهران می باشند.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به وکیل من (ثبت شده) می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
  • همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند.

می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف شما دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. حال آن که رفوگران می‌گوید طبق قانون، تضمین دادن برای حصول نتیجه جزو کارهای ممنوعه حرفه وکالت است. او می‌گوید وکلایی که این تضمین‌ها را می‌دهند و خیال موکلان از بابت پیروزی در دادگاه را راحت می‌کنند پرونده‌های زیاد و به دنبالش درآمدهای سرشار دارند.

۳٫ وکیل تسخیری ـ در جرائمی که مجازات آنها حسب قانون، قصاص نفس، اعدام، رجم و حبس ابد می باشد چنانچه متهم شخصاً وکیلی معرفی ننماید، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده، الزامی است، که به چنین وکیلی وکیل تسخیری می گویند. به هر حال موفقیت در استفاده از موضوع جدایی تنها مختص به اصغر فرهادی با فیلم سینمایی جدایی نادر از سمین(یکی از پروفروشترین فیلم سینمایی تاریخ ایران ) نیست وکیل ها خیلی سال است که از بازار طلاق و جدایی در حال کسب درآمد هستند. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که درآمد یک وکیل چقدر است؟ یا اینکه برای شما جالب باشد که درآمد یک وکیل بیشتر است یا یک پزشک و جالبتر اینکه خیلی از وکیل ها درآمد میلیاردی از وکالت دارند و بعضی دیگر از پرداخت هزینه اجاره دفترشان بر نمی آیند. اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت. شاید در نگاه او اینطور بنظر بیاید که دستمزد وکیل در ایران برای برخی از افراد سنگین است.در چنین مواقعی نیز قانون راه حل های مختلفی برای این افراد ناتوان در نظر گرفته است ( وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی و….). وکیل انحصار وراثت در ایران نیز نوعی دیگر از وکالت امور مدنی میباشد که در سال های اخیر مخاطبان بسیار زیادی داشته است.

در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. شخصی را می توان به عنوان بهترین وکیل تهران در امور حقوقی نام برد که برای انجام امور پرونده و رسیدن موکل خود به خواسته قانونی با صداقت و حسن نیت وقت لازم را جهت پیگیری امور پرونده اختصاص داده و برای پیشرفته کار حقوقی انرژی لازم و تمام توان موجود را به کار بگیرد. کلیه وکلای دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری قادر هستند که از حقوق موکلین خود در مجامع حقوقی و قضایی دفاع کنند. بدین ترتیب، شما می‌توانید بسته به نوع پرونده خود از وکلای این مجموعه استفاده کرده و از حرفه‌ای بودن و آگاهی آن‌ها در کلیه امور قانونی در ایران و سایر کشورهای جهان اطمینان حاصل کنید. نقطه قوت سفیران ایرانیان، همدلی همه‌جانبه کارشناسان حقوقی و صداقت آنان در رابطه با موضوعات حقوقی محوله است. شرط اول در این مؤسسه حفظ آرامش شما در عین ارائه درست‌ترین مشاوره‌های حقوقی ممکن است.

در بین الملل وکیل در ایران

امکان پرداخت اقساطی حق الوکاله از طریق pay pal و کارت به کارت وجود دارد. این مقاله فقط بر پایهٔ یک منبع نوشته شده است یا اینکه تا اندازه زیادی به یک منبع وابسته است. از سوی دیگر، بیش از دو هزار و ۳۰۰ چهره علمی و دانشگاهی آمریکا، از جمله دارندگان جایزه نوبل، نشان ملی علوم و مدال فیلدز، در نامه‌ای از جو بایدن خواستند برای جلوگیری از «سرکوب وحشیانه» و کشته شدن دانشجویان معترض در ایران اقدام فوری انجام دهد.

بین الملل وکیل در ایران

همیشه برام جای سوال بود که بهترین وکیل تهران کیست؟ به نظرم این جمع از ده وکیل برتر تهران، درست ترین جمع از وکلاست. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل در تهران یاری کنیم. کارشناسان حقوقی دادنیک به صورت کامل شما را برای وکالت دادن به وکیل در ایران راهنمایی می‌کنند. از وکیل بایستی پرونده موضوع دعوا را مرتباً مورد بررسی و پیگیری قرار دهد و یا این که از همکاران خود برای انجام امور پرونده و پیگیری مستمر و ارائه گزارش به موکل کمک بگیرد. هرچند که داشتن دانش حقوقی و مدارک معین شده در قانون برای نیل به حرفه وکالت قانونا کافی است اما مسئله دیگری در این مورد قابل توجه و لازم است و آن تجربه وکیل در انجام امور حقوقی و رویه ها و جریانات موجود در دادگاه ها می باشد.

هرگونه سهل انکاری از جانب وکیل که منجر به بروز خساراتی به موکل گردد موجب بروز صدمات سنگین شده و مسئولیت و عهده دار آن، وکیل خواهد بود. توجه به مصلحت موکل در طول انجام اقدامات مربوطه و آگاه سازی وی از جوانب مختلف پرونده نیز از وظایف وکیل خوب و با کفایت است. ، حقوقی در ایران جز مسائل بسیار مهمی میباشد که درصد زیادی از مردم برای حل مشکلات پرونده ی خود به دنبال انتخاب وکیل در ایران میباشند. بنابر این هم ی اشخاص حقیقی و حقوقی از لحاظ قانونی این اختیار را دارند تا با بستن عقد وکالت، فرد متخصصی برای پیگیری امورات پرونده ی خود انتخاب کنند. مسلما انسان موجودی مختار به حساب می آید که این اختیار را دارد تا چگونگی انجام امور زندگی خود را تعیین کند. یکی از مهم ترین امور زندگی که تا حدودی انجام آن به یک فرد متخصص وابسته است، مسائل قانونی میباشد.

2- وکیل نباید بعد از استعفا از وکالت یا عزل شدن توسط موکل یا پایان وکالت، وکالت طرف مقابل یا اشخاص ثالث را که در آن موضوع بر علیه موکل سابق خود است، قبول کند. تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید. برای ارتباط با تیم وکیل من می توانید در هر ساعت از شبانه روز شرح مشکل خود را به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ از طریق واتساپ ارسال نمایید.