بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند


این وکلا بنا به تشخیص قاضی در اختیار موکلان قرار میگیرند، زمانی که یک موکل به دلایل متفاوت امکان اخذ وکیل را ندارد، قاضی در جهت دفاع از حقوق موکل یک وکیل معاضدتی برای او انتخاب میکند. بعضی از افراد تصور می‌کنند که یک وکیل باید در تمام زمینه‌های حقوقی و قضایی تسلط کامل داشته باشد. واقعیت این است که تعداد وکلای خبره‌ای که از چنین ویژگی برخوردار هستند، بسیار محدود است. تقریبا در ازای تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی ما در جامعه، زمینه‌های حقوقی نیز در قانون وجود دارد. بنابراین مانند پزشکی طبیعی است که یک وکیل نمی‌تواند روی تمام حوزه‌ها تخصص داشته باشد. در این قسمت می فهرست وکلای بهترین شههای ایران را ملاحظه می نمایید.

  • شما در دادگاه گاهی برای اثبات ذی حق بودن هم به وکیل در ایران نیاز دارید.
  • از دیگر سوابق درخشان آقای آبادی می توانیم به سه دوره عضویت ایشان در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اشاره کنیم.
  • شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید.
  • آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند.
  • گروه وکلای ایران دادفر گروهی است که از دانش و تجربه وکلای پیشکسوت بهره گرفته و با همراهی توان وکلای جوان تلاش دارد بهترین و به روز ترین خدمات حقوقی را توسط بهترین وکیل دعوی مورد نظر شما ارائه نماید.

سلام.شما میتونید در صورتی که از وکیل خود راضی نباشید وکیل را طی یک لایحه عزل نمایید.چون وکالت از عقود جایز هست و هرکدام از طرفین میتوانند در صورت تمایل عقد وکالت را برهم بزنند.وکیل حق استعفا در پرونده را دارد و موکل هم حق عزل وکیل خود را دارد. ممنونم از شما آقای ایزدی بابت اینکه نظرتون رو با سایت وکیل پایتخت به اشتراک گذاشتید. وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند. ابتدا می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان حقوقی دادنیک بپرسید و شرایط پرونده خود را برای ایشان توضیح دهید. سلام آقای وکیل ممنون از پیگیری شما برای پروندم ازشما بابت زحمت های زیادهایی که کشیدین تشکر میکنم واقعا خدا خیرتون بده اگه من شما رو پیدا نمیکردم واقعا نمیدونستم چیکارکنم یک دنیا ممنونم .

نحوه همکاری با گروه وکلای آسایش گستران

امیدوارم این مطالب مورد استفاده تان قرار گرفته باشد اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید برای ما کامنت کنید. افراد در تمام دعاوی حق داشتن بهترین وکیل ایران را دارند و هیچ دادگاهی اجازه رسیدگی به دعاوی را ندارد مگر اینکه شخص یا اشخاص ذینفع یا وکیل یا نماینده قانونی و یا قائم مقام رسیدگی به دعوا را برابر قانون درخواست کرده باشند. بنابراین در تمام امور حقوقی و مستند بر ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی، طرفین دعوا می توانند حداکثر دو وکیل داشته باشند. در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای بیش از 50 هزار وکیل از سراسر استان‌های ایران بزرگ برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی آماده همکاری با شما عزیزان هستند. شما باید با توجه به شهر و موضوع حقوقی مد نظر خود، اقدام به جستجوی وکیل کنید. قطعا هزینه درخواستی وکیل برای مشاوره حقوقی یا وکالت یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب وکیل به شمار می‌رود.

بهترین وکیل ایران

بهتر این است که شخصی که می‌خواهد بهترین وکیل تهران در موضوع خاصی بشود فعالیت خود را فقط در روی حوزه مشخصی از علم حقوق متمرکز کند. برای اینکه شخصی به عنوان بهترین وکیل تهران در دعاوی حقوقی شناخته شود ابتدایی ترین موضوعی که باید جزو ویژگی‌های این وکیل باشد این است که دانش کافی برای فهم مسائل حقوقی و اطلاع کافی از قوانین و مقررات گذشته و مصوبه های جدید مراجع تصویب قانون داشته باشد. از آن جایی که با تخصصی شدن بسیاری از امور حقوقی و کیفری کیفیت عملکرد و دفاعیه از پرونده‌ها نیز تخصصی شده است، توجه به این مقوله ارزش بالایی دارد. وکالت و دفاع از حقوق اشخاص حقیقی یا حقوقی در محضر دادگاه امری پیچیده و بسیار حساس است.

وکیل کیفری به قوانین کیفری مانند قانون آیین دادرسی کیفری، قانون مجازات اسلامی و غیره آشنا است. آقای دکتر امیرحسین آبادی وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق قضایی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تهران می باشند. همچنین ایشان موفق به دریافت مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه مونتسکیو فرانسه شده اند.

بررسی سوابق و رزومه وکیل

اینکه کدام وکیل به درد پرونده حقوقی ما می‌خورد و توانایی و تخصص دفاع از آن را دارد، بر نتیجه نهایی و پیروزی ما در دادگاه تأثیر مستقیمی می‌گذارد. پس نباید از این قسمت از دعاوی به آسانی عبور کرد و موضوع انتخاب برترین وکلا را نادیده گرفت. همچنین آنان می‌توانند وکیل کاری اشخاص حقوقی و حقیقی محسوب شوند و از طرف آنان در اداره‌ها، سازمان‌ها و سایر مؤسسات، پیگیر امور محوله حقوقی خود باشند. علاوه بر آن، می‌توان به شخصی از خانواده یا دوستان خود نیز حق وکالت معین و قانونی داد تا در صورت نیاز، به جای فرد به دنبال کارهای حقوقی او باشد.

علی صابری (وکیل نابینا) از آن دست آدم‌هایی‌ است که معنی معلولیت و توانایی را در ذهن به‌هم زند. او توانسته با پشتکار و اعتماد به نفس، به هر چیزی که به آن معلولیت می‌گویند، غلبه کند و در حرفه خودش یکی از جنجالی ترین‌ها باشد. آشنایی با مسائل مالی و اعداد و ارقام به خصوص اگر با اموال و کارهای مالی سر و کار دارید. درایت و همدلی با موکل خود به منظور ایجاد اعتماد به نفس و آرامش او در جهت پیش برد بهتر پرونده.