بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران وکیل خوب در تهران-وکیل کاظم زاده


من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است.

  • گروه وکلای آپادانا در هر بخش از حوزه وکالت با تعداد زیادی وکیل همکاری دارد که همگی جزو بهترین وکلای تهران محسوب می‌شوند.
  • وکلا با توجه به گسترده بودن عالم حقوق و موارد گوناگون، ناخودآگاه به سوی گرایش خاصی سوق پیدا می کنند.
  • حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند.
  • متهمین پرونده‌ها نیز باید توجه داشته باشند که عدم مشاوره حقوقی و یا اعطای وکالت به وکیل کیفری ممکن است موجب ضرر‌های جبران ناپذیر از جمله از دست رفتن مال، جان و یا آبروی خود گردند.
  • بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که حق الوکاله مناسب هم برای خود و هم برای موکل را پیشنهاد دهد.

دعاوی کیفری در دادگاه های کیفری یک و دادگاه کیفری دو و دادگاه انقلاب بررسی می شوند. همچنین آن‌ها تنها می‌توانند در جرم‌های تعزیری که احکامی کمتر از 10 سال حبس دارد در دادگاه و محاکم کیفری شرکت کنند. در محاکم حقوقی نیز وکیل پایه دو فقط زمانی که بازخواسته، ارزشی کمتر از 500 میلیون ریال دارد اجازه حضور در پرونده را دارد. پایان برسانند باید در آزمونی تحت عنوان اختبار شرکت کنند و در صورتی که نمره قبولی را کسب کنند پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دریافت خواهند کرد. همانطور که می دانید وکیل پایه یک دادگستری خود به عنوان یک کسب و کار است و کنترل و اراده و اعتقاد خود را برای ادامه مسیر به کار می گیرد پس شاید بتوان گقت که وکالت دادگستری از بهترین مشاغل می باشد.

موضوعاتی که به امور خانواده مانند انواع طلاق، حضانت کودک، دریافت مهریه، انحصار وراثت و نفقه، استرداد جهیزیه و غیره مرتبط به وکیل خانواده می‌شود. داشتن فن بیان قوی و گفتار خوب برای دفاع از حقوق موکل و مدیریت جلسات دادگاه. علم حقوق به دلیل گستردگی و پیچیدگی‌هایی که دارد باعث شده تا هر وکیلی در یک زمینه خاص تسلط و تخصص داشته باشد. بنابراین یکی از ویژگی‌های وکیل خوب، داشتن تسلط و تجربه کافی در یک زمینه خاص حقوقی است. از دیگر وظیفه وکیل آن است که متن قرارداد وکالت را به روشنی و با ذکر تمامی موارد در دو نسخه تنظیم کند. این شخص می‌تواند پرونده‌هایی با موضوعات مختلف بدون هیچ محدودیتی در پذیرش آنها ، قبول کرده و پیگیری و بررسی نماید و با وجدان و صداقت کار سعی در ایجاد عدالت داشته باشد تا حق هیچ انسانی ضایع نشود.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص تهران انتخاب وکیل مناسب تهران را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای تهران و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای تهران از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای تهران که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود .

موسسه حقوقی تهران وکیل با بیش از هزاران پرونده موفق و فعالیت در بیش از 22 استان کشور با شعار ( عدالت برای همه ) توقیق خدمت به هموطنان گرامی دارد. مریم حیدری مهاجرانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با حدود ده سال سابقه وکالت صداقت و مسئولیت پذیری در قبال موکل و در جریان قراردادن موکل در خصوص پرونده ایشان. وکیل آماده مشاوره و ارائه خدمات حقوقی و قانونی به شما عزیزان به صورت حضوری و تلفنی و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده می باشد.

سرکار خانم مونا ترابی

درگیر شدن با مشکلات حقوقی و قضایی باعث ناراحتی‌ها و ضربه به‌سلامتی روحی و روانی افراد در جامعه می‌شود. در صورتی که از وکیل حقوقی خود رضایت ندارید بهتر است بدانید که می توانید در هر مرحله ای که هستید وکیل خود را عزل کنید و مقررات پرداخت حق الوکاله و تمام هزینه هایی که پرداخت کرده اید به طور منصفانه قابل بازگشت می باشد. همچنین در صورتی که وکیل که انتخاب کرده اید دچار تخلف شود از رفتار خلاف شان گرفته تا سازش با طرف دعوای شما، امکان پیگیری در دادسرای وکلا وجود دارد. بعد از مراجعه به دادگاه و دیدن مراجعین بسیاری که به برای انجام امور حقوقی‌ خود به آنجا آمده‌اند می‌توانید تحقیقات خود را کامل کنید و یک وکیل خوب در تهران برای خود پیدا کرده و شماره تماس او را داشته باشید.

بهترین وکیل دادگستری کانون وکلا در تهران:

یکی از مهمترین دعاوی خانواده پرونده های طلاق است چه طلاق توافقی و چه طلاق از طرف دو طرف، که واضح است با توجه به این که در قانون، طلاق به دست زوج است گرفتن طلاق از جانب زن، بسیار دشوار محسوب می شود. بهترین وکیل تهران در حامیان عدالت می تواند سیر طلاق را با توجه به تجربه و آشنایی با رویه دادگاه برای شما همراه کند. موسسه حقوقی تهران وکیل، خدمات حقوقی مشاوره تخصصی وکالت، مشاوره حقوقی رایگان، با وکیل متخصص، قبول وکالت انواع ارزیابی و محاسبات حقوقی و سایر خدمات حقوقی را به متقاضیان، داخلی، خارجی ارائه می دهد. در هر حال مهم‌ترین پرونده‌های دادگستری پرونده‌های مختلف هستند.

باید گفت که برای انجام هرچه سریع‌تر امور پرونده، یک وکیل خوب دادگستری باید از احساس مسولیت و تعهد و دلسوزی برخوردار باشد. وکیل به مانند پزشک باید حافظ و امین اسرار و اطلاعات باشد و تحت هیچ شرایطی آن را فاش نکند همچنین از سرقت یا فاش شدن اسرار موکل جلوگیری نماید. ورود به پرونده‌های متعدد و رفت‌وآمد‌های مکرر به دادگاه، دروازه‌های جدیدی را به روی وکیل باز می‌کند که باعث کسب تجربه‌های جدیدی برای وی می‌شود. بدیهی است که هرچقدر تجربه و مهارت های حقوقی یک وکیل بیشتر باشد، درصد موفقیت او در پرونده‌های حقوقی بالاتر است. وکلای دادگستری در مراسم تحلیف، سوگند یاد می‌کند که به تمامی وظایف خود عمل کنند. به عبارت دیگر اگر قراردادی که بین وکیل و موکل به صورت شرط در ضمن قرارداد لازم دیگری بیاید این قرارداد نیز لازم می شود و طرفین حق فسخ ندارند بنابراین مهم است که در تنظیم قرارداد وکالت دقت کافی داشته باشید.

اما باز هم به صورت مختصر خواهیم گفت که منظور از وکیل پایه یک دادگستری یا معروف ترین وکیل تهران این است که وکیل مذکور باید از نهادهای رسمی و ذیربط پروانه پایه یک وکالت داشته باشد. در حقیقت شخصی که از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شده است متعاقبا با شرکت در آزمون های ورودی کارآموزی وکالت دادگستری و گذراندن سلسله مراتب مربوطه به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به فعالیت می شود. افرادی که در آزمون وکلای قوه قضاییه حائز رتبه قبولی می‌شوند، به عنوان وکیل پایه دو دادگستری شناخته شده و در جامعه وکلا به آن‌ها وکیل قوه قضاییه نیز اطلاق می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم وکیل پایه دو دادگستری با پایه یک، در پذیرش دعاوی و حوزه‌های مختلف است. وکلای پایه یک دادگستری در کلیه دعاوی مطرح شده، قادرند وکالت موکل خود را برعهده بگیرند و تمامی مراحل مربوط به آن را به انجام برسانند.

در برخی از مواقع یکی از نزدیکان وکیلی را معرفی می کند در این صورت می توانید با خیال راحت کارهای حقوقی و کیفری را به وکیل بسپارید اما اگر فردی را نمی شناسید ما در این مقاله بهترین وکلای تهران را معرفی خواهیم کرد. در ادامه مقاله بهترین وکیل تهران همراه ما باشید تا 10 تا از وکلای مجرب را معرفی کنیم. ایشان در دعاوی حقوقی، ملکی، قراردادی و شرکت های تجاری تخصص کافی دارند و بهترین نتیجه را برای پرونده موکل خود به دست می آورند. آقای امین گلریز وکیل پایه یک دادگستری و فارغ التحصیل رتبه یک دکتری و رتبه دو کارآموز قضایی هستند.