بهترین وکیل شیراز را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】️-وکیل کاظم زاده


البته در بسیاری از شهر ها به واسطه مشکلات جنسیتی، زنان اجازه داشتن وکیل ندارند و در مورد بسیاری از امور آن ها مردان تصمیم گیری می نمایند. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

  • پس وکیل پایه یک دادگستری می نواند در همه دعوای شرکت کند اما وکیل پایه دو دادگستری در دعاوی کمتری می تواند شرکت کند .
  • نکته مهم‌تر این‌که سایت حقوقی دادسرا یار توانسته است با بهره‌گیری از بستر اینترنت، امکان تماس لحظه‌ای و آنلاین را با وکلای دادگستری شیراز برای شما به ارمغان آورد.
  • ایشان وکیل پایه یک دادگستری می باشد و با سابقه بالا و درخشانی که در زمینه وکالتی داشته است، توانسته تا به عنوان بهترین وکیل در شیراز در بین مردم شناخته شود.
  • با آگاهی از این اطلاعات می توان به راحتی وکیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

نبود یک وکیل متبحر نیز می تواند موجب ضرر های جانی و مالی جبران ناپذیری در دعاوی مختلف حقوقی یا کیفری برای افراد شود. در شیراز می تواند شما را در مراحل دشوار، سخت و حساس قانونی کمک کرده و نتیجه دلخواهتان را برایتان به ارمغان آورد. معمولا افراد عادی اطلاعات خوب و دقیقی از مباحث و پیچ و خم های قانونی و قضایی ندارند و بالطبع نمی توانند اقدامات درست و لازم را در موقعیت مناسب برای رسیدن به موفقیت انجام دهند. به همین دلیل در رفت و آمد ها به دادگاه ها و دادسرا ها، وجود یک فرد متخصص، خبره و مجرب در زمینه امور حقوقی و کیفری و قضایی الزامی می باشد. با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل شیراز از حقوق قانونی خود مطلع شوید. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند.

کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد. افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است. مشاور حقوقی‌ شرکت سیمان فارس، دارای مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس، رتبه یک آزمون وکالت، رتبه یک آزمون اختبار، وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری و تحصیلی آقای قهرمانی است. در زمینه دعاوی خانواده( اثبات زوجیت، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، طلاق، اعلام تمکین و …)، دعاوی ملکی(اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه،اثبات شراکت، تقسیم مال غیر مشاع و …) و دعاوی حقوقی و کیفری پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده است که با پشتکار و سخن وری خویش توانسته به نتیجه مورد نظر موکل برساند.

وکیل شیراز | 225 وکیل متخصص

قرار گرفتن در مسیر و مشکلات حقوقی و کیفری بسیار سخت و طاقت فرسا است. لذا نیاز است تا همراهی باشد که بتواند به فرم تخصصی در این مسیر همراهتان باشد. در اینگونه شروطی لازم است تا بتوانید بدون اصلا مشکلی و در سریعتر وقت وکیلی که مناسب کارتان باشد را یافته و موکل او شوید.

شرکت های هوشمند سازی ساختمان در شیراز

چرا باید وکیل داشته باشیم؟همانطور که وقتی مریض می شویم به دکتر مراجعه می کنیم، مسائل حقوقی را نیز باید به وکیل شیراز واگذار کنیم. عدم انتخاب وکیل ممکن است خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری به بار بیاورد. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت وکیل نوین می باشد و هرگونه کپی برداری غیر قانونی محسوب خواهد شد. چرا که سوال ها حقوقی از آن دسته مسائلی هستند که به تنهایی نمی شود از پسشان برآمد و هرگونه اشتباهی می تواند منجر خسارات مالی و معنوی زیادی شود.

وکیل فارس

علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی‌های خاصی را نیز دارا باشد. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آنها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله ، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و غیره. ایشان تمامی پرونده ها در زمینه حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، تصادفات، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه تنظیم قرارداد حرفه ای و … را می پذیرند و مشاوره های لازم را به صورت حضوری و غیر حضوری در این خصوص ارائه می دهند. آقای خلیفه مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی، مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس و در حوزه قرارداد نویسی متخصص هستند. خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند . از امتیازات علمی ایشان به عضویت در بنیاد نخبگان و سازمان استعداد های درخشان و از سوابق شغلی به اشتغال در چند شرکت معتبر بعنوان مشاور حقوقی نیز میتوان اشاره کرد.با توجه به رزومه و سابقه ای که ذکر شد از ایشان نیز میتوان به عنوان یکی از وکلای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز یاد کرد.

مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید. از سوابق کاری ایشان می‌توان به مشاوره حقوقي دانشكده It، مشاوره حقوقي شهرداري، مشاور شعبه قضايي اشاره کرد. کارشناس حقوق و دارای پروانه وکالت از کانون وکلای شیراز به شماره 778 می‌باشد.