بهترین وکیل در شیراز جستجوی وکیل-وکیل کاظم زاده


ایشان در زمینه دعاوی خانواده، اثبات زوجیت، طلاق توافقی، مطالبه مهریه و نفقه، استرداد جهیزیه، تمکین و … فعالیت می‌کنند. بهترین وکیل شیراز وظیفه دارد پرونده موکل را به طور کامل بررسی کرده و توضیحات تکمیلی را در مورد مشکل به وجود آمده به موکل بگوید و سپس با توجه به دانش و تجربه ای که داشته است به عنوان وکیل در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند. الان از بقیه وکلا هم خواهشمندیم همینگونه واقعیت پرونده ها رو به موکل هاشون بگن. بنابراین تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا علاوه بر اینکه منفعتی از دست ندهند صاحب سود بیشتری نیز شوند در این گونه پرونده‌ها داشتن یک وکیل متبحر و متخصص در زمینه املاک برای طرفین دعوا بسیار ارزشمند است.

  • هر یک از اشخاص به فراخور مناسبات همگانی خود دچار برخی مشکلات و گره های حقوقی می شوند.
  • توجه فرمایید جهت قطعی شدن رزرو وارد کردن اسامی تمام میهمانان به صورت صحیح و غیر تکراری همراه با کد ملی الزامی می باشد.
  • شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید.
  • ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و در دعاوی های مختلف حقوقی مانند ملکی، کیفری، حقوقی، ثبتی و ملکی هم تخصص و مهارت دارد.

حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد. دارای دکترای حرفه‌ای حقوق عمومی بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 5882 است.

وکیل سرقفلی در شیراز

امروزه افراد برای حل اختلافات خود به مراجع قضایی مراجعه می کنند و برای منفعت بیشتر و صرفه جویی در زمان و هزینه از وکیل متخصص کمک می گیریم . این مصوبه جدید اگرچه با لایحه قانونی مصوب مرحوم دکتر محمد مصدق دارای تفاوت اندکی است اما در ماده یک آن که استقلال کانون وکلا را پیش‌بینی می‌نماید تقلیدی نسبتاً دقیق از ماده یک لایحه قانونی آن مرحوم است. اگر به دنبال یک سایت خوب جهت ثبت تبلیغ وکیل شیراز یا ثبت‌آگهی وکیل شیراز هستید این سایت و همین صفحه یکی از بهترین مکان ها جهت ثبت آگهی وکیل شیراز می باشد.

وکیل جرایم پزشکی در شیراز

رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آن ها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله وکیل خانواده ، وکیل انحصار وراثت ، وکیل قرارداد ، وکیل طلاق ، وکیل ملکی ، وکیل چک در ، وکیل سفته ، وکیل حضانت ، وکیل ثبت ، وکیل نفقه ، وکیل اجرت المثل , وکیل کیفری و … وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه بالا و درخشانی در زمینه وکالتی دارد. ایشان در زمینه های ملکی، خانوادگی، ثبتی، کیفری و غیره فعالیت می کند و به عنوان بهترین وکیل در شیراز از نگاه مردم شناخته شده است.

بدین ترتیب می توانید اطمینان پیدا کنید که وکیل خوب شیراز انتخابی شما می تواند گزینه مناسب و قابل اطمینانی باشد. اگرچه توجه داشته باشید این موارد تمام خصوصیات یک وکیل نیستند و تنها مهمترین آن ها هستند. با در عقیده گرفتن این موارد می توانید پرونده خود را با اطمینان به دست وکیل بسپارید. وکیل شخصی است که از قانون اطلاعات کاملی دارد و به موجب عقد قرارداد موطف می شود که امور حقوقی شخص دیگری را به عهده بگیرد .

برای حل این مشکلات و گشودن گره ها لازم است تا افرادی باشند که به عنوان راهنما و مشاور برای هر یک از ما عمل کنند. بنابراین تسلط بر قوانین مدنی ،ثبتی و املاک می‌تواند وکیل املاک را به عنوان یک وکیل شاخص به گروه مخاطبین این گونه داوی معرفی کند. پس از تعیین وکیل مدیر دفتر بلافاصله به متهم و وکیل او و حسب مورد به شاکی یا مدعی خصوصی یا وکیل آنان اخطار می کند تا تمام ایرادها و اعتراض های خود را ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ تسلیم کنند تجدید مهلت به تقاضای متهم یا وکیل او برای یک نوبت و به مدت ده روز از تاریخ اتمام مهلت قبلی به تشخیص دادگاه بلامانع است. طبق اصل 35 قانون اساسی که گفته شده است ” طرفین دعوا حق دارند در همه دادگاه برای خود وکیل انتخاب کنند . و اگر توانایی انتخاب وکیل نداشته باشند ، باید برای آن ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود .” در غیر این جرائم موضوع صلاحیت دادگاه کیفری یک ، هر یک از طرفین می توانند « حداکثر دو وکیل » به دادگاه معرفی کنند مگر در خصوص جرائم منافی عفت که متهم از حضور یا معرفی دلیل امتناع ورزد .

این موضوع کاملا به وکیل بستگی دارد حتی می تواند در تمامی زمینه ها فعالیت داشته باشد. چنان چه به وکیل نیاز دارید می توانید از میان وکلای معرفی شده در این مقاله انتخاب کنید. مشاور حقوقی شرکت سیمان فارس و وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری ایشان است.