بهترین وکیل در اصفهان لیست ده تایی راه امید


همچنین میتوانید جهت مباحثه دوجانبه و گفتگوی حقوقی به سوپر گروه حقوقی ما ملحق شوید .

  • دارای پروانه وکالت به شماره از کانون وکلای قوه قضایی که در سال 1391صادر شده است.
  • وکیل باید با استفاده از نقاط ضعف و نقاط قوت پرونده ها را به پایان ببرد.
  • این وبسایت با معرفی جمعی از وکلای پایه یک استان اصفهان با اشاره به تخصص و سابقه فعالیت آنها در دعاوی حقوقی (مطالبه مهریه، طلاق، دعاوی مالی، ملکی، امور شرکت ها و…) و کیفری (ضرب و شتم، قاچاق، قتل، مواد مخدر و…) توانسته است با افتخار در خدمت همشهریان اصفهانی جهت یافتن وکیل مورد نظر خود باشد.

مسعود حیدری دارای مدرک دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه دولتی قم بوده و درحال حاضر استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان بوده. وکلا در ازای حق الوکاله ای که دریافت کرده اند تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام می دهند. اما گاهی ممکن است رای دادگاه به نفع موکل نباشد، در این صورت هم وکیل حق الوکاله را دریافت می کند زیرا او تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام داده است. وکیل مواد مخدر اصفهان ۱۴۰۰-۰۶-۱۴ 2 نظر مواد مخدر نام عمومی برای انواع متنوعی از داروها، سایکو اکتیوها و ترکیبات شیمیایی طبیعی و سنتتیک است که معمولاً خاصیت تس… دعاوی خانواده دعاوی خانواده یا قانون خانواده به آن بخش از حقوق یا قوانین گفته می‌شود که به خانواده می‌پردازد و به مجموعه قواعد و مقررا…

اما مهدی علیجانی کیست؟ چه ویژگی‌ها و خدماتی باعث شده او به عنوان ممتازترین وکیل حقوقی و کیفری اصفهان برگزیده شود؟ برای بهره‌برداری از دانش حقوقی ایشان چه روش‌هایی وجود دارد؟ با ما همراه باشید. من از بین وکیل های معرفی شده در این وبسایت و همینطور وکیل های دیگه با افراد مختلفی تماس و مشاوره گرفتن. بماند که یه سری از وکلای عزیز همون ابتدا به ساکن مبلغ های هنگفتی میخواستن و ابتدا شماره حساب میدادن تا بتونیم باهاشون صحبت کنیم. ولی از این بین از آقای محمد امین شاهنگیان مشاوره گرفتم و ایشون خدا خیرش بده که بدون هیچ چشم داشتی به من مشاوره های عالی در رابطه با مهریه و طلاق دادن. به شما هم توصیه می کنم حتما یه تماسی با ایشون داشته باشید باشد که مشکلتون ایشالا حل بشه.

وکیل در فاطمی

خانم پارسا وکیل رسمی دادگستری و دارای پروانه پایه یک وکالت در اصفهان هستند. ایشان در رشته حقوق خصوصی تحصیل کرده اند به عنوان مشاور و مددکار در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس اصفهان فعالیت می کنند. خدماتی که توسط ایشان ارائه می شود شامل مشاوره و قبول وکالت در دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، تجاری، تعزیرات، اعسار، طلاق، مهریه، قتل، قاچاق و … است. دعاوی کیفرییکی از پیچیده ترین دعاوی است که نیاز مبرم به وکیل کیفری متخصص دارد.

ادامه وکیل دعاوی نفت و گاز

مهدی علیجانی، بهترین وکیل اصفهان از نگاه مردم این شهر، با شناسایی مسائل و نیازهایتان چندین روش دسترسی مستقیم و پاسخ‌گویی به سوالات را برای شما در نظر گرفته است. به طوری که شما با توجه به شرایط خود، خواهید توانست بهترین گزینه مشاوره حقوقی با وکیل اصفهان را انتخاب کنید. در ادامه راه‌های دستیابی به پاسخ کارشناسانه مهدی علیجانی به مسائل حقوقی شما را، معرفی خواهیم کرد. یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری در اصفهان دارای پرونده پایه یک وکالت و فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی با بیش از یک دهه تجربیات ارزشمند وکالت، در زمینه های مختلف حقوقی و تسلط کامل بر تمامی دعاوی حقوقی است. امکان بررسی سوابق کاری وکلای حرفه ای دعاوی تجاری اصفهان در دادداک نیز در این سامانه فراهم شده است.

وکالت هم مانند شغل های دیگر در جوامع امروزی، نیازمند تجربه و مهارت است و به تخصص نیاز دارد. «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند.

این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. در دعاوی متعددی نظیر تصرف عدوانی ابطال اسناد رسمی الزام به تنظیم سند رسمی خلع ید و اثبات مالکیت دارای موفقیت های متعددی هستند.تاحمیر ریاحی به عنوان یک وکیل حرفه ای اصفهان؛ در دعاوی حقوقی و ملکی آماده ارائه خدمات حقوقی می باشد. دکتر محمود باقری با بیش از ۲۰ سال تجربه وکیل درجه اول دادگستری در اصفهان و مدرس دانشگاه ، فارغ التحصیل دانشگاههای دولتی ( اصفهان ، شهید بهشتی تهران و کاشان) در رشته حقوق با گرایش حقوق کیفری (جزا و جرم شناسی) از سال ۱۳۷۹ فعالیت در حرفه شریف وکالت دادگستری را مستقلا آغاز نمودند.

اما چرا مهدی علیجانی بهترین وکیل حقوقی و کیفری در اصفهان، شناخته شده است؟ باید بدانید که وکلای خوب صفات و ویژگی‌هایی دارند که لازمه‌ی شغلشان می‌باشد. در صورتی که شخصی از میان آن‌ها، بیش از دیگران، آن صفات را دارا باشد؛ مسلما او به عنوان ممتازترین شناخته می‌شود و در نگاه مردم جایگاهی بالاتر به دست می‌آورد. خدمات آنلاین نگارش حقوقی دفتر وکالت حامد امیری، شامل تهیه و تنظیم انواع دادخواست، اعتراض ثالث، شکوائیه، لوایح دفاعیه، تجدید نظرخواهی، فرجام خواهی، درخواست، اعاده دادرسی، اظهارنامه می باشد.

مهدی علیجانی، با تسلط کامل بر تمامی دعاوی و مباحث قضایی، می‌تواند هنگام مواجه شما با هر نوع مسئله حقوقی یا کیفری، راهنمایتان باشد. بدون شک با همراهی بهترین وکیل اصفهان، برای رویارویی با مشکلات قضاییتان، بهترین مسیر را تجربه خواهید کرد. از مواردی که می‌تواند به اطمینان شما کمک کند، عضویت مهدی علیجانی، بهترین وکیل اصفهان، در کانون وکلای دادگستری است. احتمالا نمی‌دانید که عضویت وکلا در کشور ما از طریق دو سازمان دادگستری و قوه قضاییه صورت می‌گیرد. بدون شک همراهی یک وکیل متبحر و متخصص، میتواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری رساند و گذشتن از مسائل حقوقی را برای شما هموارتر کند.