بهترین وکیل حقوقی- مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی وکیل دادگستری ایران دادفر


همانطور که رشته های مختلف در ایران دارای متخصصان زیادی می باشند . که در این رشته ها تحصیل کرده اند و کسب مهارت و تجربه داشته اند، رشته ی حقوق نیز در کشور ما یکی از رشته های پربازده و پر طرفداری میباشد که افراد بسیار زیادی آن را برای تحصیل انتخاب میکنند . اما تنها تعدادی محدود از این دانش آموختگان دارای مهارت و تجربه کافی می باشند و می توانند مدیریت پرونده های حقوقی مختلف را بر عهده گیرند و در این مسیر پیشرفت کنند، بنابراین انتخاب وکیل در ایران جز مواردی میباشد که نیاز به دقت و تحقیق فراوان دارد و نمی توان بدون تحقیق و بررسی دست به انتخاب زد. آقای دکتر عبدالله شمس وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان و نویسنده کتاب های مرجع دانشگاهی و منبع اصلی آزمون وکالت در درس آیین دادرسی مدنی و همچنین استاد مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. ایشان تحصیلات خود را در کشور فرانسه به اتمام رساندند و موفق به دریافت مدرک دکتری شدند.

  • وکلای مجموعه دادنیک توانایی انجام انواع پرونده‌های حقوقی، ملکی، کیفری را به صورت تخصصی دارند.
  • این مؤسسه نه تنها در حوزه داخلی مشغول به فعالیت است، بلکه خدمات ارزشمندی در خصوص مشاوره‌های مهاجرت به متقاضیان ارائه می‌دهد و آن‌ها را از سردرگمی و بی‌اطلاعی می‌رهاند.
  • اگر وکیل پرونده ما متخصص و باتجربه باشد، مسلما با انجام امور خود باعث میشود که ما با کم ترین هزینه و در سریعترین زمان به حق خود برسیم.
  • شایع ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند، دعاوی مربوط به قرارداد های مشارکت در ساخت و دعاوی موجر و مستاجرین و… میباشد.

به طور کلی فارغ از تجربه و تخصص، کسی را به عنوان وکیل انتخاب کنید که بتوانید حرف‌های خود را راحت و صادقانه با او در میان بگذارید. از همین بابت در هر کشوری نهاد یا کانونی‌هایی از وکیلان حقوق بشر وجود دارد. وکیل مدافع حقوق بشر نمایندۀ حقوق اولیۀ انسانی، از سازمان ملل در هر کشوری است که به مقابله با حکومت‌های حاکم بر هر سرزمین، مبنی بر احقاق حق ملت در قبال حکومت، می‌باشد. وکالت صرفاً یک شغل و وسیله‌ای برای کسب درآمد نیست؛ بلکه از مهم‌ترین حقوق ملّت است و در قانون اساسی هم در فصل سوّم آمده است.

راه‌های شناسایی و انتخاب بهترین وکیل ایران

چنانچه شهر مورد نظر شما در این لیست وجود ندارد از منوی بالا جهت دریافت بهترین نتایج جستجوی وکیل بر اساس شهر استفاده کنید. من ساکن لودوک کانادا هستم و به صورت جدی نیاز به وکیل در ایران دارم. بعد از ثبت نام در سامانه میخک و احراز هویت، باید از طریق قسمت وکالتنامه ها، یک وکالتنامه در سامانه میخک تنظیم کنید و حدود اختیارات وکیل و اطلاعات هویتی وکیل را وارد نمایید و کد رهگیری سامانه میخک را دریافت نمایید.

. وکیل طلاق

در رابطه با بیشتر پرونده هایی که موضوع آنها کیفری میباشد نیز پس از آنکه تحقیقات مقدماتی در دادسرا طی شود، مجرمان می توانند برای دیگر مراحل دادرسی و یا در هنگام ارائه کیفرخواست از وکیل کمک بگیرند. یکی از وظایف اصلی وکیل در ایران مربوط به زمانی میباشد که جرمی کشف می شود و مجرم شناسایی میشود. توجه داشته باشید که در چنین مواقعی متهم حق دارد از همان مرحله ی کشف جرم تا زمان اجرای حکم صادره به کمک یک وکیل خبره تمام مراحل دادرسی را بگذراند.

در هر صنفی خوب و بد، باکیفیت و بی کیفیت وجود دارد در مسائل حقوقی نیز امروزه موسسات و افراد زیادی سایت حقوقی راه اندازی کرده اند اما قطعا همه بهترین نیستند و همه هم بد نیستند. آسانترین روش طلاق، طلاق توافقی است که زن و شوهر بر سر مسائل مهمی مانند مهریه و حضانت فرزند به توافق می رسند و بعد از انجام مراحل دادگاهی طلاق در دفتر ثبت طلاق جاری و ثبت می شود. به عنوان مثال در مسئله ای مانند طلاق موضوعات مختلفی مطرح می شود که برای دفاع از خود در برابر هر کدام از آنها نیاز به دانش حقوقی بالایی است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به وکیل من (ثبت شده) می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. ۱ـ وکیل قراردادی ـ وکالتی را می گویند که اشخاص شخصاً وکیل خود را انتخاب می نمایند.