بهترین وکلای تهران گروه وکلای ایران پارس بهترین وکیل در تهران ایران پارس-وکیل کاظم زاده


دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص تهران انتخاب وکیل مناسب تهران را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای تهران و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای تهران از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای تهران که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود .

در برخی از مواقع یکی از نزدیکان وکیلی را معرفی می کند در این صورت می توانید با خیال راحت کارهای حقوقی و کیفری را به وکیل بسپارید اما اگر فردی را نمی شناسید ما در این مقاله بهترین وکلای تهران را معرفی خواهیم کرد. در ادامه مقاله بهترین وکیل تهران همراه ما باشید تا 10 تا از وکلای مجرب را معرفی کنیم. ایشان در دعاوی حقوقی، ملکی، قراردادی و شرکت های تجاری تخصص کافی دارند و بهترین نتیجه را برای پرونده موکل خود به دست می آورند. آقای امین گلریز وکیل پایه یک دادگستری و فارغ التحصیل رتبه یک دکتری و رتبه دو کارآموز قضایی هستند.

  • سامانه حقوقی بنیاد وکلا، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین سایت‌های حقوقی کشور، این امکان را برای متقاضیان و مخاطبان خود فراهم آورده است تا به صورت کاملا تخصصی، مشاوره‌های حقوقی مربوط به کلیه دعاوی را به صورت وکیل آنلاین یا حضوری دریافت نمایند.
  • با مراجعه به شورای حل اختلاف با تودیع مبلغ قرض الحسنه (پول پیش) تقاضای صدور دستور تخلیه را بنماید که این دستور فوری و غیرقابل اعتراض می باشد.
  • این محدودیت‌ها باعث می‌شود که وکیل پایه دو دادگستری در بسیاری از مواقع نتواند از شما دفاع کند بنابراین وکالت دادن به وکیل پایه یک دادگستری که اجازه ورود و حضور در همه پرونده‌ها و همه محاکم حقوقی و کیفری و … را دارد می‌تواند خیال شما را از مسائل حقوقی راحت کند.
  • این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند.

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود ، همچنین وکیل توانایی انجام و قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد. بر مبنای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، زمانی که یک نفر در یک چارچوب مقررات قانون مدنی، به موجب یک عقد وکالت، فرد دیگری را به عنوان جانشین تمام امور و مسئول انجام امور حقوقی و حقیقی خود برمیگزیند، در حقیقت فرد مورد نظر، به عنوان وکیل آن شخص معرفی می‌شود. چنین فردی می‌تواند تمام امور مربوط به قانون و قضای آن فرد را بر عهده بگیرد. این اشخاص برای برای یک دعوا خاص پروانه وکالت دریافت خواهند کرد. اخذ پروانه وکالت اتفاقی دارای هزینه‌هایی است که باید به کانون محل طرح دعوا پرداخت و مجوز لازم صادر گردد. وکیل پایه یک دادگستری موظف است در متن وکالت نامه خود، کلیه موضوعات را به صورت صریح و کاملا واضح بازگو کند و موکل خود را از آن آگاه سازد.

یکی از مهمترین دعاوی خانواده پرونده های طلاق است چه طلاق توافقی و چه طلاق از طرف دو طرف، که واضح است با توجه به این که در قانون، طلاق به دست زوج است گرفتن طلاق از جانب زن، بسیار دشوار محسوب می شود. بهترین وکیل تهران در حامیان عدالت می تواند سیر طلاق را با توجه به تجربه و آشنایی با رویه دادگاه برای شما همراه کند. موسسه حقوقی تهران وکیل، خدمات حقوقی مشاوره تخصصی وکالت، مشاوره حقوقی رایگان، با وکیل متخصص، قبول وکالت انواع ارزیابی و محاسبات حقوقی و سایر خدمات حقوقی را به متقاضیان، داخلی، خارجی ارائه می دهد. در هر حال مهم‌ترین پرونده‌های دادگستری پرونده‌های مختلف هستند.

جستجوی وکیل

به همین سبب می گویند که وکلای پایه یک دادگستری تجربه و تخصص لازم را دارند. پس از انتخاب بهترین وکیل، بهتر است ابتدا با تماس تلفنی، موضوع خود را با وی مطرح کنید تا وی از مشکل شما آگاه شود. اگر موضوع پرونده بدون نیاز به وکیل حل شود، وی راهکارهای لازم را به شما ارائه می‌دهد. در غیر این صورت می‌توانید به صورت حضوری به دفتر وی مراجعه و از نزدیک با بهترین وکیل انتخاب شده به مشاوره حقوقی پرداخته و در صورت تمایل پرونده خود را به او بسپارید.

اما باز هم به صورت مختصر خواهیم گفت که منظور از وکیل پایه یک دادگستری یا معروف ترین وکیل تهران این است که وکیل مذکور باید از نهادهای رسمی و ذیربط پروانه پایه یک وکالت داشته باشد. در حقیقت شخصی که از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شده است متعاقبا با شرکت در آزمون های ورودی کارآموزی وکالت دادگستری و گذراندن سلسله مراتب مربوطه به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به فعالیت می شود. افرادی که در آزمون وکلای قوه قضاییه حائز رتبه قبولی می‌شوند، به عنوان وکیل پایه دو دادگستری شناخته شده و در جامعه وکلا به آن‌ها وکیل قوه قضاییه نیز اطلاق می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم وکیل پایه دو دادگستری با پایه یک، در پذیرش دعاوی و حوزه‌های مختلف است. وکلای پایه یک دادگستری در کلیه دعاوی مطرح شده، قادرند وکالت موکل خود را برعهده بگیرند و تمامی مراحل مربوط به آن را به انجام برسانند.

در انتخاب وکیل به چه نکاتی توجه کنیم؟

درگیر شدن با مشکلات حقوقی و قضایی باعث ناراحتی‌ها و ضربه به‌سلامتی روحی و روانی افراد در جامعه می‌شود. در صورتی که از وکیل حقوقی خود رضایت ندارید بهتر است بدانید که می توانید در هر مرحله ای که هستید وکیل خود را عزل کنید و مقررات پرداخت حق الوکاله و تمام هزینه هایی که پرداخت کرده اید به طور منصفانه قابل بازگشت می باشد. همچنین در صورتی که وکیل که انتخاب کرده اید دچار تخلف شود از رفتار خلاف شان گرفته تا سازش با طرف دعوای شما، امکان پیگیری در دادسرای وکلا وجود دارد. بعد از مراجعه به دادگاه و دیدن مراجعین بسیاری که به برای انجام امور حقوقی‌ خود به آنجا آمده‌اند می‌توانید تحقیقات خود را کامل کنید و یک وکیل خوب در تهران برای خود پیدا کرده و شماره تماس او را داشته باشید.

دعاوی کیفری در دادگاه های کیفری یک و دادگاه کیفری دو و دادگاه انقلاب بررسی می شوند. همچنین آن‌ها تنها می‌توانند در جرم‌های تعزیری که احکامی کمتر از 10 سال حبس دارد در دادگاه و محاکم کیفری شرکت کنند. در محاکم حقوقی نیز وکیل پایه دو فقط زمانی که بازخواسته، ارزشی کمتر از 500 میلیون ریال دارد اجازه حضور در پرونده را دارد. پایان برسانند باید در آزمونی تحت عنوان اختبار شرکت کنند و در صورتی که نمره قبولی را کسب کنند پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دریافت خواهند کرد. همانطور که می دانید وکیل پایه یک دادگستری خود به عنوان یک کسب و کار است و کنترل و اراده و اعتقاد خود را برای ادامه مسیر به کار می گیرد پس شاید بتوان گقت که وکالت دادگستری از بهترین مشاغل می باشد.

گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. به همین دلیل تیم وکلای گروه آریا دادیار این امکان را فراهم نموده است که به راحتی بتوانید وکیل متخصص در پرونده خود را پیدا کنید و به راحتی با ایشان قرارداد وکالت به امضا برسانید. بنابراین با به کارگیری چنین فردی و استخدام او ممکن است در پیچیدگی‌های پرونده‌های کیفری، با اشکالاتی مواجه شوید. بنابراین چنانچه با پرونده‌ای کیفری و سرنوشت ساز، برخورد داشتید، تصمیم بهتر آن است که برای حل و فصل این موضوع، به وکیل متخصص مراجعه نمایید. ببین یکی از مهم ترین هنرای وکالت سر زبون داشتنش هست ، وقتی شما به دفتر وکیل مراجعه میکنید و وکیل شروع به صحبت کردن میکنه شما حواستونو جمع کنین ، دقت داشته باشین که صدای وکیل یک نواخت نباشه. یعنی صدا در قالب افت و خیز باشه به عبارتی گاهی بلند بشه و گاهی آروم.

هرآنچه که لازم است درمورد وکیل پایه یک دادگستری بدانید

در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی از بهترین وکیل تهران دارید می توانند با انتخاب یک وکیل متخصص و باتجربه در حوزه پرونده خود، با آرامش خاطر پرونده خود را به وکیل بسپارید. در این زمینه، این افراد می‌توانند به بهترین وکیل تهران مراجعه نمایند و یا یک وکیل متخصص کیفری برای پیشبرد پرونده خود انتخاب نمایند. در مسائل حقوقی کوچک ترین کار ممکن است به نفع و یا حتی ضرر فرد شود پس حتما به یکوکیل حرفه ای و موفق حقوقیمراجعه کنید و مشورت های لازم را از او بگیرید. یک مسئله ی مهم دیگری که وجود دارد این است که اگر شما به هر دلیلی با وکیل خانم راحت تر هستید و بهتر می توانید با او صحبت کنید باید ازمشاوره حقوقی با بهترین وکیل زن در تهراناستفاده کنید و کار خود را پیش ببرید. خیلی از افراد از ما سوال می پرسند که چه موقع باید به سراغ یک وکیل حقوقی در تهران برویم. در چنین مواقعی نیز بهتر است از همان ابتدا به سراغ یک وکیل درجه یک بروید و تمام کار را به او بسپارید.