باربیکیو ارزان خرید انواع منقل قیمت کباب پز گازی مدل گرد و ایستاده


باربیکیو ارزان خرید انواع منقل قیمت کباب پز گازی مدل گرد و ایستاده

طبخ غذا به این روش دود و بوی زیادی تولید نمی کند و پخت غذا در زمان کوتاه تری انجام می شود. تصمیم‌ گیری در مورد خرید بهترین کباب پز و یا باربیکیو به این بستگی دارد که به چه منظوری قصد استفاده از این وسیله را دارید. از کبابپز برای پخت ‌و‌ پزهای خانگی استفاده می‌ شود و به همین دلیل این وسایل ساده‌ تر هستند و امکانات چندان زیادی هم ندارند. اما باربیکیو ها برای بیرون از خانه مناسب هستند و انتخاب بهتری به شمار می ‌روند. اگر حتی چندان هم با روش پخت کباب آشنا نیستید، باربیکیو فن‌ دار شما را در این زمینه یاری می‌کند و می‌ توانید اولین تجربه‌ ی خود را به شکلی کاملا مثبت انجام دهید. هرچه قابلیت‌ها و همچنین ابعاد محصول بیشتر باشد قیمت آن نیز به مراتب بالاتر می‌رود.

خرید باربیکیو های برقی در کشور ما زیاد رایج نمی باشند ، افراد بیشتر ترجیح می‌دهند از کباب پز های گازی و ذغالی استفاده کنند . کباب‌ پزهای شعله‌ دار و ذغالی، بوی دود تولید می کنند، بنابراین اگر در آپارتمان زندگی می کنید، بهتر است هنگام خرید، این موضوع را مد نظر قرار دهید، در این حالت بهتر است کباب پز برقی بخرید. مثلا اگر قصد تهیه ‌ی این وسیله را برای مسافرت ‌های خود دارید مدل‌ های ساده‌ای را خریداری کنید که حمل ‌و ‌نقل آن ‌ها آسان‌ تر است و به راحتی می ‌توانید آن‌ها را جابجا کنید.

  • اگر مدل خریداری شده، دارای درب و پوشش محافظ باشد، عمر طولانی تری دارد.
  • در اکثر مهمانی ‌ها و دورهمی‌ ها (چه داخل خانه و چه بیرون از آن و در دل طبیعت) کباب پای ثابت ضیافت ‌های ما به شمار می‌رود.
  • شما میتوانید با پرکردن ذغال در ناحیه زیر توری از کباب کردن و گریل لذت ببرید توجه داشته باشید این مدل فاقد اتصال به گاز شهری میباشد و تنها میتوان از آن به عنوان منقل استفاده کرد.

البته ناگفته نماند که از متداول ترین نوع باربیکیو های گازی می توانیم به رومیزی و ایستاده اشاره کنیم. که البته مدل های ایستاده بیش تر برای رستوران ها، تهیه غذا ها، آشپزخانه های بزرگ و… مناسب می باشد. یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین کبابپز ها، نوع ذغالی آن ها می باشد. این نوع از کباب پز ها، به وسیله ذغال، سوخت مورد نیاز خود را تامین می کنند.

کباب پز مدل گازی

اگر تصور می کنید که این امکانات برای شما چندان کارآمد نیست، می توانید به سراغ مدل های ساده تر بروید. هم چنین لازم است بدانید که هر چه امکانات و ویژگی های باربیکیو بیش تر باشد، باید برای خرید آن هزینه بالا تری را پرداخت نمایید. طریقه استفاده از کباب پز تابشی چگونه است ؟ در این مطلب قصد داریم به نحوه استفاده از … سابقه درخشان و خوشنام بودن شرکت ویلا سازه در فروش اینترنتی ، می تواند پشتوانه محکمی برای شروع فعالیت فروشگاه اینترنتی سوبیا باشد . شما می توانید با پرداخت مبلغ اندکی باربیکیو گازی خود را تبدیل به یک باربیکیوی دوگانه سوز کنید . برای مقاومت و استحکام بیشتر می توانید از خاک و آجر نسوز برای ساخت کباب پز استفاده باربیکیو ذغالی کنید .

باربیکیو دنپاسر مدل star2021

این کباب پز ساده ترین و ابتدایی ترین نوع منقل می‌باشد ، که همه ما حداقل یکبار تجربه ساخت آن را داریم . شما می توانید انواع مختلف فن برقی را با توان های متفاوت از فروشگاه‌های مختلف خریداری نمایید . به همین دلیل استفاده از فن فقط برای باربیکیو های ذغالی مناسب می باشد . در باربیکیو های برقی وجود فن هیچ تاثیری نخواهد داشت ، حتی گاهی اوقات موجب کاهش میزان حرارت نیز خواهد شد .

در صورتی که قصد خرید مدل‌های حرفه‌ای را دارید باید بیش از ۱میلیون تومان هزینه کنید اما مدل‌های کوچک و آماتور زیر ۵۰۰هزارتومان نیز قیمت‌گذاری می‌شوند. در ادامه بهترین مدل‌ها با رنج‌های قیمتی مختلف را خدمت شما عزیزان معرفی کرده‌ایم تا با هربودجه‌ای قادر به خرید بهترین گزینه باشید. در برخی از باربیکیوها با مشعل های متعدد، شما می توانید غذا را در دماهای مختلف بپزید. این ویژگی برای غذاهایی که نیاز به شدت حرارت های مختلفی دارند مناسب می باشد. برای مثال شما می توانید شعله های یک سمت را زیاد و شعله های سمت دیگر را کم کنید.

همچنین برای آماده کردن کباب پز های زغالی برای پخت کباب به زمان بیشتری نیاز دارید . اما شرایط در مورد کباب پز و باربیکیو های ذغالی کمی متفاوت می باشد . کنترل میزان حرارت در کباب پز های گازی بسیار آسان می باشد ، کباب پز ها دارای یک اهرم و یا فلکه می باشد .