وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل


با جستجوی ساده ای در اینترنت می توانید به رزومه ی وکلا دسترسی داشته باشید. می توانید بررسی کنید که آیا در حیطه پرونده شما تجربه کار دارد یا خیر! می‌توانید درباره سابقه و رزومه او اطلاعات کافی به دست آورید. اگر نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل دادگستری دارید می توانید از ساعت 9 تا 20 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. 12- تهیه و تنظیم قراردادهای حقوقی در شرکتهای مختلف / حضور در محاکم کیفری و حقوقی و دفاع از حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی / وصول مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی/ اخذ آراء قضایی و مختومه نمودن پرونده های حقوقی و کیفری/ به ترهین نمودن اسناد (مال مرهونه) به نفع اشخاص حقوقی. تیم حرفه ای و متخصص صلح صدرا دارای خدمات حقوقی همچون درخواست وکیل حقوقی، رزرو مشاوره حضوری یا تلفنی، فرم درخواست تنظیم قرارداد و … می‌باشد.

  • دادگاه حقوقی، محاکم و مراجعی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کند.
  • در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید.
  • وکلای دادگستری، وکیل مدنی و وکیل مع الواسطه، از انواع وکیل در قوانین است.
  • یعنی اگر وکیل پایه یک در انجام کاری تقصیر داشته باشد و این تقصیر باعث خسارتی به موکل شود مسئول جبران خسارت موکل است.

با نگاهی به سوابق ایشان، مشخص می شود ایشان معمولا وکالت پرونده های سخت در حوزه قصاص و اعدام های خبرساز را برعهده گرفته اند و خودشان نیز در رسانه ای شدن این پرونده ها از طریق مصاحبه های مطبوعاتی بسیار موثر بوده است. تحصیلات عالی در رشته حقوق و یا در رشته‌های مرتبط به آن را حداقل تا مقطع کارشناسی داشته است. پرونده های قضایی در موضوعات مختلفی تشکیل می شوند و هر یک از آن ها نیز ممکن است با صدور حکم توسط قاضی موجب محکومیت یکی از طرفین (برای پرداخت خسارت، پرداخت دیه، تحمل حبس، محکومیت به ضربه شلاق، قصاص، و انواع محکومیت های مالی و غیر مالی) شود.

وکیل تجاری

اما در تعریف وکیل باید گفت، گاهی شخصی شرایط لازم برای انتخاب وکیل (چه دادگستری و چه مدنی) را ندارد و این امر را به یک وکیل یا شخص دیگری محول خواهد کرد تا به نیابت و از جانب او وکیلی انتخاب کند. برای مثال هنگامی که شخصی در زندان است و نیاز به خدمات وکیل پایه یک دادگستری دارد. در این شرایط برای اخذ وکالت به شخصی وکالت خواهد داد تا او قرارداد وکالت دادگستری را با وکیل به امضا رساند. به این حالت در اصطلاح گفته می‌شود که وکیل مع الواسطه انتخاب شده است. یک وکیل حرفه‌ای، علاوه بر داشتن نزاکت، باید در عمل و گفتار خود جسارت نیز داشته باشد.

بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید. شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم. الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم.

باید توجه داشته باشید که جرم هایی که در خصوص مواد مخدر ایجاد شده اند بسیار زیاد و مختلف و متعدد هستند و جزئیات مختص به خود را دارا می باشند. به عنوان مثال باید بیان کرد که تمامی فعالیت های مرتبط با مواد مخدر جرم استفاده می شود در حقیقت هر گونه خرید و فروش و حمل و جابه جایی و تغییر در انواع مواد مخدر و تبدیل آن ها به ماده مخدر دیگری و همچنین مصرف مکرر یا تفریحی یا تفننی مواد مخدر جرم می باشد در مقابل مجازاتی در پی دارد. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم معیار هر کس از خوب دانستن یک فرد متفاوت است اما به طور کلی و با معیاری نسبتا کامل که میتوان راهنمای همه باشد باید گفت سابقه ی کاری یک وکیل از مهم ترین معیارها می باشد. برای یافتن یک وکیل متخصص می توانید از چند روش استفاده کنید که یکی از آنها جستجو‌ در اینترنت می باشد. اگر در بین دوستان و آشنایان، فردی تجربه خوبی از وکیلی را داشته است، می‌توانید از او کمک بگیرید و از او بخواهید اطلاعات آن وکیل را به شما دهد.

ویژگی های وکیل تهران

اگر شما دنبال بهترین وکیل تهران هستید و میخواهید با یک تیم مجرب و حرفه ای کار کنید پیشنهاد می کنیم از تیم وکلای آریا دادیار کمک بگیرید که با توجه به گروه بودن چندین وکیل همزمان روی پرونده شما کار می کنند تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. پس اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری تهران هستید پیشنهاد ما تماس با اپراتور ها و مشاورین گروه آریادادیار می باشد که با توجه به نوع پرونده شما بهترین وکیل موجود در منطقه شما را پیشنهاد دهد و در صورت ایجاد ارتباط با وی ، ئسترسی موجود را ارائه دهد. در این زمینه لازم است ذکر شود که افرادی که پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دارا هستند، حتی در مواردی که صرفا مدرک کارشناسی حقوق خود را دریافت نموده باشند، از نظر قانونی می‌توانند در تمام امور و دعاوی قضایی، وکالت افرادی را بر عهده بگیرند. بهتر است سعی کنیم از مدت‌ها قبل یا از ابتدای رسیدن به سن قانونی یک وکیل خوب و زبده در تهران برای مشورت در امور حقوقی خود پیدا کنیم. می‌توانیم برای انتخاب وکیل از خانواده و دوستان و کسانی در اطرافیانمان که کارهای حقوقی انجام داده‌اند استفاده کنیم.

این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده و کانون وکلای دادگستری ایران وظیفه نظارت بر آن را عهده دار است. کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید. در کل کشور ایران ۱۲ کانون وکلای دادگستری شکل گرفته که کانون مرکزی آن در پایتخت کشور شهر تهران قرار گرفته است. با توجه به گستردگی موضوعات مختلف حقوقی و کیفری و ثبتی، وکیل پایه یک دادگستری با اخذ و انجام امور خاص به تدریج در زمینه خاص تبحر پیدا نموده و در صورت رجوع موکل به دفتر وکیل در زمینه همان تخصص وکیل امکان پیروزی در زمینه مشکلات پیش آمده بسیار افزایش خواهد یافت. شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌ های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمیکند.

به غیر از توانمندی در قوانین کشور باید فن بیان و روابط اجتماعی بالایی داشته باشد. وکیل خوب امانت دار و راز دار بسیار خوبی است و موکل در کنار وکیل احساس آرامش می کند. همچنین وکالت پرونده معروف و خبرساز گم شدن دختر کوهنورد سها رضانژاد در ارتفاعات استان گلستان نیز بر عهده ایشان بوده است.