وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل


با توجه به این نکته که هر پرونده‌ای ویژگی‌های خاص خودش را دارد،‌ باید به یاد داشته باشید که هر وکیلی عموما در یک یا دو زمینه بیشتر از سایر موارد تبحر دارد. لازم به ذکر است که برای هر حوزه‌ای و در هر حیطه‌ای وکیل متناسب با آن موضوع وجود دارد. برای مثال حتما با عناوینی مانند وکیل کاری، وکیل دادگستری، وکیل اداری، وکیل قضایی، وکیل تسخیری و یا وکیل معاضدتی مواجه شده‌اید. در صورت نیاز به مشاوره با بهترین وکیل خانم در تهران می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و درخواست مشاوره با بهترین وکیل زن برای انجام امور حقوقی خود را داشته باشید. که از یک وکیل با تجربه که به خوبی نسبت به قانون و رویه قضایی آگاه است کمک بگیرید.

  • گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید.
  • از دیگر خصایص وکلای حرفه‌ای صداقت ایشان است و می‌بایست در هر اتفاق و شرایطی موکل خود را از حقیقت اگاه کند.
  • وکیل باید راستگو باشد، مسئولیت‌پذیر و متعهد باشد و تمام زوایای پرونده را با موکلش در میان بگذارد.
  • در این شرایط با توجه به تشخیص دادگاه از میان وکلای دادگستری، یک وکیل رایگان برای او در نظر گرفته می شود که وارد پرونده می شود.
  • دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص تهران انتخاب وکیل مناسب تهران را برای شما تسهیل می نماید.
  • وکلای مجموعه با داشتن دانش حقوقی و تجربه کافی ، توضیحات تکمیلی در ارتباط با موضوع پرونده را در اختیارتان قرار می دهند.

در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. اگه یکی از شما وکیل های مخترم راهنمایی کنید سپاسگذار می شم. چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل.

ادامه وکیل قرارداد

این افراد با انجام مشاوره کلیات پرونده قضایی خود را از وکیل می‌پرسند و بعد از توافق با وکیل مورد نظر، با او قرارداد می‌بندند و پیگیری پرونده خود را به او می‌سپارند. موسسه حقوقی حامیان عدالت معتقد است که برای بهترین وکیل خانواده بودن باید بهترین موکل بود. بهترین وکیل نیاز به موکل خوب دارد و به در تمام طول پرونده باید در رابطه با موضوع پرونده چیزی را از موکل خود مخفی نکند و برای موفقیت در پرونده با صبر و حوصله حقیقت را برای موکل خود بازگو کند. ضمن آن که یک وکیل پایه یک دادگستری قانوناً امکان ورود به تقریباً تمامی پرونده ها را دارد اما برخی از وکلا ترجیح می دهند بیشتر در حوزه های مشخصی فعالیت نمایند. مثلاً ممکن است یک وکیل بیشتر به امور مهاجرت بپردازد و وکیل دیگر به دعاوی خانواده یا کیفری یا… .

وکلای برتر تهران

اصولاً وکیل خوب در تهران باید امین و امانت‌دار موکل خود باشد. وکلای باتجربه باید به روز بوده و بر قوانین و مقررات جدید تسلط کامل داشته باشد. تا با ارائه بهترین راه‌ حل و پیشنهادات موکل را به حق خویش برساند.

وکیل در پیروزی

وکلایی که این اصل را در کار خود رعایت می کنند، موکلشان را در جریان تمام امور پرونده و تمام مشکلاتی که ممکن است در طول مسیر پیش آید می گذارند. وکلای حرفه ای کوچکترین نکته و مساله ای را از موکل پنهان نکرده و او را در جریان تمامی امور قرار می دهند. نکات حائز اهمیتی که بهترین وکیل ملکی در دعاوی ملکی می تواند در آنها تاثیر گذار باشد، انواع دعاوی ملکی، طرح دعاوی ملکی، بررسی قرارداد های ملکی و… می باشد.همچنین وکیل ملکی با توجه به اهمیت و گستردگی امور ملکی می تواند به حفظ سرمایه و جلوگیری از ضرر و زیان کمک کند. ذکر این مهم در متن قراردادهای وکالت بسیار مهم و حائز اهمیت است.