وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل


یکی از مناسب‌ ترین راه‌ ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری میپردازند و در هر حوزه‌ای میتوانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. پروانه وکالت وی متعلق به شهر تهران باشد، حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد.

  • اصولا حکم دعاوی کیفری پس از بررسی پرونده و اعلام نظر قاضی، جبران خسارت مالی، حبس، شلاق، تبعید، جزای نقدی و… می‌باشد و یا با توجه به نوع جرمی که فرد مرتکب شده است، او را مجبور به انجام رفتارهایی دیگر می‌کنند.
  • در نتیجه شخص ناتوان می‌تواند با تصمیم دادگاه از کمک وکیل تسخیری بهره‌مند شود.
  • حتما در خصوص انتخاب وکیل دقت کنید که به وکیل دادگستری وکالت دهید.
  • امروزه مشکلات و اختلاف خانوادگی، حجم زیادی از پرونده‌های موجود در دادگاه‌ها و دادگستری‌ها را تشکیل می‌دهد و بسیاری از خانواده‌هایی که درگیر این مسائل هستند، بعضا سال‌های زیادی از وقت خود را به رفت وآمد در مراکز قضایی می‌گذرانند.
  • عضویت وکلا و کارشناسان متخصص و توانا از سراسر کشور و جهان مشاوره حقوقی، خدمت دیگری است که ما افتخار ارائه ی آن را به هم وطنان عزیز پیدا کرده ایم.

مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند. از سویی وکلا نیز می توانند از امکان معرفی خود و ارائه ی خدمات حقوقی در سراسر ایران و جهان، بهره مند شوند . مورد دیگری که در دیوان عدالت اداری ممکن است به وجود بیاید این می باشد که حکم صادره در این رابطه احتمال دارد که بر علیه فرد صادر شده باشد در این مورد لایحه خود را برای اعتراض به دیوان عدالت اداری ارسال نماید.

وکیل جرایم مالی و اقتصادی

قطعا این شهر با داشتن این خصوصیات، دعاوی، پرونده ها و احتیاجات حقوقی بسیاری دارد و افراد بسیاری در تهران با مشکلات و مسائل قانونی در امور مختلف خانوادگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و … مواجه می شوند که نیاز به پیدا کردن بهترین وکلای تهران جهت اخذ مشورت و راهنمایی و حل و فصل دعاوی خواهند داشت. سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود. ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت.

ضرورت مشورت با وکیل

بهترین وکیل کیفری شخصی است که با پشتکار بسیار پیگیری‌های لازم را در دادسرا، کلانتری، دادگاه و سایر مراجع به درستی و به موقع انجام دهد. پرونده های کیفری معمولا جزو دشوارترین پرونده‌هاست که انرژی زیادی را می‌‌طلبد. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند.

سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید. وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی.