وکیل پایه یک تهران با وکالت تخصصی ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا-وکیل کاظم زاده


وکلای دادگستری دارای مجوز رسمی از کانون وکلا معمولا دانش، تجربه و تبحر بالایی دارند و با توجه به مراحل گزینش استاندارد، قابلیت اعتماد بیشتری به آنها وجود دارد. وکلای دادگستری، وکیل مدنی و وکیل مع الواسطه، از انواع وکیل در قوانین است. در خصوص وکیل پایه یک دادگستری که به صورت مفصل در این مقاله صحبت شد و اطلاعات لازم در اختیار مخاطبان قرار گرفت. معمولا برای انجام امور اداری در ارگآن‌های دولتی، مثل انتقال سند مالکیت زمین یا خودرو و موارد دیگر، از خدمات وکلای مدنی استفاده می‌گردد.

  • اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل.
  • جالب است بدانید که شرایط وکلا بیشتر شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری های سخت انسان نمی تواند به پزشک اعتماد کند در انتخاب بهترین وکیل تهران نیز باید دقت زیادی داشته باشد.
  • خلاصه خاستم بگم که اگه مدارکتون درست و کامل باشه اونوقت که وکیل به کمک شما میاد و پرونده رو به نفع شما تمام میکنه، وگرنه هیچ وکیلی توان انجام کاری را نداره.
  • داشتن تجربه، سابقه درخشان، خوشنامی و اعتبار از پارامترهای مهمی است که یک وکیل پایه یک دادگستری را جزو برترین وکلای کشور قرار خواهد داد.
  • مجازات مربوط به مواد مخدر صنعتی به دلیل عوارض بالای مصرف آن، بیشتر می باشد.
  • در میان مباحث حقوقی ، یکی از موضوعات پرچالش آن بحث ارث و انحصار وراثت می‌باشد.

لازم به ذکر است که وظایف و حیطه ی کاری این وکلا در قرارداد مشخص می شود و آن ها تمام کار های مشخص شده در متن قرار داد را انجام می دهند. در بخش بعد بهویژگی های وکیل متخصص حقوقی در تهرانمی پردازیم پس با ما همراه باشید. وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که با کسب مجوزهای قانونی برای امر وکالت شایستگی می یابد همچنین وکیل پایه یک ، وکیلی است که به مدرک پایه یک در کانون وکلای دادگستری نائل گردیده و سوگند یاد کرده امین موکل خود باشد و جز برای حق و عدالت و حقیقت نکوشد. یک وکیل حرفه‌ای، علاوه بر داشتن نزاکت، باید در عمل و گفتار خود جسارت نیز داشته باشد. از شاخصه‌های بهترین وکیل پایه یک دادگستری، فن بیان عالی و قدرت سخنوری و همچنین قدرت متقاعد نمودن موکل و طرف دعواست.

سئوالات حقوقی

شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.

به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید. داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی میتواند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نماید. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌های مختلف وکالت می‌کنند. یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری می‌پردازند و در هر حوزه‌ای می‌توانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. گروه وکلای آپادانا در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد.

معروف ترین وکیل تهران | 5وکیل برتر تهران | بهترین وکیل تهران | بهترین وکیل ملکی تهران

مفهوم وکیل پایه یک دادگستری واژه‌ای است که بسیار مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرد، اما شاید تفاوت این مفهوم یعنی وکیل پایه یک دادگستری با سایر مفاهیم مثل وکیل پایه دو یا وکیل مرکز مشاوران حقوقی را ندانند. در این مقاله سعی خواهد شد تا به بررسی کاملی در خصوص وکیل و وکیل پایه یک دادگستری و سایر مفاهیم مرتبط بپردازیم. همه وکلا، وکیل پایه یک دادگستری نیستند و اشخاصی که قصد دریافت وکالت پایه یک دادگستری هستند باید نسبت به موضوعات ذیل آگاهی لازم را کسب نمایند.

از ابتدای شروع رسیدگی به پرونده شما تن انتهای مراحل اجرا از پشتیبانی وکیل متخصص بهره مند شوید. در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند. انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و … در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم.

آقای مهری وکیل پایه یک دادگستری در تهران هستند و دوره های غیر آکادمیک در خارج از کشور را گذرانده اند و همچنین تسلط کاملی در قوانین بین المللی دارند. ایشان وکالت ایرانی های مقیم خارج از کشور را قبول کرده و از تخصص خود برای حل مشکل آن ها استفاده می کنند. آقای مهری از سال 1378 در سمت های مختلفی فعالیت داشته اند و می توان گفت یکی از وکلای باتجربه تهران محسوب می شوند. این نکته را به یاد داشته باشید که موفقیت شانسی نیست مخصوصا در حوزه وکالت که جزء به جزء مهم است.