وکیل پابه یک دادگستری تهران + معرفی بهترین وکیل دادگستری + مشاوره تلفنی-وکیل کاظم زاده


لازم به ذکر است که این سامانه حقوقی، علاوه بر ارائه مشاوره‌های حقوقی تخصصی، در زمینه تهیه و تنظیم انواع اوراق قضایی مثل شکواییه، دادخواست، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و مانند آن نیز خدمات رسانی می‌نماید. سایت های اینترنتی و سامانه‌های حقوقی مورد اعتماد نیز یکی از راه های انتخاب وکیل است که معمولا وکلای برجسته و با تجربه‌ای در سایت‌های معتبر مشغول فعالیت بوده و حوزه فعالیتی آنان نیز مشخص شده است. تحقیق و پرس و جو از افرادی که پرونده‌های مشابه پرونده شما داشته‌اند نیز می‌تواند در جستجوی وکیل پایه یک دادگستری تاثیر گذار باشد.

  • همه وکلا، وکیل پایه یک دادگستری نیستند و اشخاصی که قصد دریافت وکالت پایه یک دادگستری هستند باید نسبت به موضوعات ذیل آگاهی لازم را کسب نمایند.
  • وکیل مالیات می تواند در اموری چون مالیات عملکرد، بیمه،حسابرسیو ارزش افزوده به شما مشاوره دهد.
  • او موظف است که با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را راهنمایی کند.
  • باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید.

در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای تهران را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص تهران در کمترین زمان دریافت کنید. آقای مهرداد نادعلی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری و متخصص پرونده های حقوقی، کیفری، دادگاه انقلاب دیوان عالی، دیوان عدالت اداری و شهرداری ها هستند. ایشان بیشتر از 8 سال سابقه وکالت و 4 سال سابقه مدیریت حقوقی دارند.

یعنی به دلیل دریافت حق الوکاله مراجعه کنندگان را وارد دعاوی حاشیه ای نکند. یک وکیل موظف است تا تمامی جوانب را توضیح دهد و افراد را کاملا آگاه کند و بعد از ارائه توضیحات اگر فرد قبول کرد، وکالت پرونده را برعهده بگیرد. سایر افتخارات ایشان عبارتند از پژوهشگر موسسه حقوق تطبیقی دانشگاه تهران، پژوهشگر بین المللی حوزه حقوق مالکیت فکری، انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مشاور حقوقی وزارت بهداشت و دارای تاییدیه از سوی پروفسور مارک لملی، استاد بزرگ حقوق آمریکا در دانشگاه آکسفورد می باشند.

وکیل معاضدتی

تخصص ایشان در زمینه پرونده های ملکی، تجاری، بازرگانی با طرف های ایرانی و خارجی، مشاوره به شرکت های بین المللی و ایرانی، وکالت و داوری در دعاوی ملکی و کیفری و تنظیم و نظارت بر قراردادهای گوناگون به دو زبان فارسی و انگلیسی است. آقای دمرچلی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر دفتر حقوقی دادفر در تهران هستند. ایشان در دفتر وکالت خود تمامی خدمات حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، ملکی، قضایی و … را ارائه می دهند. ایشان با تجربه ای که در حرفه وکالت کسب کرده اند، بهترین خدمات را به متقاضیان خود ارائه می دهند. آقای دمرچلی به افرادی که در خارج و داخل کشور هستند، مشاوره می دهند و بیش از 1000 پرونده موفق داشته اند.

وکیل مجرب یا وکیل تضمینی

ممکن است هنگام بررسی یک قرارداد متوجه وجود بندی شویم که از مفاد آن آگاه نیستیم و یا موقع بررسی و تحلیل پرونده‌ی قضایی خود به اصطلاحات حقوقی زیادی بر بخوریم که معنای آنها را نمی‌دانیم. این جور وقت‌ها بهتر است شماره وکیل در تهران را داشته باشیم تا با برقراری تماس با او در مورد قراردادی که قصد امضای آن را داریم سوالاتی بپرسیم و ابهامات خود را برطرف کنیم. در هر صورت اگر به مشاوره حقوقی نیاز پیدا کردید و یا قصد تنظیم قراردادهای کاری، شکوائیه، دادخواست، و سایر اوراق قضایی را داشتید، و یا نیاز داشتید که از خدمات تخصصی وکلا استفاده کنید، قبل از هر اقدام حقوقی به بنیاد وکلا مراجعه کنید و از خدمات متنوع این سامانه بهره‌مند شوید. در ایران این امکان وجود ندارد تا وکلا به منظور خاص یا در حیطه مشخصی آموزش ببیند، و صرفا در آن حوزه وکالت نمایند. در کشورها زیادی امر وکالت کاملا تخصصی شده و وکلا در حیطه خاصی آموزش‌های لازم را اخذ می‌نمایند و در نهایت به عنوان وکیل خانواده متخصص در آن زمینه اقدام به فعالیت می‌کنند.

چه زمان‌هایی با وکیل تماس بگیریم؟

مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در امور وکالت در تهران می باشد. این موسسه خود را موظف به ارائه خدمات مشاوره حقوقی تخصصی و دقیق می‌دانند. از این رو همه تلاش خود را در راستای افزایش آگاهی حقوقی به افراد به کار می‌بندد. مسعود اسلامی مهر در این مجموعه بهترین وکیل در کرج و بهترین وکیل در تهران را که در زمینه‌های مختلف وکالت تخصص دارند.