وکیل مشهد وکیل در مشهد 09154229714 ️ 09154569219 بهترین وکیل تهران و مشهد عدالت گستر-وکیل کاظم زاده


آقای فرهاد حسینی مقدم از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، عضو کانون وکلای خراسان و دارای 8 سال سابقه حرفه ای در زمینه وکالت هستند. شهر مشهد بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر در استان خراسان رضوی می باشد که در طول روز تعداد بسیار زیادی از پرونده های قضایی در شهر مشهد تشکیل می شود. به منظور ممانعت ازتضییع حق هر فردی در هر پرونده قضایی بهترین راهکار داشتن وکیل معتبر و کارآمد است. دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است.

  • تا شما اطلاع داشته باشید که در کدام دادگاه باید دعوای خود را پیگیری نمایید.
  • پرونده‌های حقوقی پر از اسرار و راز‌هایی که افراد فقط به علت تخصص و اعتمادی که به وکلا دارند حاضر به گفتن آنها هستند.
  • آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند.
  • در اصل شما باید با توجه به موضوع پرونده‌تان وکیلی متخصص را انتخاب کنید و سراغ هر شخصی نروید.
  • صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند.

دعاوی که وقوع تعداد بسیار زیادی از آن ها به دلیل عدم آگاهی و توجه خود فرد رخ می دهد و در بیشتر موارد نیز به زیان وی پایان می یابد. دعاوی حقوقی پیچیدگی های زیادی دارند و برای حل و فصل آن ها باید مراحل و تشریفات خاصی را پشت سر گذاشت. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با داشتن 5 سال سابقه فعالیت در شهر مشهد و در تمام دعاوی حقوقی دارد.

وکیل امور ملکی

کسی با استفاده از رایانه (گوشی تلفن همراه) اقدام به انجام عمل مجرمانه بزند که شامل دسترسی غیر مجاز به داده های رایانه ای ، شنود غیر مجاز ، جاسوسی ، جعل رایانه ای ، جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی ، هتک حیثیت و نشر اکاذیب و… رازداری از آن جهت مهم است که در موضوعات کیفری و خانواده با افشای آن ممکن است آبروی افراد در خطر قرار بگیرد یا در موارد تجاری و استارتاپی، با انتشار اطلاعات بیزینس رقبا می‌توانند از آن استفاده نموده و صدمات مالی زیادی را به استارتاپ وارد نمایند. پرونده‌های حقوقی پر از اسرار و راز‌هایی که افراد فقط به علت تخصص و اعتمادی که به وکلا دارند حاضر به گفتن آنها هستند. از آنجا که قرارداد وکالت یک عقد امانی هست، مهم‌ترین ویژگی یک وکیل باید امانت‌داری و رازداری او باشد. علاوه بر این، باید برای انتخاب وکیل خوب چند معیار دیگر را هم بررسی نماییم. 5- وکلای ماده 187 باید علاوه بر کارآموزی، دوره‌ی وکالت پایه 2 دادگستری را نیز سپری نموده باشند.

وکیل مالیاتی

سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است. مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند. آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ی موفق داشته که دادنامه‌های صادره و ابراز رضایت موکلین وی موجب گردیده نام ایشان جزو وکلای برتر مشهد قرار بگیرد.

دسته: وکیل حقوقی در مشهد

سلام، وقت شما بخیر، حضانت برای دختر تا 9 سال معنی دارد و پس از آن، خود دختر تصمیم می‌گیرد که با پدر زندگی کند یا مادر. اگر فرزند شما دارای معلولیت ذهنی بوده و اصطلاحاً محجور محسوب می‌شود، تحت نظر دادستان برای وی قیم مشخص می‌گردد. شما می‌توانید به اداره امور سرپرستی صغار و محجورین شهر مشهد درخواست بدید تا به‌عنوان قیم فرزندتون تعیین بشید. ضمناً هرچند بهتر است برای امور حقوقی وکیل بگیرید، اما موضوع پیچیدگی زیادی ندارد و می‌توانید شخصاً اقدام کنید.

دادیاران با ۴ دفتر اصلی در سطح شهر مشهد تقریبا کلیه امور حقوقی از جمله امور خانواده، کیفری، دیات، املاک و اراضی ، را پوشش می دهد. سیستم مدیریت دادیاران به نوعی تنظیم شده تا در اسرع وقت پاسخگوی مراجعین باشد. سیر اجرایی پرونده در کنار وکیل اجرایی، مدیر وکلای دادیاران نیز بر روی پرونده مدیریت می کند. در نظر داشته باشید دادیاران وکلای خود را از بین صدها وکیل در سراسر شهرستان که دارای توانایی و شایستگی مناسب هستند انتخاب نموده است. آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند.

وکیل خوب از سابقه ی خوب و موفقی در تخصص خود برخوردار است و اصولا به صورت تخصصی فعالیت می کند. وکیل خوب علاوه بر داشتن اطلاعات مهارت استفاده از ان ها را در پرونده ها و مشکلات حقوقی مختلف ، دارا می باشد. آدم ربایی از جمله جرائمی است که علیه افراد انجام شده و از این رو، مجازات سنگینی دارد. قانون مجازات اسلامی،جرم آدم رباییرا اقدام به ربودن فرد یا افراد دیگر، با نیت دریافت وجه یا انتقام یا … توسط تهدید و نیرنگ یا هر روش دیگری که عدم رضایت فرد ربوده شده را در پی داشته باشد، تعریف نموده است. یکی دیگر از انواع وکالت در مشهد، وکالت مقید است که در آن مورد وکالت کاملا مشخص بوده و وکیل باید تنها به وظایفی که تعیین شده است، عمل کند. اگر به دنبال وکیل خوب در مشهد برای امور حسبی هستید با ما تماس بگیرید.