وکیل شیراز بهترین وکیل شیراز گروه وکلای آریا دادیار-وکیل کاظم زاده


شما عزیزان می توانید از مشاوره حقوقی در شیراز توسط بسیاری از وکلای معرفی شده در وبسایت وکیل شیراز برخوردار شده و پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت نمایید. ولی وکیل پایه دو دادگستری وکیلی است که در آزمون قوه ی قضاییه موفق شده است . اما چون آزمون وکلای دادگستری سخت تر از آزمون قوه ی قضاییه می باشد حوزه ی کاری وکیل پایه یک دادگستری گسترده تر از وکیل پایه دو دادگستری می باشد . بهترین وکیل در شیراز باید دارای روابط عمومی و اطلاعات حقوقی، کیفری، خانواده و تمامی مسائل تخصص لازم را داشته باشد یا یک وکیل که تنها در مسائل خانواده تخصص کافی دارد که از آن می‌شود به عنوان بهترین وکیل و خانواده یاد کرد. یک وکیل خوب دید گسترده‌تری نسبت به مسائل و مشکلات قضایی دارد و راه حل‌های قانونی بهتری برای پرونده‌ای که در دست دارد ارائه می‌دهد.

  • این موضوع کاملا به وکیل بستگی دارد حتی می تواند در تمامی زمینه ها فعالیت داشته باشد.
  • آقای حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی می باشند.
  • وی با اطلاع کامل از قوانین حقوقی و خانوادگی به شما کمک میکند تا پرونده خود را سریع تر و درست پیش خواهید برد.
  • به صورت کلی، وکیل پایه یک دادگستری می تواند در تمامی پرونده ها و دعاوی به عنوان وکیل حاضر شده و بررسی های لازم را انجام دهد تا از حقوق موکل خود دفاع نموده و رای دادگاه را به نفع موکل تغییر دهد.

حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است.

وکیل آنلاین در شیراز 09178002693

وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه طولانی در زمینه وکالتی داشته و توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم داشته باشد. آقای مهدی خورشیدی در زمینه دعاوی کیفری، ملکی، ثبتی، خانواده و غیره تخصص و مهارت دارد و به عنوان بهترین وکیل در شیراز همچنان در حال فعالیت می باشد. وکیل قزلباش آماده ارائه خدمات حقوقی به کلیه شهروندان شهرهای استان فارس از جمله؛ شیراز، کوار، مرودشت و … است. بهترین وکیل شیراز عنوان مقاله ای است که می خواهیم در مورد آن توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. در دادگاه های شیراز، مانند سایر شهرها دعاوی مختلفی رخ می دهد پس مردم این شهر به وکیلی مجرب نیاز دارند تا در صورت بروز مشکل به او مراجعه کنند.

لیست وکلای شیراز

امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم. محمدهادی جعفر پور(عضو علی‌البدل هیأت مدیره کانون وکلای فارس) نیز وکیل دیگری است که خبر بازداشت وی ساعاتی پیش اطلاع داده شد. به گزارش وکلاپرس بر اساس برخی اطلاعات واصله، طی امروز و دیروز هشت وکیل دادگستری در شهر شیراز بازداشت شده‌اند. وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است. گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید.

لذا همواره استفاده از وکیلی با دادهها و متخصص را در دستور کار کار حقوقی خود دهید. علاوه بر اینکه وکیل باید تحصیلات و تخصص در حوزه ی کاری خود داشته باشد ، سابقه ی کاری وکیل نیز بسیار مهم می باشد . در صورتی که وکیل درخواست حق الوکاله کند، دادگاه حق الوکاله اورا متناسب با اقدامات انجام شده، تعیین می کند که در هر حال میزان حق الوکاله نباید از تعرفه های قانونی تجاوز کند حق الوکاله ازمحل اعتبارات قوه قضائیه پرداخت می شودد اید. بنیاد وکلا در تمام شهرها و استان‌های ایران وکلای فعال دارد، نزدیک‌ترین وکیل به خود را پیدا کنید.