وکیل شیراز ، بهترین وکیل شیراز ، مرجع وکلای شیراز-وکیل کاظم زاده


رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آن ها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله وکیل خانواده ، وکیل انحصار وراثت ، وکیل قرارداد ، وکیل طلاق ، وکیل ملکی ، وکیل چک در ، وکیل سفته ، وکیل حضانت ، وکیل ثبت ، وکیل نفقه ، وکیل اجرت المثل , وکیل کیفری و … وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه بالا و درخشانی در زمینه وکالتی دارد. ایشان در زمینه های ملکی، خانوادگی، ثبتی، کیفری و غیره فعالیت می کند و به عنوان بهترین وکیل در شیراز از نگاه مردم شناخته شده است.

  • تا جایی که امکانش هست قبل از قرارداد از متبحر بودن وکیل مطمئن شوید.
  • در اینگونه شروطی لازم است تا بتوانید بدون اصلا مشکلی و در سریعتر وقت وکیلی که مناسب کارتان باشد را یافته و موکل او شوید.
  • دعاوی مربوط به خانواده از قبیل نفقه و مهریه ،دعاوی حقوقی و کیفری راجع به املاک و اموال غیر منقول ،دعاوی راجع به روابط موجر و مستاجر ،تخلیه ،اثبات مالکیت ،خلع ید ،چک و سفته ، قراردادها ، وصول مطالبات ،نگارش قراردادهای مالی و غیر مالی ،دادخواست و لوایح دفاعیه ،مطالعه پرونده و ارائه راهکار قانونی و مشاوره.
  • چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود.
  • لطفا اطلاعات خود را در سایت فناپ کامل نمایید، داشتن شماره همراه الزامی می باشد.

حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد. دارای دکترای حرفه‌ای حقوق عمومی بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 5882 است.

معرفی دادراه

دعاوی مربوط به خانواده از قبیل نفقه و مهریه ،دعاوی حقوقی و کیفری راجع به املاک و اموال غیر منقول ،دعاوی راجع به روابط موجر و مستاجر ،تخلیه ،اثبات مالکیت ،خلع ید ،چک و سفته ، قراردادها ، وصول مطالبات ،نگارش قراردادهای مالی و غیر مالی ،دادخواست و لوایح دفاعیه ،مطالعه پرونده و ارائه راهکار قانونی و مشاوره. اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز هستید در لیست بالا می‌توان خیلی از وکیل هایی که در شهر شیراز مشغول به فعالیت می باشند را مشاهده نمایید. اگر وکیل یک وکیل پایه یک دادگستری باشد در بالای آن عبارت وکیل پایه یک دادگستری در شده است. برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند.

لیست باربری های شیراز

در دوران صفویه به نایب السلطنه وکیل یا وکیل الرعایا میگفتند و این به این معنی بود که برای امور مهم کسی را که بسیار از او مطمین بودند وکیل میکردند تا به امورات به جای انان بپردازد در این مقاله در مورد وکیل در شیراز و مفهوم وکیل با شما بیشتر سخن میگوییم. پذیرفتن وکالت پرونده شما توسط یک وکیل با تجربه، ارزش تلاش و جستجو را دارد حتی اگر نیازمند تحقیق و مصاحبه و مشورت با چندین نفر قبل از تصمیم گیری نهایی باشد. یا هماهنگ کنین که زیر نظر ایشون تنظیم بشه و یا بسپارین که خودشون بهترین قراردادهارو براتون تنظیم کنن. 2022 © تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای گروه وکیل نوین محفوظ است. مخدر به ماده خالص (ساده) و یا ترکیبی گفته می‌شود که مصرف آن موجب اعتیاد و وابستگی مصرف به آن ماده گردیده و اثرات بسیار نامطلوب جسمی و روانی بر روی فرد می‌گذارد.

بهترین وکیل مواد مخدر در شیراز

بدین ترتیب می توانید اطمینان پیدا کنید که وکیل خوب شیراز انتخابی شما می تواند گزینه مناسب و قابل اطمینانی باشد. اگرچه توجه داشته باشید این موارد تمام خصوصیات یک وکیل نیستند و تنها مهمترین آن ها هستند. با در عقیده گرفتن این موارد می توانید پرونده خود را با اطمینان به دست وکیل بسپارید. وکیل شخصی است که از قانون اطلاعات کاملی دارد و به موجب عقد قرارداد موطف می شود که امور حقوقی شخص دیگری را به عهده بگیرد .

مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است. دارای شماره پروانه 3772 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. از جمله خدمات وکالتی آقای قربانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. محمدعلی قزلباش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس، به شماره پروانه 4078 و با 9سال سابقه وکالت موفق در تمام دعاوی حقوقی کیفری خانواده و … می‌باشد.