وکیل دعاوی تجاری در اصفهان داد داک-وکیل کاظم زاده


این صفات همگی نشان‌دهنده تسلط کامل و جامع وی بر موضوعات و دعاوی‌هایی است که شما با یکی از آن‌ها مواجه هستید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

• موکل باید تمامی هزینه‌هایی را که وکیل برای او کرده است از جمله کرایه، عوارض و مالیات و … به وی پرداخت کند. • موکل باید اجرت وکیل را طبق آن چه که در قراردادشان تعیین شده و یا اگر تعیین نشده بود مطابق عرف پرداخت کند. • یکی دیگر از تعهدات وکیلی خوب در برابر موکل این است که اموال و یا مدارکی که موکل در اختیار او گذاشته است را به وی مسترد دارد، به این خاطر که آن چه موکل در اختیار او می گذارد امانت است و به منظور پیش بردن پرونده. با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات در حال انجام است، لازم است یک وکیل خوب همگام با قوانین و مقررات جدید پیش برود. همه به این امر آگاهی داریم که وکیل‌ها باید به قوانین زیادی آشنایی و تسلط داشته باشند.

شرایط ویژه فرهنگی و اقتصادی اصفهان ایجاب می‌کند که برای حل یک پرونده قضایی در این کلان شهر، به دنبال یک وکیل با سابقه کار زیاد و مهارت بالا در وکالت باشید. اما پیدا کردن یک وکیل مجرب در چنین شهر بزرگی به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست. باید از این موضوع آگاه باشید که اشتباه در انتخاب وکیل مناسب ممکن است خسارت‌های مالی و معنوی جبران ناپذیری برای شما به دنبال داشته باشد. ما در سایت جستجوی وکیل، بهترین وکیل‌های اصفهان را با اطلاعات کامل از جمله تحصیلات، تجربیات، مهارت‌ها و اطلاعات تماس برای شما آماده کرده‌ایم.

  • حساسیت بالای این پرونده ها نیازمند دقت و تخصص بالای وکیلی است که بتواند از حقوق موکل خود به طور کامل حمایت کند و اجازه ندهد کمترین آسیبی به او وارد شود.
  • تا کارهای شما را شخصا در هر زمینه ای پیگیری نماید تا شما هم بتوانید وقت آزادتری داشته باشید.
  • با دریافت آرا مثبت پیاپی برای بیش از صدها پرونده حقوقی در دادگاه وی پس از کسب تجربیات و افتخاراتی ، به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری از نظر مردم اصفهان از وی یاد می شود.
  • وکالت هم مانند شغل های دیگر در جوامع امروزی، نیازمند تجربه و مهارت است و به تخصص نیاز دارد.

خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند که در رشته حقوقی قضایی تحصیلات خود را به اتمام رسانده و به کار وکالت می پردازند. ایشان یکی از وکلایی می باشند که روند پیشرفت پرونده را به صورت کامل در اختیار موکل خود قرار می دهند و تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا پرونده در زمان کمی به نتیجه مطلوب برسد. پرونده هایی که توسط ایشان قبول می شود شامل دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی و … است. ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان همچنان مشغول به کار است و در زمینه های مختلف وکالتی همچون مالی، حقوقی، داوری، ملکی، کیفری و غیره فعالیت می کند.

بهترین وکیل کیفری در اصفهان

میزان حق الوکاله یک وکیل خوب در اصفهان و یا سایر شهرها به نوع پرونده و پیچیدگی های آن بستگی دارد. طبق گفته موسسه حقوقی اصفهان هرچقدر که یک وکیل دایره‌ی ارتباطی گسترده‌تری داشته باشد به خوبی می تواند به موکل خود کمک کند. چون گاهی ممکن است مشکلی که برای موکلش پیش آمده است پیچیده باشد در چنین حالتی اگر وکیل با همکاران خود یا دیگر افراد پرقدرت رابطه‌ی خوبی داشته باشد می تواند با کشورت با آن ها و کسب نظریاتشان به موکل خود به بهترین نحو کمک کند. از همین جهت است که ما می گوییم مهم‌ترین ویژگی یک وکیل تخصص او است، چون یک وکیل متخصص که اطلاعات و تحصیلات بالاتری دارد، بهتر می تواند موکل خود را در آن زمینه تخصصی راهنمایی کند. در نتیجه بهتر است زمانی که به دنبال یک وکیل برای پرونده‌ی خود هستد حتما به سطح تحصیلات و زمینه‌ی تخصص او توجه نمایید.

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!!

نکته‌ی بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد و لازم است به آن توجه شود این است که منظور از داشتن ارتباطات قوی تنها حسن معاشرت وکیل است نه رابطه‌های غیرقانونی وی با دیگران. متأسفانه برخی از وکلا نسبت به موکل خود احساس مسئولیت ندارند و فقط به حق الوکاله دریافتی افراد توجه می کنند. برخی از آنها حتی به حق طرفداری موکل خود توجهی نکردند و در ازای دریافت مبالغ کلان به وکالت کلاهبرداران پرداختند و مسیر پرونده را به نفع خود تغییر دادند. اگر در انتخاب وکیل، دقت کافی داشته باشید، وکیل می تواند حق از دست رفته را به طور کامل اعاده کند و نتیجه دادگاه را به نفع شما تغییر دهد.

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره غیرحضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره. بااین حال نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که تعهد وکیل خوب دربرابر موکل از نوع تعهد به وسیله است نه تعهد به نتیجه. به این معنا که وکیل باید تمام سعی خود را بکار بگیرد تا از حق موکل خود دفاع کند ولی اگر نتیجه مطلوب موکل را به دست نیاورد مسئولیتی ندارد. وکیل و موکل در مقابل یکدیگر وظایف و تعهداتی بر عهده دارند که باید آن ها را انجام دهند. به عنوان مثال وکیل متعهد در اصفهان تعهد دارد که تمام تلاش خود را بکار بگیرد تا از حقوق موکل خود دفاع کند و سعی کند حقوق ضایع شده وی را پس بگیرد.