وکیل دادگستری در مشهد گروه وکلای همیار عدالت خراسان-وکیل کاظم زاده


در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

  • سپس قرارداد خصوصی تنظیم و پرونده شما در کارتابل اجرایی مجموعه قرار میگیرد.
  • اگر حکم داگاه غیابی صادر شود، محکوم علیه غیابی می تواند درخوست واخواهی داشته باشد.
  • دادیاران اعتقاد دارد، وکیلی که تخصصی در یک زمینه خاص فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های مرتبط با ان خواهد داشت.
  • 📌افرادی که معامله می کنند باید اهلیت داشته باشند یعنی بالغ وعاقل و رشید باشند وبه سن قانونی رسیده باشند.معامله با اشخاصی که شرایط فوق را نداشته باشند به دلیل عدم اهلیت باطل است.
  • افرادی که می‌خواهند پرونده‌شان در سریع ترین زمان ممکن حل شود و به نتیجه مطلوبی هم دست یابند، می‌توانند از جناب آقای ابوالفضل علیزاده مقدم کمک بگیرند.

این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد. همکاران ما در گروه وکلای فرداد آماده ارائه ی مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در امور خانواده می باشند . سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های کیفری، خانواده و دادگاه انقلاب، داوری در پرونده های بسیار حقوقی و همچنین مشاور حقوقی شرکت های ساخت و ساز برج های باران در مشهد و … از سوابق ایشان است.

وکیل دیه در مشهد

موسسه حقوقی آسایش گستران برای هرچه ارتباط سریع تر با وکلا از انواع راه های ارتباطی آفلاین و آنلاین استفاده کرده است. همچنین می توانید به صورت آنلاین در همین سایت سوالات حقوقی خود را برای وکلای ما ارسال نمایید و در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالتان برسید. دعوای حقوقی اصولا باید در دادگاهی اقامه می شود که خوانده در آن اقامت دارد البته این اصل استثنائاتی را هم دارد که مهمترین آنها مربوط به دعاوی اموال غیرمنقول می باشد در این نوع دعاوی از قبیل مالکیت،تصرف عدوانی و….

وکیل در مشهد

اگر برای مسائل حقوقی وقضایی خودبه دنبال وکیل در مشهد هستید با ما تماس بگیرید. بنابراین توصیه می‌شود برای امور کیفری و دادگاهی خود از یک وکیل دادگستری کمک بخواهید تا نتیجه موردنظر را دریافت نمایید. وکلای با تجربه با توجه به تجربیات‌شان راه‌حل‌هایی با توجه به موضوع انتخاب می‌کنند که خیلی از وکلای دیگر احتمالا از آن بی‌خبر هستند.

شایان ذکر است که هر دادگاهی به جهت رسیدگی و بررسی دعاوی باید صلاحیت ذاتی داشته باشد. صلاحیت ذاتی به معنای این است که دادگاه به لحاظ نوع، صنف و درجه و صلاحیت رسیدگی به دعاوی مورد نظر را داشته باشد. پس بنابراین دعاوی کیفری و دیگر مورد ها در در صلاحیت دادگاه های حقوقی نمی باشد.