وکیل حقوقی در مشهد 09152055986وکیل پایه یک دادگستری در مشهد-وکیل کاظم زاده


سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است. مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند. آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ی موفق داشته که دادنامه‌های صادره و ابراز رضایت موکلین وی موجب گردیده نام ایشان جزو وکلای برتر مشهد قرار بگیرد.

  • این نوع وکالت معمولا شامل امور مالی و اداری موکل مانند خرید، فروش یا پرداخت هزینه خانواده می‌شود.
  • یک پرونده ملکی بزرگ داشتم که وکلای با تجربه شما در مشهد برام حل کردند خیلی مچکر به همه دوستان شمارو معرفی کردم.
  • کسانی که به دنبال بهترین وکلا مشهد هستند، می‌توانند وحید حسین زاده را به عنوان یکی از بهترین وکلای این شهر انتخاب کنند.
  • اختلافات حقوقی با ارائه دادخواست به دادگاه آغاز می شود و الزامی است خواسته را به طور صریح و روشن در برگه چاپی دادخواست مکتوب کنیم که برای ارجاع به شعب،از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضائی موضوع حسب صلاحیت به دادگاه یا شورای حل اختلاف ارسال و در آنجا تعیین شعبه می گردد.

دعاوی که وقوع تعداد بسیار زیادی از آن ها به دلیل عدم آگاهی و توجه خود فرد رخ می دهد و در بیشتر موارد نیز به زیان وی پایان می یابد. دعاوی حقوقی پیچیدگی های زیادی دارند و برای حل و فصل آن ها باید مراحل و تشریفات خاصی را پشت سر گذاشت. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با داشتن 5 سال سابقه فعالیت در شهر مشهد و در تمام دعاوی حقوقی دارد.

وکیل طلاق در مشهد

آقای فرهاد حسینی مقدم از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، عضو کانون وکلای خراسان و دارای 8 سال سابقه حرفه ای در زمینه وکالت هستند. شهر مشهد بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر در استان خراسان رضوی می باشد که در طول روز تعداد بسیار زیادی از پرونده های قضایی در شهر مشهد تشکیل می شود. به منظور ممانعت ازتضییع حق هر فردی در هر پرونده قضایی بهترین راهکار داشتن وکیل معتبر و کارآمد است. دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است.

ویژگی‌ های یک وکیل خبره در مشهد

سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. دادگاه های حقوقی آن دسته از محاکم و مراجع دادگستری و قضایی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کنند. مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند. صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند. پیش می آید که نمی توانید به صورت حضوری به موسسه حقوقی مراجعه کنید و تنها راه حل خود را آنلاین دریافت مشاوره می بینید،خب شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی ذیل با مشاورین و وکلای ما ارتباط برقرار کنید و اقدام به دریافت مشاوره کنید. از ویژگی های وکلای خوب دادگستری داشتن تخصص، صداقت و امانت داری می باشد و همچنین در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل خود را با راهنمایی غلط در مسیری دور و ناآشنا غرق نمی کند.

وکیل حق انتفاع در مشهد

کسی با استفاده از رایانه (گوشی تلفن همراه) اقدام به انجام عمل مجرمانه بزند که شامل دسترسی غیر مجاز به داده های رایانه ای ، شنود غیر مجاز ، جاسوسی ، جعل رایانه ای ، جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی ، هتک حیثیت و نشر اکاذیب و… رازداری از آن جهت مهم است که در موضوعات کیفری و خانواده با افشای آن ممکن است آبروی افراد در خطر قرار بگیرد یا در موارد تجاری و استارتاپی، با انتشار اطلاعات بیزینس رقبا می‌توانند از آن استفاده نموده و صدمات مالی زیادی را به استارتاپ وارد نمایند. پرونده‌های حقوقی پر از اسرار و راز‌هایی که افراد فقط به علت تخصص و اعتمادی که به وکلا دارند حاضر به گفتن آنها هستند. از آنجا که قرارداد وکالت یک عقد امانی هست، مهم‌ترین ویژگی یک وکیل باید امانت‌داری و رازداری او باشد. علاوه بر این، باید برای انتخاب وکیل خوب چند معیار دیگر را هم بررسی نماییم. 5- وکلای ماده 187 باید علاوه بر کارآموزی، دوره‌ی وکالت پایه 2 دادگستری را نیز سپری نموده باشند.