وکیل ایرانی ملک و وکیل ملکی تهران و وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور، آمریکا نیویورک کالیفرنیا شهر لس آنجلس و شیکاگو و سایر شهرهای آمریکادر ایران محسن رستگار وکیل پایه یک دادگستری تهران اجرای حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی-وکیل کاظم زاده


در این بیانیه، وظیفه‌ وکلا “دفاع از حقوق بنیادین ملت در برابر تعدی و تجاوز حکومت” عنوان شده و دست کم ۴۰ وکیلی که نامشان در زیر این بیانیه آمده است، ابراز امیدواری کرده‌اند که بتوانند از عهده این مسئولیت برآیند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت، که اگر عزل وکیل به موجب سند رسمی یا عادی و یا اعلام کتبی ضمن لایحه‌ ی تقدیمی به دادگاه، صورت پذیرد، این امر مانع از جریان دادرسی و رسیدگی به پرونده نخواهد بود. وکالت نامه قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را تعیین می کند تا از طرف او اقدام کند با انعقاد قرارداد وکالت وکیل و مشتری در برابر یکدیگر حقوق و تعهداتی دارند از روابط حقوقی وظایف و مسولیت های متقابل برخوردارند . مهم این ویژگی یک وکیل خوب امانت است در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین پی است بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غیر ممکن اجتناب نماید . اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت.

گروهی از وکلای دادگستری در بیانیه‌ای بی‌سابقه که به امضای ۴۰ نفر رسیده است، اعلام کرده‌اند، مردم دراعتراضات سراسریدر طول بیش از این ماه گذشته به خیابان‌های ایران آمده‌اند تا “صندلی حکمرانی را از حاکمانِ فرقه‌گرا و بی‌کفایت پس بگیرند.” ۳٫ وکیل تسخیری ـ در جرائمی که مجازات آنها حسب قانون، قصاص نفس، اعدام، رجم و حبس ابد می باشد چنانچه متهم شخصاً وکیلی معرفی ننماید، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده، الزامی است، که به چنین وکیلی وکیل تسخیری می گویند. لذا در حال حاضر ۲ تشکیلات موازی و جداگانه با ساختار متفاوت در امور وکالتی کشورمان وجود دارد؛ یکی «کانون‌های وکلاء دادگستری» و دیگری «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه» که هر یک از این دو تشکل، وکلاء متعددی را تحت نظر و نظارت خود دارند. وکلاءِ هر دو تشکل موصوف در مجموع اختیارات و وظایف مشابهی داشته و امور وکالتی و مشاوره‌ای را به انجام می‌رسانند و در دادگاه‌ها به انجام وکالت اشتغال دارند. منظور از توانستن توانایی حقوقی است نه توانایی مادی و مفهوم آن گسترده تر از داشتن اهلیت است به عبارت دیگر موکل علاوه بر اهلیت باید توانایی انجام موضوع وکالت را داشته باشد توضیح آنکه وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد .

  • مؤسسه حقوقی بین‌المللی سفیران مجموعه‌ای فوق‌العاده و متشکل از برترین وکلا و زبده‌ترین متخصصان و کارشناسان حقوق در کلیه زمینه‌های حقوق اسلامی و حقوق بین‌الملل است.
  • گاهی وقت ها بعضی از اشخاص محتمل از غفلت یک سری اشخاص سوء استفاده کنند و خود را وکیل و یا بهترین وکیل ایران معارفه کنند و پول های زیادی را به عنوان حق الوکاله از انان دریافت کنند.
  • با توجه به اهمیت موضوع دعاوی ملکی و تصمیمات سرنوشت ساز در این نوع دعاوی ، شایسته است هر یک از طرفین برای جلوگیری از حقوق خود و همچنین حفظ منافع خود از تخصص وکیل ملکی استفاده کند .
  • البته موکل و وکیل برای هزینه کلی حق الوکاله، به یک توافق کلی خواهند رسید و سپس قرارداد بسته خواهد شد.

ایشان مدرک لیسانس خود را از دانشگاه تهران دریافت نمودند و مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی را از دانشگاه پاریس دریافت کرده اند و در نهایت با مطالعه تطبیقی در حقوق فرانسه، آمریکا و انگلیس موفق به دریافت دکتری حقوق در زمینه حقوق تجارت شدند. بزرگترین دغدغه افرادی که در سن زیر 18 سال به خارج از کشور رفته‌اند یا به قید وثیقه از کشور خارج شده‌اند، رسیدگی به موضوع سربازی و دریافت کارت معافیت است. اگر شما هم دغدغه این موضوع را دارید حتما در جریان سرعت تغییرات قوانین نظام وظیفه هستید. پس باید به دنبال وکیلی که به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهد، باشید.

. وکیل ملکی

پس از آن رعایت نکات امانتداری در پرونده، صداقت در انجام کار،‌ شهرت و حسن خلق در جامعه حقوقی و در نهایت تخصص حرفه‌ای، همدلی و تجربه فوق‌العاده در پیشبرد روند حقوقی دادگاه می‌تواند تضمین‌کننده بسیار خوبی بر عملکرد وکیل و گرفتن نتیجه مورد نظر داشته باشد.  لازم است برای بهترین وکیل ایران شدن دارای صلاحیت‌های اثبات شده اخلاقی، مذهبی و غیره باشند. حق ‌الوکاله بهترین وکیل تابع قرارداد و یا تعرفه ی قانونی است؛ البته برخی معیارها نیز در میزان حق الوکاله تأثیر دارد؛ مانند حسن شهرت و اعتبار وکیل، تحصیلات تکمیلی او و پیچیدگی پرونده و غیره. 4- در جرائم علیه امنیت کشور یا در مواردی که پرونده مشتمل بر اسناد و اطلاعات سری است و رسیدگی به آنها در صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح است، طرفین دعوی، باید وکیل خود را از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تایید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح است، انتخاب کنند. شایع ترین دعاوی کیفری کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، ضرب و جرح عمدی، ترک انفاق و… میباشد که با طرح شکایت در دادسرای محل وقوع جرم اقامه و پیگیری میشود. این دفتر حقوقی با تجربه بالا در طرح شکایت کیفری و پیگیری آن از ناحیه شاکی و دفاع از متهمان که به ناحق در معرض اتهام میباشند، ضامن موفقیت شما در پرونده های کیفری خواهد بود.

وکلا معمولا با توجه به سختی ، پیچدگی و ارزش و اهمیت پرونده حق الوکاله را تعیین می کنند. شما از طریق سایت عدل و حق می توانید با مناسب ترین هزینه به حل مشکلات حقوقی بپردازید. اگر به دنبال وکیل در ایران می گرید که امور حقوقی شما را به بهترین نحو پیگیری و حل و فصل کند در جای درستی قرار دارید. با استفاده از وکیل در ایران میتوان از پرداخت بسیاری از هزینه ها که در روند دادرسی پرونده ها هیچ تاثیری ندارند، جلوگیری کرد. طبق بند تصویب شده در قوانین جمهوری اسلامی، ایثارگران و حتی افرادی بسیجی به دلیل عدم توان مالی میتوانند وکیل حمایتی اخذ کنند، این وکلا به اصطلاح رایگان هستند.

. دعاوی کیفری

وقتتون بخیر باشه.من میخواستم پرینت پیامک خطی که بنام خودم هست ولی خط دسته همسرمه، رو دربیارم، پرینت پیامک و مسج های دو سال پیش رو میخام دربیارم، ریزمکالمات رو درآوردم ولی پیامک ها رو نمیدونم چکار باید کرد. وكیل یا نماینده یا جانشین كسی است كه به موجب شخص دیگری از طرف حقوقی یا حقوقی مأموریت دارد كه طبق قرارداد وكیل انجام دهد. ایشان این امکان را به شما می دهند که در هر کجا از دنیا باشید به سرعت کارهای حقوقی شما را در داخل ایران با بهترین کیفیت و بهترین قیمت انجام دهند.

در صورتی که خارج از کشور زندگی می‌کنید، شاید خیلی راحت نباشد که فقط صرف انجام امور بانکی به ایران مراجعه کنید. بهتر است بدانید که انجام انواع امور بانکی مانند افتتاح حساب، مسدود کردن حساب، دریافت وجه از بانک و انواع امور دیگر توسط وکیل در ایران قابل انجام است. فقط کافیست وکیل مورد نظر خود را پیدا کنید و حدود اختیارات با توجه به نوع پرونده خود مشخص کنید تا امور بانکی شما انجام شود. کلیه وکلای دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری قادر هستند که از حقوق موکلین خود در مجامع حقوقی و قضایی دفاع کنند. طول دوره کارآموزی برای فارغ‌التحصیلان کانون وکلا دو ساله و برای مشاوران حقوقی قوه قضاییه شش ماهه است.

از همین بابت در هر کشوری نهاد یا کانونی‌هایی از وکیلان حقوق بشر وجود دارد. وکیل مدافع حقوق بشر نمایندۀ حقوق اولیۀ انسانی، از سازمان ملل در هر کشوری است که به مقابله با حکومت‌های حاکم بر هر سرزمین، مبنی بر احقاق حق ملت در قبال حکومت، می‌باشد. وکالت صرفاً یک شغل و وسیله‌ای برای کسب درآمد نیست؛ بلکه از مهم‌ترین حقوق ملّت است و در قانون اساسی هم در فصل سوّم آمده است. همین امر مؤید اهمیت آن و قرار داشتن در زمره حقوق اولیه و اساسی بشر در یک جامعه انسانی است. باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود.

کلیه وکلای کانون برای فارغ‌التحصیلی و اتمام کارآموزی خود لازم است که گزارش‌های کامل و متعددی را از کلیه پرونده‌های کیفری و حقوقی پذیرفته شده در محاکم و محافل حقوقی ارائه دهند. همچنین آنان باید در آزمون‌های متنوع به صورت شفاهی و کتبی شرکت کنند و موفق به پذیرش در تمامی آن‌ها شوند. علاوه بر آن، وکلای پایه دو دادگستری از اختیارات کمتری در محاکم حقوقی برخوردار هستند. پرونده‌های مورد دفاعیه آنان نباید از مبلغ مشخصی بالاتر رود یا در پرونده‌های حقوقی غیرمالی همچون اختلافات بر سر اثبات و نفی اصل و نسب، اختلافات نکاح و طلاق و غیره می‌توانند شرکت کنند. نکته حائز اهمیت آن است که اغلب وکیل‌های پایه دو شامل مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه می‌شوند.