وکیل ایرانی در آمریکا موسسه حقوقی حقوقدان-وکیل کاظم زاده


ابتدا می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان حقوقی دادنیک بپرسید و شرایط پرونده خود را برای ایشان توضیح دهید. از در دادگستری آمدم بیرون .سر میدان ارگ سوار ماشین شدم و رفتم خانه. آماده ارایه خدمات حقوقی به شما سروران عزیز در سراسر ایران و جهان می باشد.

انتخاب و مشورت با وکیل در ایران از آن جهت برای ایرانیان مقیم خارج از کشور ضرورت دارد که تنها یک وکیل ایرانی و وکیل تحصیلکرده در ایران، به مقررات و قوانین ایران آگاه بوده و تسلط دارد.دفتر وکالت ما سالهاست که یکی از پایه های فعالیت خود را ارائه مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم خارج از کشور قرار داده است. برای اعطای وکالت و مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری در تهران، با ما در تماس و ارتباط باشید. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است.

  • منظور از توانستن توانایی حقوقی است نه توانایی مادی و مفهوم آن گسترده تر از داشتن اهلیت است به عبارت دیگر موکل علاوه بر اهلیت باید توانایی انجام موضوع وکالت را داشته باشد توضیح آنکه وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد .
  • طبق قوانین اسلامی بستن قرارداد وکالت فیمابین وکیل و موکل عقدی امانی محسوب می‌شود، بدین معنا که وکیل موظف به رعایت اصل امانتداری و حفظ اسرار موکل خود در حین انجام امور محوله است.
  • از آن جایی که با تخصصی شدن بسیاری از امور حقوقی و کیفری کیفیت عملکرد و دفاعیه از پرونده‌ها نیز تخصصی شده است، توجه به این مقوله ارزش بالایی دارد.
  • در طول انجام پرونده یک پشتیبان خواهید داشت که به صورت هفتگی یا ماهانه گزارش کاملی از روال پرونده در اختیار شما قرار می‌دهند.

به صورت کلی بهتر است بدانید که انحصار وراثت (ارث و وصیت) شامل احوال شخصیه می‌شود. پرونده انحصار وراثت مخصوصا در شرایطی که تعدادی وراث یا ماترک وجود داشته باشد، پیچیدگی‌های زیادی دارد که بهتر است توسط وکیل انحصار ورثت انجام شود. برای جلسه مشاوره با وکیل متخصص انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور، در واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید. با توجه به شرایط زندگی امروزی و مشکلات فکری و کاری در دنیای امروز بهترین راه برای رسیدن به حق و حقوق خود قبل از انجام هر کاری ابتدا مشاوره با وکیل در خصوص موضوع شکایت و همچنین انتخاب بهترین وکیل ایران جهت انجام امور حقوقی آشنا به تمام قوانین حقوقی و کیفری می باشد . در بسیاری از پرونده های حقوقی، تنها چیزی که در اولویت قرار دارد و بسیار مهم می باشد، انتخاب درست وکیل می باشد.

امضای قرارداد

همین موضوع باعث میشود که علاوه بر تسریع مراحل دادرسی و جلوگیری از به هدر رفتن زمان طرفین دعوا، پرونده با نتیجه ی مطلوب تری همراه خواهد شد. با مطالعه در این مقاله، در مورد مسائل حقوقی و روش ها و راهکارهای مفید برای حل مشکل خود آگاه خواهید شد و همچنین با معرفی لیست بهترین وکیل در ایران، بهتر می توانید تا وکیل های ایران را شناخته و امورحقوقی خود را به آن ها واگذار کنید. وکلای معرفی شده، جزو بهترین وکیل در تهران هم شناخته و معرفی شده اند. انواع وکیل در ایران1.اولین تفاوت به نوع انجام امور قانونی آنان مربوط میشود، به این صورت که وکلای پایه یک میتوانند در تمام پرونده ها شرکت کنند اما وکلای پایه دو محدود هستند و در برخی از امور حقوقی توانایی شرکت را دارند. همانطور که از نام این وکلا مشخص است، این عزیزان به دلیل قبولی در امتحانات حقوقی و به دلیل عدم تجربه کافی نزد یک وکیل پایه یک دادگستری امور وکالت را انجام میدهند.

جزایر سه‌گانه ایرانی و توسعه‌طلبی چین در خلیج فارس

یکی از بهترین راه های ارتباطی با وکیل ایران و یا هر وکیلی، مراجعه به فرم حضوری به دفتر نمایندگی وی وجود دارد و مشاوره حقوقی مستقیم با وکیل که باعث می شود تمام مطالب به طور دقیق تر و واضح به وکیل منتقل شود. هر زمینه از دعاوی حقوقی نظیر وکیل طلاق، وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل بانکی، وکیل ملکی، وکیل کیفری و…. طبق قوانین اسلامی بستن قرارداد وکالت فیمابین وکیل و موکل عقدی امانی محسوب می‌شود، بدین معنا که وکیل موظف به رعایت اصل امانتداری و حفظ اسرار موکل خود در حین انجام امور محوله است. به همین علت است که یکی از مهم‌ترن خصوصیات بهترین وکلای ایران، وجود چنین خصیصه ارزشمندی موسوم به جلب اعتماد و رازداری است.

برای مشاوره حقوقی با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک پیام دهید

سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه.