وبلاگ علوم غریبه و خفیه و متافیزیک | maktabdata


وبلاگ علوم غریبه و خفیه و متافیزیک | maktabdata

مانند خبر دادن از غيب و به خصوص آينده و نيز تأثيرگذاري در دوستي‌ها و دشمني‌ها و گره‌زدن‌ها و گره‌گشايي‌ها و بيمار ساختن يا خواباندن اشخاص و احضار ارواح يا حركت دادن اجسام با اراده كه اين كارها از اصحاب رياضت، ديده شده و قابل انكار هم نيست. كارهاي خارق عادتي كه علتش بر مردم مجهول است، مثل اينكه کسي ماده‌اي به خود بمالد كه مانع آتش باشد و سپس وارد آتش شود يا نوشته‌اي نامرئي كه در برابر آتش ظاهر مي‌شود. عناصر چهارگانه شامل آب , آتش , خاک و هواست که افراد رمال از این چهار عنصر استفاده میکنند و میتوانند پیشگویی هایی را نیز انجام دهند. متاسفانه علم رمل زمینه را برای سو استفاده افراد سودجو فراهم کرده و بسیاری از افراد که آگاهی ندارند به دام رمالان گرفتار میشوند.

  • این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش قرار گیرد.
  • متعاقباً، این آموزه ها و اعمال ایرانی، همراه با طالع بینی و کیمیاگری، سنت علوم غریبهیی یونانی را به وجود آورد .
  • این شیوه ها همچنین شامل استفاده از گیاهان و سبزیجات و حتی گاهی اوقات قسمت هایی از حیوانات با هدف شفای برخی بیماری ها بود.
  • اما آیا این بدان معناست که بومیان همه نتایج خوب را به علوم غریبه نسبت می دهند؟ قطعا نه.
  • در همة اين علوم كتاب‌هاي فراواني نوشته شده و قابل تعليم و تعلّم است و بهترين كتاب در زمينة علوم پنج‌گانه از نظر شيخ بهايي كتاب «كلّه سرّ» است.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کتاب کهن فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

کرامرز معتقد بود که سحر و علوم غریبه یک نگرش برتر است که امکان دگرگونی درونی و نه تنها بیرونی کسانی را که آن را انجام می‌دهند، می‌دهد. مشهورترین و تأثیرگذارترین کتابها در مورد علوم غریبه و غیبت قرون وسطی قطعاً Picatrix و L’Introductorium هستند. این به این دلیل است که کلیسا نگرش خصمانه شدیدی نسبت به غیبت و علوم غریبه داشت. تمام خدایان قدیم در ارتباط با علوم غریبه بوده و یا از بعد شیطانی ان استفاده میشده یا یکتاپرستان از بخش مثبت ان استفاده میکردند.

مجموعه ای ازمجربترین اذکاربرای بخت گشایی فوری که شکی دران نیست

خوش‌زبان، فرحناز، «بررسی جایگاه علوم غریبه در آیات و سور قرآن با استناد بر روایات»، نشریه مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی، ش۱، زمستان ۱۳۹۷ش. علوم غریبه به سه روش قابل دستیابی است , یعنی با کمک هر یک از این سه روش قادر خواهید بود به علوم اتصال به جهان ماورا ملحق شوید و این علم را یاد بگیرید. سپس موسی (ع) عصای خود را بر زمین کوبید و عصای او واقعا به مار عظیم تبدیل شد و تمام چوب و ریسمان ساحران را بلعید. بنابراین حضرت موسی هرگز چشم ها را سحر نکرده بود و در حقیقت عصای او واقعا به مار تبدیل شده بود که به این کار معجزه گفته میشود. از جمله مفاهیمی که گاهی اوقات با یکدیگر خلط می‌شوند، طلسم و جادو هستند که براتی در کتاب به بیان تفاوت‌شان پرداخته است. به تعبیر این پژوهشگر این دو، همواره به جای هم به کار برده می‌شوند اما متفاوت از یکدیگرند و هریک ریشه‌ای جداگانه دارند.

کتاب و کتابخوانی

کتاب «بادهای افسون» نوشته پرویز براتی اردیبهشت سال ۹۶ توسط نشر چشمه منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد. این کتاب بهمن‌ماه همان سال به چاپ دوم رسید و در حال حاضر هنوز نسخه‌های این نوبت از چاپش در بازار نشر هستند. این کتاب در واقع یک اثر عمومی برای آشنایی با علوم غریبه و پدیده‌هایی مثل زار و بادهای جنوبی است. به هر حال، اگر مخاطبی کنجکاو باشد و بخواهد از راه مطالعه و رجوع به کتاب، پاسخ این میل را بدهد، «بادهای افسون» می‌تواند قدم ابتدایی خوبی برای این کار باشد. این کتاب، قدم‌های بعدی را هم در خود معرفی کرده و منابعی را به مخاطب عرضه می‌کند که در صورت تمایل به مطالعه تخصصی، می‌تواند به آن‌ها رجوع کند. به عنوان مشهورترین علوم غریبهگران، شهادتهایی از مشهورترین و مخوف ترین علوم غریبهگران سیاه نیز داریم.

دانشنامه اسلامی

تسخیر جن و روح به وسیله انسان و انجام کارهای خارق العاده در حیطه علم لیمیا جای دارد. اگر کسی به این علم واقف شود میتواند با قدرتی که به دست می آورد جن و روح را در اختیار خود گیرد و کارهایی عجیب مانند شعبده بازی و حتی طی الارض را انجام دهد. افراد سودجویی وجود دارند که قصد دارند با فرا گرفتن علم لیمیا به اهداف مادی برسند و از تسخیر اجنه به نفع خود بهره ببرند. شاخه های مختلف علوم غریبه شامل کیمیا , لیمیا , سیمیا , هیمیا , دانلود کتاب متافیزیک و علوم غریبه ریمیا است. علوم غریبه از جمله علومی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند. این علوم بسیار مرموز هستند و شامل چند شاخه اصلی و چندین زیر شاخه می باشند.