مشاوره مالیاتی مشاور مالیاتی تلفنی و آنلاین کانون مشاوران مالیاتی | تکس مپ


مشاوره مالیاتی مشاور مالیاتی تلفنی و آنلاین کانون مشاوران مالیاتی | تکس مپ

او با تسلط بر پیچیدگی‌های مالیاتی می‌تواند وکالت انواع پرونده های مالیاتی را به صورت تضمینی به عهده بگیرد. حضور یک وکیل مالیاتی یا استفاده از خدمات مشاوره تلفنی وکیل مالیاتی می‌تواند به کاهش چشمگیر مالیات پرداختی، جلوگیری از خطاهای مالیاتی و غیره کمک کند. بنابراین می‌توان گفت حضور یا استفاده از خدمات غیر حضوری وکیل مالیاتی در هر مجموعه‌ای لازم و ضروری است. شما این فرصت را دارید که از مشاوره مالیات استفاده کنید، همچنین می‌توانید خدمات تخصصی مالیاتی را به صورت تلفنی یا حضوری دریافت کنید.

  • مشاوران مالیاتی ماهر و کارآزموده می‌توانند به شما در باره انواع مالیات‌ها، کسری‌ها و مزایای مالیاتی کمک کنند و به شما در مورد روش‌هایی که می‌توانید برای کاهش مالیات خود انجام دهید، راهنمایی بدهند.
  • مشاور مایاتی باید دارای مطالعه روزانه در حوزه امور مالیاتی باشد و بطور مرتب دانسته‌های خود را به روز یا آپدیت کند.
  • می توانیم برای شما کد بازرگانی دریافت کنیم و همچنین شما را از زمان دریافت دفاتر قانونی و همچنین روال تشکیل پرونده مالیاتی مطلع نماییم .

وظیفه مشاور مالیاتی در این شرایط، دفاع از اظهارنامه مالیاتی ارسال شده توسط شرکت مطبوع بوده و رای صادر شده توسط اداره مالیات را بر می‌گرداند تا از پرداخت مالیات سنگین توسط شرکت جلوگیری کند. به این ترتیب مشاور مالیاتی که وظیفه دادرسی مالیاتی را برعهده دارد، با در دست گرفتن پرونده مالیاتی شرکت، با تکیه بر تخصص و مهارت خود در تسلط قوانین مالیاتی، در هیات حل اختلاف حضور پیدا می‌کند. لازم است تنظیم صورت‌های مالی تحت نظارت مشاور مالیاتی انجام شود تا به پرداخت حداقل مالیات منتهی شود. وظیفه مشاور مالیاتی، نظارت بر قراردادها، بررسی نحوه دریافت و پرداخت‌ها، معرفی راهکارهای استفاده از معافیت های مالیاتی و غیره است.

مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی یا مشاغل

مؤدیان ساکن شهرستان می‌توانند از خدمات مشاوره آنلاین و تلفنی آقای مالیات استفاده کنند. مدیران اندیشمند استفاده از خدمات امور مالیاتی را امری ضروری و انکارناپذیر می‌دانند. انتخاب یک مشاور خوب مالیاتی در کاهش هزینه‌های مالیات، تاثیر چشمگیری دارد. مزیت مهم مشاوره آنلاین نیز عدم نیاز به مراجعه حضوری به دفتر مشاوره است که با توجه به شرایط سخت رفت و آمد، آلودگی هوا و حتی بیماریهای واگیر، مزیت مهمی به حساب می‌آید. هرچند مشخص نیست که این نوع معافیت من در آوردی از کدام منبع یا مرجع قانونی استخراج شده است ولی این یک باور غلط کوچه بازاری بیش نیست . داشتن درآمد دلاری همواره یکی از خواسته‌های اصلی هر فردی بوده و در روزهای اخیر نیز شاهد افزایش تعداد کسانی که به این درآمد رسیده‌اند هستیم.

شرح وظایف مشاور مالیاتی

از جمله ی این منافع، برخورداری از تخفیفات مالیاتی و یا حتی پرداخت مالیات به صورت قسطی است. نکته حائز اهمیت این است که فارغ التحصیلان دوره عالی مشاور مالیاتی خبره آموزشگاه حسابداری پکت با داشتن شرایط شرکت در آزمون مشاوران رسمی مالیاتی می‌توانند به مدرک مشاور رسمی مالیاتی دست یابند و ضمن ارائه مشاوره مناسب به شرکت‌های خویش، آینده شغلی خود را در این زمینه تضمین نمایند. دوره عالی مشاور مالیاتی خبره با تکیه بر مباحث مالیاتی، آیین­‌نامه‌­ها، دادرسی مالیاتی، نحوه تهیه اظهارنامه و نرم­‌افزارهای مالیاتی پاسخگوی تمام نیازهای شرکت‌کنندگان خواهد بود. مشاور مالیاتی به عنوان حساب دار رسمی و یا نماینده مالیاتی ثبت شده که در امور قانونی مالیات و برنامه ریزی و مشاروه ی مالیاتی خبره است و در طیف گسترده ای به افراد و شرکت ها مشاوره می دهد. راشا مشاوران راستین کلیه امور مالیاتی ائم از مشاوره مالیاتی را به صورت اختصاصی ارائه خواهد کرد.

نظر شما

شخصی که از طریق اشتغال به شغلی غیر از ( درآمد اجاره املاک و درآمد حقوق) کسب درآمد نمایند، مشمول مالیات مشاغل می گردد، که البته پس از کسر معافیت ها مقرر که هر ساله در قانون بودجه تعیین می گردد، مشمول مالیات بر درآمد مشاغل می گرددند. دادرسی مالیاتی زمانی انجام می‌شود که شخص حقیقی یا حقوقی دچار جرائم مالیاتی شده است و اظهارنامه‌های تحویل داده شده به اداره مالیات دارای مشکل و ایراداتی است. انتخاب یک مشاور مالیاتی خوب علاوه بر اینکه شما را از جریمه ها و بدهی های مالیاتی سنگین نجات می دهد ، حتی می توان کمک کرد تا از تخفیف ها ، معافیت ها و کاهش قانونی مالیات بهرمند شوید.