لیست 10 تا از بهترین وکیل در شیراز ️【آپدیت1401】-وکیل کاظم زاده


وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود.

  • تنها وارد شدن در مسیر گیر و دار های حقوقی اینگونه به همین فرم است.
  • و کلاهبرداری های ملکی بیشترین آمار دعاوی دادگاه ها و دادسرا ها را به خود اختصاص داده است.
  • علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی‌های خاصی را نیز دارا باشد.
  • با ثبت شماره همراه، ۲۴ دقیقه قبل از معرفی هتل ۲۴ هزارتومانی، پیامک یادآوری و راهنمایی برای شما ارسال میشود.

بدون شک همه ما در زندگی خود حداقل یک بار دچار مسائل و دعاوی حقوقی شده ایم که به دلیل عدم مشورت با وکیل پایه یک دادگستری در شیراز مشکلات زیادی نیز به دنبال داشته است. که شاید ساده به نظر برسند اما واقعیت این است که مسائل و قوانین حقوقی به هیچ عنوان ساده نیست و نیاز به مشاوره حقوقی از بهترین وکیل شیراز دارد. خانم راستی از وکلای با سابقه شیراز هستند، ایشان بیشتر از 11 سال سابقه وکالت دارند و عضو کانون وکلای استان فارس می باشند. یکی از وکلایی هستند که به طور کامل با موکل خود در ارتباط بوده و تمامی نتایج دادگاه و گفته های قاضی را در اختیار موکل قرار می دهند. ایشان با تجربه ای که دارند بهترین نتایج را در پرونده های کیفری (کلاهبرداری، جعل اسناد، تصادفات و دیه ناشی از آن و … )، خانواده (طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، مهریه، نفقه، و … )، حقوقی (مطالبه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها و … ) به دست می آورند. خانم وکیل مباشری دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی با سابقه ۱۱ سال وکالت و عضویت در مانون وکلای استان فارس .

لایحه درخواست وکیل معاضدتی از کانون وکلا

و بطور کلی به قراردادی که بین وکیل و موکل بسته می شود ” وکالت ” گفته می شود . پروانه وکالت ممکن است پس از طی دوره کارآموزی یا بدون کارآموزی داده شود متقاضیان پروانه باید دارای شرایطی باشند که بررسی خواهد شد همچنین قانونگذار اشخاصی را از گرفتن اجازه وکالت ممنوع نموده که مورد بررسی قرار می گیرد. در جرائم موضوع بند های (الف)،(ب)،(پ)و(ت) ماده (۳۰۲) این قانون ، جلسه رسیدگی بدون حضور وکیل متهم تشکیل نمی شود . چنانچه متهم ، خود وکیل معرفی نکند یا وکیل او بدون اعلام عذر موجه در دادگاه حاضر نشود ، تعیین وکیل تسخیری الزامی است و چنانچه وکیل تسخیری بدون اعلام عذر موجه در جلسه رسیدگی حاضر نشود ، دادگاه ضمن عزل او ، وکیل تسخیری دیگری را تعیین می کند . درصورت صورت عدم تمکن مالی برای متهم ، وی می تواند تا پایان اولین جلسه رسیدگی از دادگاه تقاضا کند وکیل برای او تعیین شود ، دادگاه در صورت احراز عدم تمکن متقاضی ، ار بین وکلای حوزه ی قضائی و در صورت عدم امکان از نزدیک ترین حوزه ی قضائی، برای متهم ، وکیل تعیین می نماید . وکیل آنلاین تقاضای خود را مبنی‌بر موضوع مشاوره از طریق تلفن و یا واتس‌اپ یا سایر راه‌های ارتباطی در سایت بیان می‌نماید.

نکات طلایی قوانین آپارتمان نشینی

آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند. ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید. ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند.

بنا براین اگر وکیلی خود را متخصص در زمینه خاصی معرفی نمود حتما از رزومه کاری، مقالاتی که منتشر نموده و پیروزه های مشخصی که داشته مطلع شوید. تا جایی که امکانش هست قبل از قرارداد از متبحر بودن وکیل مطمئن شوید. پیدا کردن وکیل در شیراز کار سختی نمی‌باشد اما این‌که بهترین وکیل در زمینه مشکل خود را پیدا کنید کاری مشکل‌تر می‌باشد و نیاز می‌باشد که ویژگی و خصوصیات وکیل را در نظر گرفت.

برای استفاده از خدمات باشگاه سفر اقامت ۲۴ و مدیریت حساب کاربری خود وارد سایت شوید. درصورتیکه وکیلی توانمند و با خبرت باشد هیچگاه موکل خود را امیدوار نمی کند. بدین معنی که برای گرفتن حق الوکاله اطمینان صد در صد کذب به موکلش نمی دهد. ضمن قبولی طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق تعالی بی شک اقای خداوردی حنیور شما بهترین هستین.