لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-وکیل کاظم زاده


ایشان آماده پاسخگویی به هرگونه سوال در زمینه دعاوی کیفری و حقوقی بوده و بهترین راه حل ها را به موکل خود ارائه می دهند. سوابق ایشان شامل فعالیت در مجموعه مدرسان شریف، شرکت آواژنگ، شرکت تایلندی هایک ویژن در ایران، شرکت گیگا بایت در ایران و شرکت مینو به عنوان مشاور و وکیل بوده است. آقای سروش سلامیان وکیل پایه یک دادگستری، کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل و دارای بیش از یک دهه فعالیت حقوقی تجاری است.

  • این فن سخن وری جهت جلب توجه همگان است و وکلایی که یکنواخت حرف میزنن بعضا به خیلی از نکاتشون دقت نمیشه ، سعی کنین از وکلایی که تن صدای بلندی دارن چه خانم و چه آقا انتخاب کنین.
  • این آزمون که تحت نظارت جدی کانون وکلا دادگستری (اسکودا) طراحی و انجام می‌شود، به صورت کتبی و همزمان در سراسر کشور برگزار شده و از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.
  • ، رئیس چندین دوره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو اسبق شورای نگهبان و … می‌باشد.
  • بر اساس آیین نامه های مربوطه، هزینه وکالت به صورت توافقی بین وکیل و موکل می شود.
  • پس داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری در تهران به معنی این نیست که هر زمان که بخواهیم می‌توانیم با ایشان تماس گرفته و سوالات خود را بپرسیم.

ایشان موفق شده اند تا رتبه 12 کانون وکلای دادگستری مرکز را کسب کنند و همچنین رتبه 21 قضاوت و رتبه 33 ارشد حقوق خصوصی را از آن خود کرده اند. از دیگر ویژگی های خانم محمدآبادی تدریس جزا و کیفری دانشگاه علم و فرهنگ تهران و ارائه مقاله های بسیاری در زمینه حقوق مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری می باشد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند.

مواد مخدر دارای دو دسته مواد مخدر صنعتی و مواد مخدر طبیعی می باشند. مجازات مربوط به مواد مخدر صنعتی به دلیل عوارض بالای مصرف آن، بیشتر می باشد. همان طور که اطلاع دارید هر نوع فعالیت در زمینه مواد مخدر جرم می باشد و مطابق قانون با مجرم برخورد می شود. میتوانید به موسسات حقوقی معتبر که از شهرت خوبی دارند مراجعه کنید زیرا این موسسات برای حفظ اعتبار خود بهترین وکلا را استخدام میکنند. برای گرفتن وکیل آنلاین هم می توانید از طریق واتساپ با مشاوران گروه وکلای عدل ایرانیان هماهنگ کنید . یعنی اگر وکیل پایه یک در انجام کاری تقصیر داشته باشد و این تقصیر باعث خسارتی به موکل شود مسئول جبران خسارت موکل است.

✔ وکـیـل تـهــران | ⚖ وکیل در تهران

در اینصورت برای این افراد وکیل معاضدتی تعیین می‌شود تا حقوقشان تضییع نشود. به دلیل حفظ حقوق افراد و برقراری عدالت همه افرادی که در عسر و حرج هستند و توان برخورداری از وکیل را ندارند برایشان وکیل معاضدتی درنظر گرفته می‌شود تا دادرسی عادلانه باشد. برای داشتن وکیل معاضدتی فرد متقاضی باید از مقامات قضایی تقاضای وکیل کند. وکیل باید راستگو باشد، مسئولیت‌پذیر و متعهد باشد و تمام زوایای پرونده را با موکلش در میان بگذارد. اگر سختی یا گره یا مشکلی در روند رسیدگی وجود دارد حتما باید آن را با موکل خود به اشتراک بگذارد. علاوه بر این یکی از خصوصیات وکیل حرفه ای این است که حتما مسائل حقوقی و قواعد پیچیده‌ای که ممکن است درک آن‌ها برای موکل سخت باشد را به خوبی برای موکل خود روشن کند.

بهترین وکیل تهران و نحوه سوال از آن

وکیل پایه دادگستری برای دفاع از موکل خود و احقاق حقوق آنان درصورت لزوم باید با طرف درگیر دعوا مذلکره داشته باشد و تمام تلاش خود را برای صرف هزینه کمتر از جانب موکل بنماید. دفاع از موکل در مراحل قضایی و جلسات دادرسی، یکی از مهم‌ترین وظیفه هر وکیل دادگستری است . بنابراین وکلا‌ی دادگستری با داشتن مهارت فن بیان باید از موکلین در تمامی جوانب دفاع نمایند. قابل توجه است که وکیل باید به کلیه جنبه‌های مشکلات موکل خود اشراف کامل داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن برای پیروزی وی در دعوا، تلاش نماید بنابراین جلب اعتماد مهم‌ترین رکن در حوزه وکالت می‌باشد. در واقع وکیل به شخصی گفته می‌شود که به موجب عقدی که به آن عقد وکالت گفته می‌شود و بین وکیل و موکل انجام می‌گیرد، از طرف موکل، مامور می‌شود که پرونده‌ای را که طبق قرارداد بین موکل و وکیل مشخص شده را پیگیری و بررسی نماید و تمامی فعالیت‌هایی که در خصوص پرونده باید انجام شود را به عهده بگیرد.

انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران در میان انبوهی از وکلا کار بسیار سختی است. به طور کلی می توان گفت که وکلای پایه یک دادگستری صلاحیت وکالت تمامی پرونده ها را دارند و در نوبه خود بهترین هستند، اما ما در این مقاله باید از میان آن ها 10 نفر را انتخاب کرده و به شما معرفی کنیم. در ادامه مقاله وکیل پایه یک دادگستری در تهران همراه ما در برترین وکیل باشید.

اسکودا یا همان اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران، مسئول طراحی، تعیین زمان و نظارت بر برگزاری آزمون وکالت است که توسط سازمان سنجش برگزار می‌گردد. برای شرکت در این آزمون شرایطی مقرر شده که فارغ‌التحصیلان با در نظر گرفتن این شرایط امکان حضور در آزمون را دارند. آزمون اختبار هم به صورت کتبی و هم به صورت شفاهی برگزار می‌گردد و شرکت در این آزمون برای دریافت پروانه و برای تمام کارآموزان اجباری خواهد بود. بعد از اخذ نمره قبولی در آزمون اختبار، در مراسم تحلیف از سوی کانون‌های هر استانی برگزار و وکیل سوگند مخصوصی را ادا می‌نماید و در نهایت عنوان وکیل پایه یک دادگستری به شخص اعطا می‌گردد. همه فارغ‌التحصیلان رشته حقوق علاقه‌مند هستند تا عنوان وکیل دادگستری را کسب کرده و در این رشته شغلی فعالیت داشته باشند. اگر در شهر تهران به دنبال وکیل حقوقی هستید و با جستجوی وکیل در تهران از طریق موارد بالا موفق به پیدا کردن وکیل مورد نظر خود نشده‌اید، پیشنهاد می‌شود به کانون وکلای دادگستری مرکز مراجعه نمایید.

پس همچنان پروانه نداشته و نباید عنوان وکیل پایه یک دادگستری یا پایه دو را به او اطلاق کرد. البته کارآموزان وکالت، عرفا به عنوان وکیل محسوب می‌شوند، ولی در قبول برخی از پرونده‌های حقوقی و کیفری دارای محدودیت‌هایی هستند و باید تا پایان دوره کارآموزی برای برطرف شدن این محدودیت‌ها صبر کنند. این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده و کانون وکلای دادگستری ایران وظیفه نظارت بر آن را عهده دار است.

ایشان نویسنده کاملترین شرح قانون مجازات اسلامی هم می باشند که در همایش های متعدد ملی و بین المللی حضور داشته اند. آقای گلریز قاضی سابق تهران بوده اند و سابقه درخشانی در وکالت و پرونده های حقوقی، کیفری، ثبتی و خانواده دارند. شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌ های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمیکند. در انتخاب بهترین وکیل تهران هم باید دقت زیادی وجود داشته باشد. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند.