لیست وکلای شیراز وکیل شیراز وکیل پایه یک دادگستری دادراه


محمدعلی قزلباش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس، به شماره پروانه 4078 و با 9سال سابقه وکالت موفق در تمام دعاوی حقوقی کیفری خانواده و … می‌باشد. کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد. سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و … رقم می زنند. از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد.

  • دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص فارس انتخاب وکیل مناسب فارس را برای شما تسهیل می نماید.
  • رانندگی در حال مستی هم یک تخلف به شمار می آید و مجازات دیگری به دنیال خواهد داشت.
  • به همین صورت در امور ملکی و مشکلاتی که در کلاهبرداری های خرید و فروش ملک انجام می شود، یک وکیل ملکی در شیراز می تواند باعث شود که موکل خود کمترین ضرر ممکن را متحمل شود.

هنگامی که شما دسترسی درست و حسابی به نت ندارید، می توانید در هر زمینه ای که باشد با وکلای شیرازی ما که به صورت 24 ساعته سرحال هستند، تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایید. کمک گرفتن از یک فرد آگاه و با تجربه بهترین اقدام برای حل مسئله یا مشکل حقوقی می باشد. لطفا اطلاعات خود را در سایت فناپ کامل نمایید، داشتن شماره همراه الزامی می باشد.

وکیل اسلحه در شیراز

مجموعه داپکده همین امر را در هدف خود قرار داده و در اقصر نقاط کشور وکلای مجرب را جذب نموده تا کاربران عزیز این سامانه به سهولت و آسودگی خاطر وکیل در شهر خود را انتخاب نمایید . تیم ما، با تخصص و تجربه خود توانسته پرونده‌های زیادی را در دعاوی مختلف حقوقی و کیفری به نتیجه مطلوب موکل برساند. امروزه وکیل ها و موسسات حقوقی زیادی در شهر شیراز وجود دارد که هر روزه کارهای حقوقی زیادی را جهت شهروندان شهر شیراز انجام می دهند. در تمامی زمینه های حقوقی توسط وکلای پایه یک ما که اهل شیراز هستند؛ ارائه می گردند.

خانم کیانی از وکلای پایه یک دادگستری شیراز و دارای 11 سال سابقه در حوزه وکالت می باشند. ایشان موفق به دریافت پرونده های بسیاری در دعاوی خانواده، حقوقی و ملکی شده اند و آن ها را با موفقیت حل کرده اند. تخصص ایشان دعاوی ملکی است و همچنین قبل از قبول وکالت پرونده های، با موکل جلسه ای برای مشاوره تعیین می کنند و تمامی اسناد و مدارک لازم را بررسی نموده و به صورت احتمالی می گویند که نظر دادگاه چه چیزی می تواند باشد. ایشان تمامی پرونده ها در زمینه حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، تصادفات، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه تنظیم قرارداد حرفه ای و … را می پذیرند و مشاوره های لازم را به صورت حضوری و غیر حضوری در این خصوص ارائه می دهند. آقای خلیفه مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی، مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس و در حوزه قرارداد نویسی متخصص هستند. خریدن ملک، جز مهمترین خریدهای هر فرد است، بنابراین احتیاج به وکیل ملکی در شیراز داریم.

دعاوی مربوط به پیمانهای خاص نظیر فهرست بهایی، زیربنایی، سرجمع، فهرست خاص و …

اگر به دنبال شماره تلفن وکیل در شهر شیراز هستید در لیست بالا می توانید اسامی بسیاری از وکیل های شهر شیراز به همراه شماره تلفنهای آنها را مشاهده نمایید در پایین نام هر یک از وکیل ها شماره تلفن آن درج شده است. و کلاهبرداری های ملکی بیشترین آمار دعاوی دادگاه ها و دادسرا ها را به خود اختصاص داده است. بهتر است برای پیروزی در پرونده های این چنینی از یک وکیل خانواده در شیراز یا یک وکیل ملکی در شیراز استفاده نمود.

در ابتدای تماس ،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگو شما باشد. ۰۹۱۷۳۰۳۹۴۶۰در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرفه سامانه وکیل نوین تماس گرفتید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگوی شما باشد. شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل آنلاین شیرازی سرحال و 24 ساعته به صورت تلفنی و یا تماس تصویری ارتباط برقرار کنید. شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی با وکیل شیرازی آنلاین و یا وکیل خانم شیرازی برای گرفتن مشاوره حقوقی ارتباط برقرار کنید.

وکیل آنلاین شیراز در چه منطقه هایی از شیراز یافت می شود؟

شما می‌توانید با برقراری تماس یا ارتباط آنلاین با وکیلان متخصص درباره مشکل حقوقی خود صحبت کنید. یک وکیل خوب دید گسترده‌تری نسبت به مسائل و مشکلات قضایی دارد و راه حل‌های قانونی بهتری برای پرونده‌ای که در دست دارد ارائه می‌دهد. هر یک از بهترین وکیلان شیراز ممکن است در پرونده‌های حقوقی با موضوع مشخصی مهارت داشته باشند، اما این به معنای ناآگاهی آن‌ها از موضوعات دیگر نیست. با این حال وکلا معمولا پرونده‌هایی را قبول می‌کنند که در حوزه تخصص و مهارت آنهاست.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین آموزشگاه طراحی و دوخت لباس در شیراز و مشاهده شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن آموزشگاه ، لطفا به پروفایل آموزشگاه مورد نظر مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید. لیست بهترین مراکز بوتاکس مو​ شیراز به همراه آدرس و تلفن تماس را در جدول زیر میبینید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین مرکز بوتاکس مو در شیراز و مشاهده شرح کامل خدمات، لطفا به پروفایل مرکز مورد نظر مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.