لیست بهترین وکلای وکیل تهران تهران صفحه 1


بسیاری ممکن است با پرونده قضایی به مشکل نخورده باشند و تنها برای اطلاع از روند آتی خود با وکیل مشورت کنند. برای مثال افرادی که قصد تاسیس یک شرکت را دارند یا مایل اند یک نمایندگی در خارج از کشور احداث کنند، در این مورد با وکیل پایه یک دادگستری مشورت می‌کنند. زمانی که یک دعوای کیفری اتفاق می افتد در صورتی که حضور وکیا در ضروری باشد به دلیل امتناع متهم از پذیرش وکیل و یا در صورت نداشتن بضاعت مالی برای این کارف دادگاه برای دفاع از حق متهم یک وکیل تسخیری انتخاب می کند.

که فردی با رضایت و اجازه مالک، چیزی را به تصرف خود درآورده است. البته بارزترین و فراگیرترین مصداق دعوای تخلیه، عقد اجاره است. در این فرض با وجود شرایط لازم صرفنظر از اینکه ملک برای سکونت اجاره داده شده باشد. یا برای کسب و پیشه، مالک می تواند با مراجعه به دادگاه یا شورای حل اختلاف تقاضای تخلیه ید بنماید. این پرونده‌ها ممکن است در یکی از شاخه های حقوقی یا کیفری قرار گیرند. خسارات مالی یا جانی سنگین با تبعات غیرقابل جبرانی به بار می‌آورند.

  • چندی از بهترین وکلای موجود در تهران و غرب تهران در تیم اریا دادیار حضور دارند و اگر در این منطقه از تهران حضور دارید و می خواین با ایشان پرونده های خود را پیگیری کنید می توانید با ما ارتباط برقرار کرده تا با شنیدن مشکلات پرونده شما بهترین وکیل با تعرفه و حق الزحمه مناسب را به شما معرفی کنیم.
  • سامانه‌های حقوقی متعددی در فضاهای مجازی فعالیت دارند که با بهره‌گیری از وکلای باتجربه و دانش‌آموختگان رشته حقوق، مشاوره‌های حقوقی خوبی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.
  • وکیل باید پیش از ورود به پرونده تمام جوانب را بسنجد، تحقیق کند، به روند قانونی و رویه قضایی مسلط باشد و حتما از صحت اظهارات افراد و به خصوص درستی اظهارات موکل خود اطمینان حاصل کند.
  • داشتن شماره وکیل در تهران به ما کمک می‌کند هنگام مواجهه با مسائل گوناگون حقوقی و همین طور بروز اختلافات مدنی از انجام اعمال کورکورانه پرهیز کنیم.

دیدار با وکیل بیشتر اوقات از طریق هماهنگی قبلی امکان پذیر است که بازهم این امر به تصمیم وکیل شما بستگی دارد. شایان ذکرداست که دعاوی کیفری سنگین همچون تجاوز، قتل، جنایت و.. از سنگین ترین و مهم ترین دعاوی می باشند که مجازات های سنگینی را برای مجرم به همراه خواهد داشت داشتن یک وکیل کیفری در تهران الزامی است. حبس و اعدام و حبس ابد و غیره از مجازات های این نوع دعاوی سنگین می باشند که غیر قابل جبران می باشند. در هر کدام از جرائم عوامل مختلفی دخیل می باشند و جزئیات متعددی را دربر می گیرند که در صدور حکم تاثیر می گذارد.

ابطال عملیات اجرایی ثبت

برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد. من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است.

وکیل در سیدخندان

متاسفانه انواع کلاهبرداری نظیر جعل سند، فروش غیر قانونی ملک، فروش ملک به چند نفر می‌شود. که برخی از آن‌ دعاوی شامل الزام به تحویل ملک، خلع ید، تصرف عدوانی، فک رهن و … می‌شود. دعاوی ملکی از پیچیدگی بسیار برخوردار می‌باشد، دعاوی ملکی در شهر تهران نیز به دلیل افزایش ساختمان سازی بسیار زیاد شده است که حل و رسیدگی آن نیازمند داشتن اطلاعات زیاد می‌باشد. در حال حاضر، پرونده‌های ملکی، همواره به دلیل پیچیدگی خرید و فروش املاک و مسایل حقوقی وابسته به آنها، افراد زیادی را درگیر خود کرده و مشکلات فراوانی برای آنها به وجود آورده است. کسی است که در خصوص مسائل حقوقی در مراجع قضایی و هم چنین غیر قضایی اقدام می کند.

وی بعد از فعالیت مستمر و داشتن کارنامه کاری خوب توانسته به عنوان بهترین وکیل در تهران شناخته شود.در ادامه به بررسی ویژگی های وی و همچنین تخصص وی در زمینه های متفاوت می پردازیم.و شماره تلفن های مربوطه به جهت ارتباط با وکیل را در اختیارتان قرار می‌دهیم. با این حال معمولا برخی از وکلای پایه یک دادگستری در یک یا چند حوزه دارای تخصص هستند و در آن زمینه تجربه و مهارت کافی را در گذر زمان کسب نموده اند. مثلا یک وکیل در حیطه دعاوی خانواده دارای تخصص و مهارت است و دیگر در حوزه چک و اسناد تجاری و برخی نیز در حیطه قرارداد‌ها یا شرکت‌ها دارای بیشترین تجربه و فعالیت هستند. در مجموع هیچ محدودیتی برای قبول وکالت از طرف وکلای پایه یک دادگستری در هیچ پرونده‌ای وجود ندارد، ولی شما برای انتخاب بهترین وکیل باید به دنبال وکیل پایه یکی باشید که در حیطه‌ای مشخص، دارای مهارت و تجربه و دانش بالاست. همانطور که میدانید شهر تهران بدلیل کثرت جمعیت در زمینه دعاوی حقوقی هم نسبت به بقیه شهر ها حجم بیشتری از پرونده های حقوقی را دارد.

انتخاب بهترین وکیل در تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر گرفت. اولین قدم در هر پرونده قضایی انتخاب بهترین وکیل بخصوص در تهران است. امروزه کمتر کسی پیدا میشود که درگیر پرونده‌ های حقوقی نباشد. به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید.