لیست بهترین وکلای وکیل تهران تهران صفحه 1


ایشان عضو حقوقدان کمیته انضباطی دانشکده علوم و فنون دریایی و … می باشد و دارای سوابق اجرایی، اداری حرفه ای، آموزشی و آثار تالیفی متعدد حقوقی هستند. دارای پروانه وکالت پایه دو (کارآموزی) و یا پروانه وکالت پایه یک می‌باشد. وکیل و مشاور حقوقیدر پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و چاپ و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و… انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و … ضمانت قطعی نتیجه پرونده توسط وکیل، خارج از عرف وکالت می باشد. در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند.

  • مسائل و چالش هایی که در این حوزه قرار گرفته اند به اندازه ای گسترده است که هر شخص در زندگی خویش حداقل یکبار هم که شده با مسئله های حقوقی مواجه شده اند و ناچارا به یکی از دادگاه‌های حقوقی مراجعه نموده.
  • بنابر این عوامل می‌توان این طور نتیجه گرفت که یک وکیل پایه یک دادگستری، حتی اگر در زمینه موضوعی دیگر مانند خانواده، صاحب تخصص باشد، می‌تواند در کلیه موضوعات حقوقی و کیفری نیز فعالیت داشته باشد و در این زمینه، هیچگونه محدودیتی برای وی وجود ندارد.
  • وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند و به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید ( ماده 656 قانون مدنی) که باید در این مورد از حقوق موکل خود دفاع کند.
  • همه وکلای پایه یک دادگستری و کارآموزان زیر نظر مستقیم این کانون مشغول به فعالیت می‌باشند.

بهترین وکلای تهران کسانی هستند که روی پرونده‌های متعددی در شهر تهران کار کرده‌اند و با فضا و قوانین آشنایی کامل دارند. سایر وکلا مربوط به شهرهای دیگر مجوز زدن تابلو و راه اندازی دفتر به نام خود را در شهر تهران ندارند زیرا وکالت در شهر شلوغ و پرازدحام مثل تهران کار بسیار دشواری است، از همه مهم‌تر پایتخت بودن تهران باعث شده پرونده‌های سنگین‌تری در دادگستری‌های این شهر در جریان باشند. پس همچنان پروانه نداشته و نباید عنوان وکیل پایه یک دادگستری یا پایه دو را به او اطلاق کرد. البته کارآموزان وکالت، عرفا به عنوان وکیل محسوب می‌شوند، ولی در قبول برخی از پرونده‌های حقوقی و کیفری دارای محدودیت‌هایی هستند و باید تا پایان دوره کارآموزی برای برطرف شدن این محدودیت‌ها صبر کنند. اما با تمهیدات انجام شده از سوی قوه قضاییه و دولت برخی از فارغ التحصیلان رشته حقوق، در آزمون‌های مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه شرکت می‌نمایند.

خسارات قراردادی

بهترین وکیل کسی است که علاوه بر تخصص و تجربه در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل را درگیر محاکم نکند. بهترین وکیل تهران، در این نوشته به معرفی بهترین وکیل تهران می پردازیم. شما می توانید حسب مورد بر اساس نیاز خود از بین آنها انتخاب کنید. می‌دانید که انتخاب بهترین وکیل در هر حوزه بسیار مهم می باشد و انتخاب وکیل متخصص و با تجربه در پرونده در سرنوشت پرونده بسیار تاثیر گذار است. زیرا، انتخاب وکیل کم تجربه ممکن است صدمات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

ادامه دیه

شناخت وکلای خوش نام و آوازه کار سختی نبوده، اما امروزه که جامعه گسترش پیدا کرده و شهرها بزرگ شده اند و تعداد وکلا هم افزایش پیدا کرده، کار برای پیدا کردن وکیل زبده سخت‌تر شده است. در ادامه‌ی مطلب کمی مفهوم وکالت را بررسی می‌کنیم و سپس به بیان ویژگی های وکیل خوب در تهران و معرفی وکیل خوب در تهران می پردازیم. در آزمون مربوط به وکالت برگزار شده توسط کانون وکلای دادگستری و یا مرکز مشاوران قوه قضاییه شرکت کرده است.

هیچ وکیلی نمی تواند این ادعا را داشته باشد که جزء بهترین وکلای تهران می باشد! این ادعا اصلا قابل اثبات نیست… به همین دلیل ما هیچگونه ادعایی راجب براین نداریم که وکلای ما جزء بهترین وکلای تهران هستند اما این ادعا را میتوانیم کنیم که جزء حرفه ای ترین و باتجربه ترین های وکلا هستند. چندی از بهترین وکلای موجود در تهران و غرب تهران در تیم اریا دادیار حضور دارند و اگر در این منطقه از تهران حضور دارید و می خواین با ایشان پرونده های خود را پیگیری کنید می توانید با ما ارتباط برقرار کرده تا با شنیدن مشکلات پرونده شما بهترین وکیل با تعرفه و حق الزحمه مناسب را به شما معرفی کنیم. علاوه بر این دو نهاد، ادارات دولتی، بانک‌ها و نهادهای عمومی می‌توانند افرادی را با درجه کارشناسی حقوق برای دفاع از سازمان متبوعشان در پرونده‌ها معرفی کنند. نیروهای مسلح نیز، هم برای دفاع از منافع سازمانی خود و هم برای دفاع از نیروهایشان می‌توانند کارشناس حقوقی خود را به دادگاه معرفی کنند.