قیمت کاشت و اکستنشن مژه بانوان، تخمین هزینه کاشت و اکستنشن مژه بانوان مرداد ۱۴۰۲ سنجاق


در طول جلسات مشاوره ارزیابی های اولیه انجام شده و تمامی شرایط موجود شرح داده خواهد شد. در عمل زیبایی کاشت مژه که به صورت سرپایی انجام می شود از فولیکول های مو در نواحی مختلفی مانند پشت سر یا ساق پا برای پیوند استفاده می کنند و تنها پس از چند ساعت می توانید شاهد نتایج اولیه کاشت مژه باشید. در بین تمامی موارد گفته شده اما مهم ترین نکته این است که بیمار متقاضی عمل زیبایی کاشت مژه چشم انداز مناسبی نسبت به نتایج عمل خود داشه باشد. انتظارات بیش از حد و اشتباه می تواند باعث شود تا رضایت پس از عمل زیبایی کاشت مژه کاهش یافته و نتایج باب میل بیمار نباشد. تا زمانی که مردم به صورت طبیعی مژه های خود را حفظ کرده اند جای نگرانی وجود ندارد و حتی ممکن است به چشم نیاید اما دقیقا زمانی که مژه های خود را از دست می دهید متوجه خواهید شد که چه چیزی را از دست داده اید!

شاید در اولین نوبت استفاده از مژه مصنوعی این عوارض نمود پیدا نکند اما بعد از چندین بار استفاده این عوارض بروز می یابند . بهتر است بدانید این چسب ها دارای ماده ای هستند که موجب سرطان می شود. افرادی که دچار کم پشتی مژه هستند به دلیل عوارض زیاد کاشت مژه نباید اقدام به کاشت کنند و بهتر است برای درمان کم پشتی مژه ها به متخصص پوست مراجعه کنند و با گرفتن دارو مشکلشان را حل کنند. مدتی است که برخی از خانم های جوان برای زیباتر به نظر رسیدن چشم هایشان به کاشت مژه های مصنوعی رو آورده اند، در حالی که پزشکان هشدار می دهند که این کار عواقب بسیار خطرناکی در پی دارد. شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید . کاشت مو یا پیوند مو به معنای برداشت مو از پشت سر فرد و اضافه کردن آن به قسمت هایی است که دچار ریزش شده اند.

این اکستنشن ها از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می شود. استفاده از مژه های مصنوعی چیز جدیدی نیست اما تفاوت بین تکنیک های قدیمی و جدید است که امروزه، مژه های مصنوعی به جای پوست پلک به مژه های شما چسبانده می شود و ظاهری زیبا ایجاد خواهند کرد. همچنین برخلاف مژه های مصنوعی سنتی، دیگر از چسب های مضر استفاده نمی کنند. دقت داشته باشید که پس از انجام عمل زیبایی کاشت مژه نکات و دستورالعمل های بسیار وجود دارد که می توانید برای تسریع درمان خود از آن استفاده کنید.

همچنین ممکن است در اثر کاربرد مقطعی شیمی درمانی، مژه های فرد ریخته باشد که پس از اتمام دوره شیمی درمانی می توان به کاشت مژه اقدام نمود. در صورت استفاده مکرر از مژه های مصنوعی، بی شک به مژه های طبیعی آسیب خواهد رسید. البته باید مراقب بود تا از دستمال های چرب برای این کار استفاده نکنیم به این خاطر که چربی ها باعث زودتر افتادن مژه ها می شود. مژه های طبیعی هر ۴ تا ۵ ماه به صورت دانه ای می ریزند و دوباره رشد می کنند، به همین دلیل از نظر پزشکان کاشت مژه مصنوعی مشکل خاصی به همراه ندارد. ابتدا پول زیادی بابت خرید یک ریمل با کیفیت هزینه می کنید  و بعد صبح ها زود از خواب بیدار می شوید تا مژه مصنوعی استفاده کنید. اگر باز هم راضی نشدید ترغیب می شوید که مژه بکارید تا برای همیشه از این دغدغه ها راحت شوید.

تا زمانی که پلک ها سالم هستند و به فعالیت طبیعی خود ادامه می دهند کاشت مژه می تواند برای بازیابی دائمی زیبایی چشم استفاده شود. طریقه استفاده از آنها به دلیل یکدستی و به هم چسبیدگی آنها خیلی آسان است. فقط کافی است چسب را به مژه مصنوعی زده و به آرامی، با استفاده از یک موچین آن را بالای پلک خود بچسبانید. بعد از استفاده می توانید صورت خود را با احتیاط و با آب گرم بشویید و آرام مژه را از پلک جدا کنید. این مژه ها یک بار مصرف بوده و استفاده مجدد از آنها احتمال دارد چشم تان را آلوده کند. اما یک نکته را در نظر بگیرید که صرف مبلغی معقول تحت عنوان قیمت اکستنشن مژه و یا کاشت آن و مراجعه به مکانی معتبر بسیار اهمیت داشته و باعث می شود رضایت کافی از خدمات مربوطه داشته باشید.

از سوی مقابل در کاشت مژه به جز مراقبت هایی که لازم است انجام دهید، نیازی به مراجعه های مکرر به کلینیک را ندارد. چندین روز تا چندین هفته ممکن است در اطراف چشم‌ها، کبودی و التهاب داشته باشید. همچنین تا چند روز پس از کاشت مژه از شست و شوی صورت خود اجتناب کنید. بی شک اطلاع از این تفاوت کاشت مژه با اکستنشن شما را ترغیب به کاشت مژه به جای اکستنشن خواهد کرد.

اگر پس از گذشت مدتی، تصمیم گرفتید تا این مژه‌ها را بردارید، حتما باید چسب آن‌ها را با محلول پاک‌کننده ویژه آن پاک کنید. این روزها که توجه به ظاهر و پیروی از ترندهای زیبایی در دنیای مد، بیش از سایر دوران در تاریخ است، متدها و روش‌های بی‌شماری نیز برای دستیابی به زیبایی، وارد بازار شده‌اند. یکی از اعضایی که معمولا آرایشگران آن را مهم‌ترین عضو در زیبایی صورت می‌دانند، چشم است. به همین دلیل نیز روش‌های زیادی برای تغییر و اصلاح فرم آن، با توجه به فرم صورت و ابرو طراحی شده است.