قیمت انواع موس ماوس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم ️ کنارتو


برخی ماوس‌های لیزری و نوری معمولاً با سطوح شفاف یا بازتابنده مشکل دارند. از کاربردهای دیگر زیرماوسی می‌توان به مواردی اشاره کرد که بیم آن برود که سطح میز دچار خراش و آسیب شود یا زمانی که نقوش روی سطح میز موجب حرکت غیردقیق ماوس گردند. در این راهنمای خرید ماوس توصیه ما این است که برای کارهای حرفه‌ای‌تر حتی‌المقدور از ماوس‌های کوچکتر دوری کنید، زیرا اندازه کوچک آن‌ها کنترل آن‌ها را سخت می‌کند و در نتیجه دقت شما در کار را پایین‌تر می آورد.

  • ماوس سیم دار لگ ورودی کمتر و وزن کمتری دارند، اما با توجه به وجود سیم مزاحمت بیشتر و امکانات کمتری را ارائه می‌دهد و قیمت پایین‌تری دارد.
  • برخی ماوس‌های لیزری و نوری معمولاً با سطوح شفاف یا بازتابنده مشکل دارند.
  • اکثر مدل های ماوس های بی سیم دارای دانگلی هستند که با اتصال آن به سیستم، رمزگشایی و تشخیص حرکت انجام می‌شود.
  • طراحی این محصول آرگونومیک و به صورت قرینه است که استفاده از ماوس را برای هر دو گروه افراد چپ دست و راست دست امکان پذیر می کند.

پوشش کتان کابل که در این ماوس تسکو به کار رفته باعث عمر طولانی محصول می شود. ماوس دارای 7 کلید است که هر کلید عمری معادل 5 میلیون کلیک دارد. برای خرید ماوس باید نیاز و روش کار با ماوس مدنظر قرار گیرد. درضمن اگر برای یک فضایی مانند گیم نت یا کافی نت می‌خواهید ماوس تهییه کنید بهتر است موس‌ها در جهت هر دو دست (Ambidexterity) باشند؛ یعنی هم راست دست‌ها و هم چپ دست‌ها بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. به عنوان مثال ماوس لاجیتک G502 دارای دو نسخه سیمدار و بی‌سیم است که در نسخه بی‌سیم آن از قابلیت LIGHTSPEED استفاده شده است و زمانی که افراد با این دو ماوس در کنار یکدیگر کار می‌کنند، نمی‌توانند تفاوت بین آن‌ها را تشخیص دهند.

ماوس بی سیم ای فورتک کد FG-10S

در حال حاضر انواع مختلف برندهای اصلی و متفرقه در بازار وجود دارند. اگر به‌دنبال یک موس گران و باکیفیت هستند، می‌توانید به سراغ برندهای قدرتمندی همانند لاجیک، استیل سریز، الین ویر و ریزر بروید. این برندها جزو بهترین‌ها هستند و البته قیمت بسیار گرانی هم دارند.

قیمت ماوس

ماوس ها با توجه به کاربردشان با ظاهری متفاوت طراحی می شوند. به عنوان مثال ماوس هایی که برای گیمینگ یا امور گرافیکی طراحی شده اند، هیچ شباهتی به ظاهر کلاسیک ماوس ندارند. با این حال استاندارد وزن ماوس سیم دار بین 90 تا 100 گرم است.

محدوده دقت این ماوس بین 3200 تا 6400 DPI است که توسط کلید اختصاصی DPI تنظیم می شود. یکی دیگر از ماوس هایی که در گروه بهترین ماوس با سیم قرار دارد، ماوس تسکو مدل TM 762 G است که دارای 6 کلید و کابلی با طول 1.5 متر با پوشش کتان است. دقت حسگر این ماوس بین 1200 تا 1600 DPI است که با یک دکمه روی بدنه ماوس قابل تنظیم است. این محصول تسکو نیز به کلید Back و Forward مجهز است که در دو طرف بدنه واقع شده و کار با ماوس را بسیار آسان می کند. این محصول برند اونیکوما نیز 7 کلید دارد و طراحی آن طوری است که افراد راست دست و چپ دست امکان استفاده از آن را داشته باشند. دقت حسگر ماوس عبارت است از 800، 1600، 2400، 3200، 4800 و 6400 که به قابلیت تنظیم برای موارد مختلف مجهز هستند.